Kendisi kayışlıdır ve 180binde değişim ister.Tüm Golfçü arkadaslara selamlar.Golf 1.0tsi motorda triger olarak kayış mıyoksa zincir mi kullanılıyor?Bilgisi olan paylaşabilir mi?Tesekkurler...
Tdi ise 120 tsi 180 ama arada kontrol edilmeli değişim gerekirse değiştirilmeli 180 max değer kullanıma iklime göre vs değişir@bf417 Kayışların ömrü o kadar uzun mu?
Trigerin kontrolü nasıl yapılıyor hocam.Tdi ise 120 tsi 180 ama arada kontrol edilmeli değişim gerekirse değiştirilmeli 180 max değer kullanıma iklime göre vs değişir
@josmari Benim 1.4 TSI aracım için çevreme sorduğumda zincir dediler servise baktırdım kayışlı çıktı. Servise sormanızı tavsiye ederimTüm Golfçü arkadaslara selamlar.Golf 1.0tsi motorda triger olarak kayış mıyoksa zincir mi kullanılıyor?Bilgisi olan paylaşabilir mi?Tesekkurler...
Rölantide ses kontrolü , motor kapalıyken gerginlik ve dışında kılcal çatlaklar kabuklar olup olmadığna bakılır.Trigerin kontrolü nasıl yapılıyor hocam.
zincirde şıngırtı sesi geldiğinde veya 250.000 derler de, triger kayışı için ses değil de, fiziki kontrolünü ilk defa duydum. genelde kontrolü yapılamaz, sökülmesi gerekir sökülmüşken de (o kadar işçiliğe) değişimi yapılır derlerdi.Rölantide ses kontrolü , motor kapalıyken gerginlik ve dışında kılcal çatlaklar kabuklar olup olmadığna bakılır.
Bu yaklaşımı kullanarak, üç silindirli motorun tasarımcıları düşük motor devirlerinde güçlü bir tork birikimi ve yüksek devirlerde yüksek güç elde ederler. Üstteki iki eksantrik mili, dişli bir triger kayışı vasıtasıyla krank mili tarafından tahrik edilir. Bir zincir tahrikiyle karşılaştırıldığında, yaklaşık% 30 daha az sürtünme sergiler. Üst düzey malzeme spesifikasyonu nedeniyle, bu dişli triger kayışının servis ömrü, aracın tüm ömrünü güvenilir bir şekilde uzatır. Sonuç olarak, artık dişli kayışının bir bakım maddesi olarak önceden zorunlu olarak değiştirilmesine gerek yoktur. Genel olarak, dişli kayış tahrik sisteminin uyumlu kuvvetleri düşük sürtünmeye, gelişmiş yakıt ekonomisine ve daha fazla dayanıklılığa yol açar.
Zincirin de ömrü zamanla dolar kopmaz ama,@bf417
şurada okumuştum zamanında;
https://www.greencarcongress.com/2015/06/20150602-golf.html
google translate :