Öncelikle Merhabalar.. Yaklaşık 2 Ay önce 2014 Model 1.6TDi BMT Golf7 aracına 52bin km'de iken 2.sahibi olarak satın aldım. WW grubu olarak ilk aracım ve ben araç parça-donanım olarak yetersiz bilgiye sahiptim sağolsun forumdaki arkadaşların bilgileri ile aracı kısa sürede daha iyi tanıdım..
Daha önce ki konularını takip edip, okuyup edindiğim çıkarımlar ve tavsiyeler sonucu 16 Ocak Perşembe günü için mersin opat servisine randevu aldım (daha önce ki sahibi son perdiyodik bakımını dışarda yaptırmış) Servisi aradığımda görünen bakım listesini bana söylediler değişecek parçaları filitrelerin tümü mazot dahil 5 filitre ve yağ değişimi, elektirik tesisatı kontrolu ve genel kontrollerin yapılıp eğer onaylarsam o parçaların da değişmesi gerektiğini söylediler yaklaşık 1.500 lira gibi bir rakam çıkardılar zubizu kampanyası ile 1.200 liraya halledebileceğimizi konuştuk..
1-Telefondaki yetkili aracın elektronik freniyle ilgili bir parçanın değişimi ve güncelleme yapılacagını ve bu işlemlerin ücretsiz olduğunu söyledi. Ne olduğunun detayını perşembe günü vereceklermiş (bu durum ile karşılasan varsa aydınlatırsa memnun kalırım)
2- Telefon ile konuştuğum yetkili kişi aracı genel olarak tarayıp hata kodu bulunursa bu hataları söyliyeceğini belirtti fakat ben fren hidroliği, antifiriz değişimi, direksiyon hidroliiği, şanzıman yağı,Ön fren balataları ve V kayışının durumu vs bunların da kontrol edilmesini istiyorum servise bunu belirtmem gerekir mi? Belirttiğim takdirde herhangi farklı bir ücret ile karşılaşır mıyım? Tüm sıvı kontrolünü istemem bana ek ücret çıkarır mı bunu bilmiyorum..
3- Diğer konularda okuduğum benim de başıma gelen aracın ufak kasislerde ufak rahatsız etmeyici gıcırdama sorununu yaşıyorum galiba takozların yağlanması ile bu sorun çözülüyormuş bu durumu da servisete halletmeyi düşünüyorum.
Kısacası sormak istediğim serviste kontrol edilmesini istediğim parçaların bana ek bir ücret talep edileceği durumu ile karşı karşıya kalır mıyım. Herkese iyi günler
Daha önce ki konularını takip edip, okuyup edindiğim çıkarımlar ve tavsiyeler sonucu 16 Ocak Perşembe günü için mersin opat servisine randevu aldım (daha önce ki sahibi son perdiyodik bakımını dışarda yaptırmış) Servisi aradığımda görünen bakım listesini bana söylediler değişecek parçaları filitrelerin tümü mazot dahil 5 filitre ve yağ değişimi, elektirik tesisatı kontrolu ve genel kontrollerin yapılıp eğer onaylarsam o parçaların da değişmesi gerektiğini söylediler yaklaşık 1.500 lira gibi bir rakam çıkardılar zubizu kampanyası ile 1.200 liraya halledebileceğimizi konuştuk..
1-Telefondaki yetkili aracın elektronik freniyle ilgili bir parçanın değişimi ve güncelleme yapılacagını ve bu işlemlerin ücretsiz olduğunu söyledi. Ne olduğunun detayını perşembe günü vereceklermiş (bu durum ile karşılasan varsa aydınlatırsa memnun kalırım)
2- Telefon ile konuştuğum yetkili kişi aracı genel olarak tarayıp hata kodu bulunursa bu hataları söyliyeceğini belirtti fakat ben fren hidroliği, antifiriz değişimi, direksiyon hidroliiği, şanzıman yağı,Ön fren balataları ve V kayışının durumu vs bunların da kontrol edilmesini istiyorum servise bunu belirtmem gerekir mi? Belirttiğim takdirde herhangi farklı bir ücret ile karşılaşır mıyım? Tüm sıvı kontrolünü istemem bana ek ücret çıkarır mı bunu bilmiyorum..
3- Diğer konularda okuduğum benim de başıma gelen aracın ufak kasislerde ufak rahatsız etmeyici gıcırdama sorununu yaşıyorum galiba takozların yağlanması ile bu sorun çözülüyormuş bu durumu da servisete halletmeyi düşünüyorum.
Kısacası sormak istediğim serviste kontrol edilmesini istediğim parçaların bana ek bir ücret talep edileceği durumu ile karşı karşıya kalır mıyım. Herkese iyi günler