Golf 7 Epc ışığı ve start stop hatası


Egurluer

Yeni Üye
Katılım
1 Şub 2020
Mesajlar
1
Tepkime puanı
0
İsim
Emre Gürlüer
Herkese selamlar.
2013 model 1.2 TSI golf 7 aracımla uzun yolda seyahat ederken dip gaz vermem sonucu önce epc ışığı ve motor arıza lambası yandı ve daha sonra start stop devre dışı uyarısı verdi.araç 55xxx km de.kenara cekip durdum tekrar calıstırdım ışıklar söndü fakat start stop hatası devam etti.araçta farkedilir derece de bir çekiş düşmesi var. bir kaç gün sonra start stop da aktif olarak calısmaya basladı.önce yakıttan dolayı olduğunu düşündüm çünkü arızadan önce sürekli aldığım yerden değilde başka bir benzinlikten yakıt almıştım.depo tamamen bitince her zaman aldığım yerden yakıt aldım araç hala sanki turbo devreye girmiyor gibi devam ediyor. 1.2 atmosferik motora sahip 2013 model polo da kullanmıştım sanki o poloya biner gibiyim.içindeki yakıt tamemen bitince tekrar fulleyip deneyeceğim bir daha sorun düzelmezse servise göstericem artık.başına böyle bir durum gelen varsa bilgilendirebilir mi?

 
Merhabalar bu durum bugün başıma geldi sizin sonuc nasıl oldu ne gıbi sorunla çözdünüz
 
Upvote 0
Merhabalar bu durum bugün başıma geldi sizin sonuc nasıl oldu ne gıbi sorunla çözdünüz
Cihaz ile kontrol gerekli, ezbere şudur budur diyemeyiz. Belirtilen ışık 10dan fazla sebep için yanabilir. İstanbulda iseniz yardımcı olabilirim.
 
Upvote 0
Merhabalar benimde aynı problemim var yardımcı olabilirmisiniz
 
Upvote 0
Benim aracim 2013 golf tsi Manuel aracım hızlanırken epc lambasi yakip star stop hatası veriyor. Bekleme anında star stop devreye girdiğinden kısa süre sonra araç tamamen stop edip debriyaja bastigimda araci kendiniz çalıştırın uyarısı alıyorum. .gösterdiğim her yer turbo westgate ariasi dior ama problemin ondan olduğunu düşünmüyorum aracım 60 binde ve turbo açıyor lamba yandığında kendini korumaya alıyor titreme veya terleme yok sizce gerçekten bundanmidir. .
 

Ekli dosyalar

  • 20210914_164313.jpg
    20210914_164313.jpg
    92.3 KB · Görüntüleme: 24
Upvote 0
Herkese selamlar.
2013 model 1.2 TSI golf 7 aracımla uzun yolda seyahat ederken dip gaz vermem sonucu önce epc ışığı ve motor arıza lambası yandı ve daha sonra start stop devre dışı uyarısı verdi.araç 55xxx km de.kenara cekip durdum tekrar calıstırdım ışıklar söndü fakat start stop hatası devam etti.araçta farkedilir derece de bir çekiş düşmesi var. bir kaç gün sonra start stop da aktif olarak calısmaya basladı.önce yakıttan dolayı olduğunu düşündüm çünkü arızadan önce sürekli aldığım yerden değilde başka bir benzinlikten yakıt almıştım.depo tamamen bitince her zaman aldığım yerden yakıt aldım araç hala sanki turbo devreye girmiyor gibi devam ediyor. 1.2 atmosferik motora sahip 2013 model polo da kullanmıştım sanki o poloya biner gibiyim.içindeki yakıt tamemen bitince tekrar fulleyip deneyeceğim bir daha sorun düzelmezse servise göstericem artık.başına böyle bir durum gelen varsa bilgilendirebilir mi?
Merhaba sorunu nasıl çözdünüz aynı sorun benim aracımda var nasıl çözdüğünüzü yazarsanız sevinirim
 
Upvote 0
Merhaba, 2013 model 1.2 TSI manuel benzinli Golf 7 aracım var. 124. km.Uzun yolda gece normal giderken araç çekişten düştü ve arıza, epc start stop arıza lambası yandı.Biraz bekledikten sonra marşa bastım langır langır araç sallandı ve çalışmadı. Aracı Ankaraya tanıdığımız bir özel servise çektirdik.Cihaza bağladı ve yanma sorunu dedi. Benzinden dedi. Bujiler değişti. Petrol ofisi görevlisi geldi numune aldı sonuç temiz çıktı. Tamirci komple depoyu boşalttı yeni benzin aldım ve depoya temizleyici döktü. Gaz kelebeğini temizledi ve ayar yaptı. Şu an hiç arıza lambası yanmıyor. Ancak araçta rölanti dalgalanması ve hafif vurma var. Eskisi gibi çekmiyor. Selamlar
 
Upvote 0
Merhaba sorunu nasıl çözdünüz aynı sorun benim aracımda var nasıl çözdüğünüzü yazarsanız sevinirim
Merhaba, 2013 model 1.2 TSI manuel benzinli Golf 7 aracım var. 124. km.Uzun yolda gece normal giderken araç çekişten düştü ve arıza, epc start stop arıza lambası yandı.Biraz bekledikten sonra marşa bastım langır langır araç sallandı ve çalışmadı. Aracı Ankaraya tanıdığımız bir özel servise çektirdik.Cihaza bağladı ve yanma sorunu dedi. Benzinden dedi. Bujiler değişti. Petrol ofisi görevlisi geldi numune aldı sonuç temiz çıktı. Tamirci komple depoyu boşalttı yeni benzin aldım ve depoya temizleyici döktü. Gaz kelebeğini temizledi ve ayar yaptı. Şu an hiç arıza lambası yanmıyor. Ancak araçta rölanti dalgalanması ve hafif vurma var. Eskisi gibi çekmiyor. Çözüm arıyorum.
 
Upvote 0
Herkese selamlar.
2013 model 1.2 TSI golf 7 aracımla uzun yolda seyahat ederken dip gaz vermem sonucu önce epc ışığı ve motor arıza lambası yandı ve daha sonra start stop devre dışı uyarısı verdi.araç 55xxx km de.kenara cekip durdum tekrar calıstırdım ışıklar söndü fakat start stop hatası devam etti.araçta farkedilir derece de bir çekiş düşmesi var. bir kaç gün sonra start stop da aktif olarak calısmaya basladı.önce yakıttan dolayı olduğunu düşündüm çünkü arızadan önce sürekli aldığım yerden değilde başka bir benzinlikten yakıt almıştım.depo tamamen bitince her zaman aldığım yerden yakıt aldım araç hala sanki turbo devreye girmiyor gibi devam ediyor. 1.2 atmosferik motora sahip 2013 model polo da kullanmıştım sanki o poloya biner gibiyim.içindeki yakıt tamemen bitince tekrar fulleyip deneyeceğim bir daha sorun düzelmezse servise göstericem artık.başına böyle bir durum gelen varsa bilgilendirebilir mi?
Merhaba, 2013 model 1.2 TSI manuel benzinli Golf 7 aracım var. 124. km.Uzun yolda gece normal giderken araç çekişten düştü ve arıza, epc start stop arıza lambası yandı.Biraz bekledikten sonra marşa bastım langır langır araç sallandı ve çalışmadı. Aracı Ankaraya tanıdığımız bir özel servise çektirdik.Cihaza bağladı ve yanma sorunu dedi. Benzinden dedi. Bujiler değişti. Petrol ofisi görevlisi geldi numune aldı sonuç temiz çıktı. Tamirci komple depoyu boşalttı yeni benzin aldım ve depoya temizleyici döktü. Gaz kelebeğini temizledi ve ayar yaptı. Şu an hiç arıza lambası yanmıyor. Ancak araçta rölanti dalgalanması ve hafif vurma var. Eskisi gibi çekmiyor. Çözüm arıyorum.
 
Upvote 0
bobinler orjinali ile değişti mi? Turbo wastagate kontrol edildi mi?
Merhaba, 2013 model 1.2 TSI manuel benzinli Golf 7 aracım var. 124. km.Uzun yolda gece normal giderken araç çekişten düştü ve arıza, epc start stop arıza lambası yandı.Biraz bekledikten sonra marşa bastım langır langır araç sallandı ve çalışmadı. Aracı Ankaraya tanıdığımız bir özel servise çektirdik.Cihaza bağladı ve yanma sorunu dedi. Benzinden dedi. Bujiler değişti. Petrol ofisi görevlisi geldi numune aldı sonuç temiz çıktı. Tamirci komple depoyu boşalttı yeni benzin aldım ve depoya temizleyici döktü. Gaz kelebeğini temizledi ve ayar yaptı. Şu an hiç arıza lambası yanmıyor. Ancak araçta rölanti dalgalanması ve hafif vurma var. Eskisi gibi çekmiyor. Selamlar
 
Upvote 0
Merhaba, 2013 model 1.2 TSI manuel benzinli Golf 7 aracım var. 124. km.Uzun yolda gece normal giderken araç çekişten düştü ve arıza, epc start stop arıza lambası yandı.Biraz bekledikten sonra marşa bastım langır langır araç sallandı ve çalışmadı. Aracı Ankaraya tanıdığımız bir özel servise çektirdik.Cihaza bağladı ve yanma sorunu dedi. Benzinden dedi. Bujiler değişti. Petrol ofisi görevlisi geldi numune aldı sonuç temiz çıktı. Tamirci komple depoyu boşalttı yeni benzin aldım ve depoya temizleyici döktü. Gaz kelebeğini temizledi ve ayar yaptı. Şu an hiç arıza lambası yanmıyor. Ancak araçta rölanti dalgalanması ve hafif vurma var. Eskisi gibi çekmiyor. Çözüm arıyorum.
Merhaba aracınıza basınç testi yapıldı mı? ve bobinlerini kontrolleri yapıldı mı eskisi gibi çekmemesinin cevabı bu iki testten olabilir.
 
Upvote 0

Geri
Üst Alt