Tiguan içerir..


ogzogz

Paylaşımcı Üye
 
Katılım
2 Mar 2017
Mesajlar
4,363
Tepkime puanı
5,826
İsim
Ogz
Tiguan 2021 facelift çalışmaları. Görünen değişimler:

Farlar Golf 7.5 farı ile Golf 8 far karışımı gibi,

Stoplarda Passat 8.2' deki çizgiler,

Bir de malum model yazısı ortalanmış. 

İç kısım Passat'taki gibi kalacak mı yoksa Golf 8 ve Touareg' teki gibi olur mu belli değil.

Golf 8'de bu farlar olsaydı daha çok beğenilirdi diye düşünüyorum. 

Not050220_1.jpg

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Tiguan, ayrı ayrı bakınca Golf ve Passat Variant ile benzeşen yanları var, ancak Golf ve Passat Variant'ın birbirine benzememesi enteresan.

IMG_20200701_032024.jpgIMG_20200701_031913.jpg

 
benim bir eleştirim olacak iç mekanla iligili olarak,ben de bir golf sahibiyim.Nedense cağ düğmeleri hemen hemen tüm wv araçlarda aynı şekilde konumlandırılmış.hemen kapı kolunun arkasında yeri kullanım olarak rahat ve ergonomik değil daha estetik ve kullanışlı olabilir bazı markaların modellerinde görüyorum ele son derece uyumlu duruyor.Wv biraz bu ve buna benzer diyayn konularında geleneksel değil günün şartlarına uyumlu olmalı ..

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
benim bir eleştirim olacak iç mekanla iligili olarak,ben de bir golf sahibiyim.Nedense cağ düğmeleri hemen hemen tüm wv araçlarda aynı şekilde konumlandırılmış.hemen kapı kolunun arkasında yeri kullanım olarak rahat ve ergonomik değil daha estetik ve kullanışlı olabilir bazı markaların modellerinde görüyorum ele son derece uyumlu duruyor.Wv biraz bu ve buna benzer diyayn konularında geleneksel değil günün şartlarına uyumlu olmalı ..
Volkswagen'in en büyük özelliği, Polo da kullansanız, transporter da kullansanız birbiri arasında yabancılık çekmemenizi sağlamak. Kullanıcısını aynı markada tutmanın en iyi örneği olabilir. 

Cam kumandası konusu kişiye göre değişiklik gösterebilir. Zamanında ön camı açacakken arka camı açtığım çok olmuştur. Biraz alışmak ile alakalı.

 
IMG_20200708_234745.jpg

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
@e2e Malzeme kalitesinin giderek düşmesi zaten insanı soğutmaya başlıyor.. Tasarım konusunu yapan ekip hangisi ise VW nin başına gelmiş en kötü an resmen.. Bu konu hakkında sayısız talep gördüm ama pek dinlenilmemiş anlaşılan kulak ardı edilmiş. Golf 8 deki kaputtaki amortisör olayını duyunca da garipsedim, acaba opsiyonel olarak mı eklettiriliyor.. Yakın zamanda BMW ve Mercedes serisi gruplardan araç alan arkadaşlarda kaput üzerine konulan yalıtım opsiyonel olduğuunu öğrendim, şaşırtıcı.. O kadar para verip sana bunu opsiyonel yapması inanılır gibi değil.. Değişik politikalar

 
@Franquaz evet hocam maalesef maliyet konusu seri üretim araçlarda hep aynı. Bu Mcdonalds in size fazla peçete vermemesi gibi. Peçeteden kar mı edilir diyorsun ama adam global olarak baktığında evet ediyor.

Yıllarca Golf 6 kullandım ve Golf 6 cam otomatiği kadar rahat ve ergonomik bir tasarim görmedim. Golf 7 için daha iyi olur dedik al sana düz dediler. Audi lerde sanırım hala bu şekilde. Sonuç;

- maliyet arttırıcı tasarımlar (cam otomatiği vb.)

- kaput amortisörü

- torpido içi kadife/yumuşak malzeme

- davlumbaz keçeleri

- akü kılıfı

- bagaj kapağı (Golf 6 nin bana daha ağır gelir ve tok gelir fitil vs yanılıyor olabilirim)

- yumuşak dokulu malzeme yerine piano black malzeme 

Gibi maliyet azaltıcı hareketler yarın öbür gün golf ya da vw müşterisinin kaçmasına neden olabilir. Bu dengeyi iyi ayarlamak lazım. 

 
Selamlar,

makyajlı Tiguan'ın TR'ye ne zaman geleceğini bilen var mı?

 


Geri
Üst Alt