blackfear13
Üye
- Katılım
- 11 May 2015
- Mesajlar
- 174
- Tepkime puanı
- 3
- İsim
- ali
Bu dizeleri çok önceden dile getirmem gerekiyordu biliyorum ama bu güne nasip oldu. 5 ay önce bir yaz günü yaklaşık 3 aylık bir beklemenin sonucunda çok sevdiğim aracıma kavuştum. Ancak bendeki GOLF tutkusu çok öncesine lise yıllarıma dayanır. Benim için hala da çok beğendiğim (1999)mk4'ü ilk gördüğümde bir gün bu arabadan benim de olabilir mi düşüncesi 2015 yılında (çok şükür) gerçek olmasıyla son buldu. mk5 ve mk6 kasaları beni hayal kırıklığına uğratsada GOLF 7 hepsini yendi. Bundan önce şahsıma çok sevdiğim(Doğan ve T.Yaris) ait 2 aracım daha oldu, istesem imkanları zorlayıp daha öncede bu tutkuma sahip olabilirdim ancak bunun özel olması gerekiyordu onun için maddi imkankanlarımın ( düzenli bir iş,evlilik, çocuk öncelikleri) olgunlaşmasını bekledim.Ve sonunda imkanlarım dahilinde kendi istediğim özelliklere sahip bir GOLF alabildim.
Araç sipariş sürecinde Murat Hocam sağolsun çok yardım etti. O olmasa vw bayisinin insafına kalmıştım. Sipariş öncesi ve üretim aşamalarında her zaman bu tutkuma ışık tuttu. :'(
Araç için düşüncelerime gelirsek inanın beklediğimden fazlasıyla karşılaştım. Sessizliği konforu sınıfını gerçekten aşıyor. Motor seçimime değinirsek yılda en fazla 10 000 km yapan birisiyim ve bunun %70 otoban yolu onun için 1.2 yeterli olacağını düşündüm.Ayrıca manuel seçtim çünkü aracın kontrolünün bende olmasını seviyorum. Şunu da belirteyim büyük şehirde yaşasam trafik sıkıntısı belki de bu düşüncemi değiştirebilirdi ama öyle olamadığı için bu seçimimden memnunum.
Opsiyonlarıma gelirsek normalden biraz fazla gibi olabilir ama ben aracımı bir tutku için binmek için aldım. %65 karartılmış arka ve yan camlar(496 tl: bu fiyata kaliteli bir cam filmi yeterli gelir çünkü varlığı yokluğu pek belli değil) hariç kullanım açsından hepside hakkını veriyor. En çok sevdiğime gelirsek sunroof diyebilirim insanı araç içinde özgürlük hissi veriyor adeta.Bej iç döşemede bu ferahlıkta payı var tabi. Compotition medya (6.5)görsel rahatlık ve telefonu risk olmaktan çıkarması yeter.Ses sistemi tatmin edici. Geri park kamerası bir gözünü daha olması diyebilirim. Işık ve sürüş paketlerimiz olmazsa olmazımız zaten. Yer tasaruflu stepne ile bagaj genişlikte sınıfının çok ötesine geçiyor. Elektirikli katlanır yan aynalar ile Murat Hocamın faydalı bilgileri haricinde kapalı oldugunu gördüğümde aracı kilitlemeyi unutmamışım diyorum . Bunların yanında ergo ve bi-xenon seçilebilirdi ancak o zamanda astarı yüzünü geçiyordu. Fakat Highline olsaydı aracım ikiside alırdım.
Comfortline özelliklerinden de bahsetmek gerekirse benim gibi güce çok ihtiyaç duymayan birisine vergi ve sigorta yönünden karlı bir araç oldugu kesin. Aynı zamanda 16 lık jantlar konforlu bir yolculuk için güzel. Gece yolculuğu pek yapmadıgım için halojen farlar yeterli geldi.Yakıt konusunda bilği veremeyeceğim çünkü aracım 2700 km hala rodajını tamamlamadıgını düşünüyorum.
Gel gelelim daha öncede bir çok kişinin sordugu 17 lik dijon ve bağımsız süspansiyon karşılaştırmasına bunu benim karşılaştırma imkanım oldu. 16 lık doverlar dijona göre gerçekten ses ve yumuşaklıkta kendini belli ediyor. dover jant dijona göre daha konforlu bunu kesin olarak söyleyebilirim. ancak yol tutuşa gelince sert kulanımda dijon ve bağımsız süspansiyon kendini net bir şekile ortaya koyuyor. Araç yola daha iyi tutunuyor. özellikle belirteyim ağresif kullanımda karşınıza farklı bir araç oluyor. ancak sakin kullanımda dijona göre dover lar gayet sessiz ve rahat. Benim ihtiyaçlarımıda düşünürsek dover jant yeterli geldi...
Düşüncelerimi burada sonlandırmak istiyorum s=s15 herkese ayrıca teşekkür ediyorum. müsait bir zamanda yazıma güzel bir fotograf ekleyeceğim.
Araç sipariş sürecinde Murat Hocam sağolsun çok yardım etti. O olmasa vw bayisinin insafına kalmıştım. Sipariş öncesi ve üretim aşamalarında her zaman bu tutkuma ışık tuttu. :'(
Araç için düşüncelerime gelirsek inanın beklediğimden fazlasıyla karşılaştım. Sessizliği konforu sınıfını gerçekten aşıyor. Motor seçimime değinirsek yılda en fazla 10 000 km yapan birisiyim ve bunun %70 otoban yolu onun için 1.2 yeterli olacağını düşündüm.Ayrıca manuel seçtim çünkü aracın kontrolünün bende olmasını seviyorum. Şunu da belirteyim büyük şehirde yaşasam trafik sıkıntısı belki de bu düşüncemi değiştirebilirdi ama öyle olamadığı için bu seçimimden memnunum.
Opsiyonlarıma gelirsek normalden biraz fazla gibi olabilir ama ben aracımı bir tutku için binmek için aldım. %65 karartılmış arka ve yan camlar(496 tl: bu fiyata kaliteli bir cam filmi yeterli gelir çünkü varlığı yokluğu pek belli değil) hariç kullanım açsından hepside hakkını veriyor. En çok sevdiğime gelirsek sunroof diyebilirim insanı araç içinde özgürlük hissi veriyor adeta.Bej iç döşemede bu ferahlıkta payı var tabi. Compotition medya (6.5)görsel rahatlık ve telefonu risk olmaktan çıkarması yeter.Ses sistemi tatmin edici. Geri park kamerası bir gözünü daha olması diyebilirim. Işık ve sürüş paketlerimiz olmazsa olmazımız zaten. Yer tasaruflu stepne ile bagaj genişlikte sınıfının çok ötesine geçiyor. Elektirikli katlanır yan aynalar ile Murat Hocamın faydalı bilgileri haricinde kapalı oldugunu gördüğümde aracı kilitlemeyi unutmamışım diyorum . Bunların yanında ergo ve bi-xenon seçilebilirdi ancak o zamanda astarı yüzünü geçiyordu. Fakat Highline olsaydı aracım ikiside alırdım.
Comfortline özelliklerinden de bahsetmek gerekirse benim gibi güce çok ihtiyaç duymayan birisine vergi ve sigorta yönünden karlı bir araç oldugu kesin. Aynı zamanda 16 lık jantlar konforlu bir yolculuk için güzel. Gece yolculuğu pek yapmadıgım için halojen farlar yeterli geldi.Yakıt konusunda bilği veremeyeceğim çünkü aracım 2700 km hala rodajını tamamlamadıgını düşünüyorum.
Gel gelelim daha öncede bir çok kişinin sordugu 17 lik dijon ve bağımsız süspansiyon karşılaştırmasına bunu benim karşılaştırma imkanım oldu. 16 lık doverlar dijona göre gerçekten ses ve yumuşaklıkta kendini belli ediyor. dover jant dijona göre daha konforlu bunu kesin olarak söyleyebilirim. ancak yol tutuşa gelince sert kulanımda dijon ve bağımsız süspansiyon kendini net bir şekile ortaya koyuyor. Araç yola daha iyi tutunuyor. özellikle belirteyim ağresif kullanımda karşınıza farklı bir araç oluyor. ancak sakin kullanımda dijona göre dover lar gayet sessiz ve rahat. Benim ihtiyaçlarımıda düşünürsek dover jant yeterli geldi...
Düşüncelerimi burada sonlandırmak istiyorum s=s15 herkese ayrıca teşekkür ediyorum. müsait bir zamanda yazıma güzel bir fotograf ekleyeceğim.
Moderatör tarafında düzenlendi: