Sağ ön lambalar komple yanmıyor


brodway93

Yeni Üye
Katılım
30 Ara 2018
Mesajlar
7
Tepkime puanı
0
İsim
ali
Merhabalar arkadaşlar 2017 highline golfum var 37000 kmde. 20-25 gün önce araba İlk çalışırken kokpit kısmındaki lambalar yanıp söndü araba çalışmadı anahtarı çıkarıp tekrar taktım bu sefer zorda olsa çalıştı. Sonra bir problem çıkmamıştı geçen hafta servise bakıma gittim akü arızası var dediler sorun yaşadınız mı diye sordular anlattım tamam problem yok dediler bugün arabayı çalıştırken yine aynı problem oldu şuan sağ ön lamba sinyal uzun hiçbiri çalışmıyor normalde kayar olan sinyal normal gibi çalışıyor yani kaymıyor arabayı çalıştırınca km saat gibi ayarlar sıfırlanıyor,fotodaki arızalari gösteriyor daha önce bu problemleri yaşayan varmı acaba ve çözüm için Ankarada tavsiyede bulunabilicek kimse

IMG_20200613_222405.jpg

IMG_20200613_222358.jpg

IMG_20200613_125541.jpg

IMG_20200613_125517.jpg

 
Geçen hafta serviste ölçütler normal demiştiler ledlerin kayar değil normal olması sadece sağ ön sinyal far uzun çalışmaması akuyle alakalı olurmu acaba

 
Ön farların sinyali kayarlı çalışmaz zaten o ayrı konu da ? 

Şu an  araçta her türlü ekipman/far/lamba yanıp sağ ön far (kısa/uzun/sinyal/gündüz ledi) yanmaması

O fara ait modülün (beynin) arızasına işaret ediyor..

Zaten araç arıza uyarısı vermiş.

Akünün burada herhangi bir kusuru yok..olayla yakından uzaktan alakası yok.

Far modülünü kontrol ettirin 

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
@Savatage Sabah arabayı çalıştırdım herşey normale dönmüş tekrar stop edip çalıştırdım 12 volt akü zayıf arızası verdi ve VW yol yardımı aradım akünüz zayıflamış bu sebepten yapmış diyor bu şekilde bildirimleri alıyoruz diyor. Bu arada internetteki gibi akü durumuna bakmak istiyorum sıfırlama tuşuna uzun basınca saat ardından telif hakkı yazısı geliyor akü durumu gelmiyor bilgisi olan varmıdır acaba nasıl olur? Ayrıca bu konularda acemiyim dışardaki elektrikçi de şarj ettirsem hallolur mu acaba yada sorun cikarmi?

 
start&stop kullanıyorsanız akünüz bitmiş olabilir, size 2 tavsiyem olacak. 1. si start&stop kullanmayın, 2. si akünüzü değiştirin.

 
@Savatage Sabah arabayı çalıştırdım herşey normale dönmüş tekrar stop edip çalıştırdım 12 volt akü zayıf arızası verdi ve VW yol yardımı aradım akünüz zayıflamış bu sebepten yapmış diyor bu şekilde bildirimleri alıyoruz diyor. Bu arada internetteki gibi akü durumuna bakmak istiyorum sıfırlama tuşuna uzun basınca saat ardından telif hakkı yazısı geliyor akü durumu gelmiyor bilgisi olan varmıdır acaba nasıl olur? Ayrıca bu konularda acemiyim dışardaki elektrikçi de şarj ettirsem hallolur mu acaba yada sorun cikarmi?
Bir defa şarj ettirin aynı sorunlar olursa akü değişimi şart, şarjı serviste yaptırmanız şart değil bir olayı yok.

 
start&stop kullanıyorsanız akünüz bitmiş olabilir, size 2 tavsiyem olacak. 1. si start&stop kullanmayın, 2. si akünüzü değiştirin.
Start stop kullanmayın derken arkadaş için mi yoksa genel anlamda mı kullanma taraftarı değilsiniz? Genel anlamda kullanmamamk pek mantıklı gelmiyor boşu boşuna yakıt tüketiyorsunız hem cebinize hem de çevreye zararı büyük. Start stop sisteminin aracınıza bir zararı yok, her şey buna göre üretiliyor.

 
@bf417 @bf417 @Savatage Sabah arabayı çalıştırdım herşey normale dönmüş tekrar stop edip çalıştırdım 12 volt akü zayıf arızası verdi ve VW yol yardımı aradım akünüz zayıflamış bu sebepten yapmış diyor bu şekilde bildirimleri alıyoruz diyor. Bu arada internetteki gibi akü durumuna bakmak istiyorum sıfırlama tuşuna uzun basınca saat ardından telif hakkı yazısı geliyor akü durumu gelmiyor bilgisi olan varmıdır acaba nasıl olur? Ayrıca bu konularda acemiyim dışardaki elektrikçi de şarj ettirsem hallolur mu acaba yada sorun cikarmi?

Tavsiyeniz için çok teşekkür ederim bir arkadaş bu akülerin şarj olmadığını söyledi ama galiba sallamış dediğiniz gibi yapayım birde foruma baktığımda akü değişimden sonra kodlama filan yazmışlar dışarda akucude değiştirecek olursak onlar bilirki yada gerek varmı çok teşekkür ederim cevabınız için

 
Tavsiyeniz için çok teşekkür ederim bir arkadaş bu akülerin şarj olmadığını söyledi ama galiba sallamış dediğiniz gibi yapayım birde foruma baktığımda akü değişimden sonra kodlama filan yazmışlar dışarda akucude değiştirecek olursak onlar bilirki yada gerek varmı çok teşekkür ederim cevabınız için

 
@bf417 genel anlamda söylüyorum hocam, bana kalırsa bir yararı da yok. en basitinden böyle akü daha kısa sürede bitiyor ettiğiniz yakıt tasarrufunun bir anlamı kalmıyor

 

Geri
Üst Alt