Avek Ümraniye yetkili servisinde su kaçağı sorunu ile gittim. Su pompası değişimi yapacaklarını ilettiler. Devamında da motor yıkama işlemi yapılacak dediler. Koku olmaması adına. Bu işlemler yapıldıktan sonra aracı teslim aldım.
İlk etapta hiçbir sorun yoktu. Devamında Araçta tekleme sorunu başladı ve 2 hafta dolmadan motor ikaz lambası yandı. Arıza kodlarını sorguladığımda 3. Ve 4. Silindirde ateşleme arızası olduğunu gördüm. Ateşleme arızasının verildiği tarih de bu arıza kayıtlarında görünmektedir. EPC lambası ve araç arıza ışığı su pompası değişiminde yanmıyordu ve araçta en ufak bir sorun yoktu.
Servise ilk gittiğimde ateşleme sistemini kontrol etmelerini söyledim. Servis ateşlemeden olmadığını düşünüp araçta olur olmadık bir çok parça değişti. Ve hiç biri sorunu düzeltmedi. Yakıt basınç pompasını değişip 3600 fatura çıkardılar ve düzeldi dediler. Gittim bir test ettim araç olduğu gibi. En son benim ısrarlarım sonucu bujiler değişti. ve bu değişirken bir de yakıt hortumu değiştiler. Sorun buji değişimi sonrası düzeldi. Geri eski pompayı takın dedim çünkü pompa 2500tl. Israrlarım sonrası benim pompayı taktılar sorun yine görünmedi. Onlara göre hortumdanmış. Diğer değiştirdikleri şeylerin ve bujilerin parası benden alındı. Ben her ihtiyacını serviste gören bir insandım ve çevremi bu şekilde yönlendirirdim. Şu saatten sonra en ufak bir güvenim kalmadı. Doğuş merkeze şikayet ettiğimde pompa değişimi esnasında da sistemde yakıt arızası göründüğünü belirtiyorlar. Oktan değeri düştüğü için yakıt arızası her zaman görülebilir. Önemli olan ateşleme arızalarının olup olmamasıdır. Fotoğraflarda motordaki arızalar ve hangi tarihte bu arızaların görüldüğü mevcuttur.
Forumda da herkese yetkili öneren birisi olarak artık yetkili servise gidin lafını benden duyamazsınız. Bu kadar işten anlamayan insanlardan oluşan bir topluluk görmedim. Servis danışmanlarını konu dışında tutuyorum. Onların ilgisi vs en ufak bir sorun yaşamadım.
İlk etapta hiçbir sorun yoktu. Devamında Araçta tekleme sorunu başladı ve 2 hafta dolmadan motor ikaz lambası yandı. Arıza kodlarını sorguladığımda 3. Ve 4. Silindirde ateşleme arızası olduğunu gördüm. Ateşleme arızasının verildiği tarih de bu arıza kayıtlarında görünmektedir. EPC lambası ve araç arıza ışığı su pompası değişiminde yanmıyordu ve araçta en ufak bir sorun yoktu.
Servise ilk gittiğimde ateşleme sistemini kontrol etmelerini söyledim. Servis ateşlemeden olmadığını düşünüp araçta olur olmadık bir çok parça değişti. Ve hiç biri sorunu düzeltmedi. Yakıt basınç pompasını değişip 3600 fatura çıkardılar ve düzeldi dediler. Gittim bir test ettim araç olduğu gibi. En son benim ısrarlarım sonucu bujiler değişti. ve bu değişirken bir de yakıt hortumu değiştiler. Sorun buji değişimi sonrası düzeldi. Geri eski pompayı takın dedim çünkü pompa 2500tl. Israrlarım sonrası benim pompayı taktılar sorun yine görünmedi. Onlara göre hortumdanmış. Diğer değiştirdikleri şeylerin ve bujilerin parası benden alındı. Ben her ihtiyacını serviste gören bir insandım ve çevremi bu şekilde yönlendirirdim. Şu saatten sonra en ufak bir güvenim kalmadı. Doğuş merkeze şikayet ettiğimde pompa değişimi esnasında da sistemde yakıt arızası göründüğünü belirtiyorlar. Oktan değeri düştüğü için yakıt arızası her zaman görülebilir. Önemli olan ateşleme arızalarının olup olmamasıdır. Fotoğraflarda motordaki arızalar ve hangi tarihte bu arızaların görüldüğü mevcuttur.
Forumda da herkese yetkili öneren birisi olarak artık yetkili servise gidin lafını benden duyamazsınız. Bu kadar işten anlamayan insanlardan oluşan bir topluluk görmedim. Servis danışmanlarını konu dışında tutuyorum. Onların ilgisi vs en ufak bir sorun yaşamadım.