Yeni jantın balans şakası


hsgur

Üye
Katılım
9 Ocak 2020
Mesajlar
70
Tepkime puanı
53
İsim
Seçkin
Arkadaşlar, günün birinde benim gibi pek anlamyan bir golfseverin işine yarar diye tecrübemi paylaşayım. Daha önce paylaşmıştım jant aldığımı. 17 CMS jantlarımı CMS bijonlarla taktırmıştım iki gün önce. Sıkıntı yoktu. Güvenliğe önem veriyorum ve akıllıyım ya jantları emniyete alayım diye her janttan bir adet CMS bijonu söküp birer adet şifreli bijonu takıp uzun yola çıktım. 120 den sonra hiç sevmediğim bir titreme 150 160 lara kadar 300 km devam ederek yolu bitirdim. Hiç hoşlanmadığım bir şey başıma gelmişti ve forumu açıp benzer konuları okudum. 2016  tarihli Onur arkadaşımızın balans problemini okurken bijon ağırlıkları dün gece aklıma takıldı. Bugün bir adet şifreli bijonu, bir adet orijinal şifresiz bijonu ve bir adet CMS bijonu elime alıp mahalle bakkalına gittim🤣, evet aklıma gelen doğru çıktı, bizim orijinal şifreli ve şifresiz bijonlar 60 ar gram, CMS bijon 80 gram. Ben de taktığım şifreli bijonları söküp diğerleriyle aynı olarak her janta beşinci CMS bijonu takıp deneme sürüşüne çıktım. Sonuç: 180 küsür süratlere kadar yaptığım sürüşte daha önceki titreşim ortadan kalktı.     20 gram deyip geçmiyomuşuz, bu tecrübem de burada dursun. 

 
@hsgur 

CMS'nin bijonları yerine söktüğünüz şifreli+şifresiz setleri taksaydınız da bir sıkıntı olmazdı muhtemelen. Hepsi 60 gr. olacağı için

Eğer aracı dışarıda bırakıyorsanız ve jantlarınızı güvene almak isterseniz bence denenebilir.

 
@Kırcalı Üstad, orijinal bijonlar 1-1,5 mm kısa gibi güvenemedim, jantı da çalacaklarsa buyursun çalsınlar, ayrıca hırsıza kilit dayanmaz ki, aklına koyduysa jant için arabayı götürürler bizim memlekette.

 
Arkadaşlar, günün birinde benim gibi pek anlamyan bir golfseverin işine yarar diye tecrübemi paylaşayım. Daha önce paylaşmıştım jant aldığımı. 17 CMS jantlarımı CMS bijonlarla taktırmıştım iki gün önce. Sıkıntı yoktu. Güvenliğe önem veriyorum ve akıllıyım ya jantları emniyete alayım diye her janttan bir adet CMS bijonu söküp birer adet şifreli bijonu takıp uzun yola çıktım. 120 den sonra hiç sevmediğim bir titreme 150 160 lara kadar 300 km devam ederek yolu bitirdim. Hiç hoşlanmadığım bir şey başıma gelmişti ve forumu açıp benzer konuları okudum. 2016  tarihli Onur arkadaşımızın balans problemini okurken bijon ağırlıkları dün gece aklıma takıldı. Bugün bir adet şifreli bijonu, bir adet orijinal şifresiz bijonu ve bir adet CMS bijonu elime alıp mahalle bakkalına gittim🤣, evet aklıma gelen doğru çıktı, bizim orijinal şifreli ve şifresiz bijonlar 60 ar gram, CMS bijon 80 gram. Ben de taktığım şifreli bijonları söküp diğerleriyle aynı olarak her janta beşinci CMS bijonu takıp deneme sürüşüne çıktım. Sonuç: 180 küsür süratlere kadar yaptığım sürüşte daha önceki titreşim ortadan kalktı.     20 gram deyip geçmiyomuşuz, bu tecrübem de burada dursun. 
Yazıyı okuyunca ben de çiğ köfte yapmak için yıllar önce aldığım mutfak tartısı ile ölçüme giriştim 😬 sonuçlar bende de farklı çıktı, siz orj bijonlara 60gr demişsiniz ama bende farklı çıktı içi boş olan orj değil şu an kışlıkta kullanığım, diğeri orj bijon ve kapak onları da 17 dijonda kullanıyorum. 4 tane 62gr bir tane 67 gram şifrelide bile balansta hafif titrme oluyor, 20 gr düşünemiyorum bile.

IMG_20200127_124543.jpg

IMG_20200127_124642.jpg

IMG_20200127_124617.jpg

 
60 gram dediğim benim arabanın üzerinde orijinal jantla gelen bijonlar içi boş olup kapak takılanlar, tabi ki bakkal tartısı hassas terazi değildi küsüratını bilemedim haliyle ve o tartı şifreliyi de altmış gösterdi sanırım düz hesap yapan bi teraziydi :) , ama aynı terazide CMS bijonla 20 gram fark gösterdi bu da yetiyomuş beni hoplatmaya zaten, pasta ölçüsü gibi oldu :)  selamlar.

 
En güzeli araç üstünde balans yaptırmak o zaman bu gibi durumlar yaşanmaz sanırım


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi

 
En güzeli araç üstünde balans yaptırmak o zaman bu gibi durumlar yaşanmaz sanırım


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Araç ustunde nasıl yapıyorlar hocam.

Makinaya takip balansi bozan yerlere ağırlık çakıyorlar. Üstünde nasıl oluyor acep.

 
Araç ustunde nasıl yapıyorlar hocam.
Makinaya takip balansi bozan yerlere ağırlık çakıyorlar. Üstünde nasıl oluyor acep.
Arkadaşımız videosunu paylaşmış benim araçta 140 dan sonra sıkıntı vardı rot ayarı falan yaptırdım düzelmedi en son balansçıya şikayetimi söyledim bu şekilde yaptı sorun kalmadı


Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
 

Geri
Üst Alt