Tariş İncir...
Geçenlerde kendilerinden 4 parça ürün sipariş etmiştim. Kendi internet siteleri üzerinden.
Ürünlerden bir tanesi çikolata kaplı incir draje isimli üründü.
Bana ulaştığında tamamen erimiş vaziyette idi.
Müşteri hizmetlerini arayıp durumu anlattım, bize bir mail atın bakalım dediler.
Pazartesi günü mail attım; "Erimeden teslim edilemeyecekse bu tip ürünlerin siparişinin alınmaması, sipariş alınıyorsa da muhafaza edecek şekilde bir yöntem ile paketlenmesinin daha doğru olacağını düşünüyorum." yazdım.
Bugün Tariş'ten beklemediğim bir kargo aldım, sadece bir ürün problemli olmasına rağmen siparişimin tamamını 2. defa göndermişler.
Nasıl memnun oldum anlatamam, daha önce internetten sayısını hatırlamadığım kadar çok alışveriş yaptım lakin bugüne kadar böyle bir telafi görmedim.
Herkese tavsiye ederim, ürünleri de çok güzel.
Önemli Güncelleme
1.5 saat kadar önce Tariş İncir'in e-ticaret bölümünün yöneticisi Hasan bey tarafından arandım.
Tarafıma yanlışlıkla 2 kez ürün gönderildiğini söylemesi ile şok oldum.
"Ürünleri geri gönderebilir misiniz?" dediler.
Dedim size mail atmıştım, çikolatalı ürün erimişti. Ben olayı çok farklı yorumlamışım, jest yaptığınızı düşündüm dedim.
"Draje hariç kalanları geri gönderebilir misiniz?" dediler.
İş yerimde bu olaydan bahsettim ve ürünlerin büyük bir kısmını ikram ettim dedim.
Geri gönderemem ama parasını göndereyim dedim.
Pek de içten olmayan bir şekilde, bu bizim hatamız, biraz buruk da olsa hediyemiz olsun dediler.
Razı olmayacağınız bir alışveriş olmasını istemem dedim.
Ödeme yapmamı kabul etmediler.
Ben de çözüm olarak draje hariç diğer ürünlerden tekrar sipariş vererek ödemesini yapmış oldum. Durumu açıklayan bir mail atarak bu ürünleri bana göndermeyin dedim.
Komedi filminde sahne olsa garipsenmeyecek bir olay oldu gerçekten
Paket geldiğinde yaşadığım şaşkınlığın 10 katını telefon gelince yaşadım.
Bu da böyle bir anımdır...
Geçenlerde kendilerinden 4 parça ürün sipariş etmiştim. Kendi internet siteleri üzerinden.
Ürünlerden bir tanesi çikolata kaplı incir draje isimli üründü.
Bana ulaştığında tamamen erimiş vaziyette idi.
Müşteri hizmetlerini arayıp durumu anlattım, bize bir mail atın bakalım dediler.
Pazartesi günü mail attım; "Erimeden teslim edilemeyecekse bu tip ürünlerin siparişinin alınmaması, sipariş alınıyorsa da muhafaza edecek şekilde bir yöntem ile paketlenmesinin daha doğru olacağını düşünüyorum." yazdım.
Bugün Tariş'ten beklemediğim bir kargo aldım, sadece bir ürün problemli olmasına rağmen siparişimin tamamını 2. defa göndermişler.
Nasıl memnun oldum anlatamam, daha önce internetten sayısını hatırlamadığım kadar çok alışveriş yaptım lakin bugüne kadar böyle bir telafi görmedim.
Herkese tavsiye ederim, ürünleri de çok güzel.
Önemli Güncelleme
1.5 saat kadar önce Tariş İncir'in e-ticaret bölümünün yöneticisi Hasan bey tarafından arandım.
Tarafıma yanlışlıkla 2 kez ürün gönderildiğini söylemesi ile şok oldum.
"Ürünleri geri gönderebilir misiniz?" dediler.
Dedim size mail atmıştım, çikolatalı ürün erimişti. Ben olayı çok farklı yorumlamışım, jest yaptığınızı düşündüm dedim.
"Draje hariç kalanları geri gönderebilir misiniz?" dediler.
İş yerimde bu olaydan bahsettim ve ürünlerin büyük bir kısmını ikram ettim dedim.
Geri gönderemem ama parasını göndereyim dedim.
Pek de içten olmayan bir şekilde, bu bizim hatamız, biraz buruk da olsa hediyemiz olsun dediler.
Razı olmayacağınız bir alışveriş olmasını istemem dedim.
Ödeme yapmamı kabul etmediler.
Ben de çözüm olarak draje hariç diğer ürünlerden tekrar sipariş vererek ödemesini yapmış oldum. Durumu açıklayan bir mail atarak bu ürünleri bana göndermeyin dedim.
Komedi filminde sahne olsa garipsenmeyecek bir olay oldu gerçekten
Paket geldiğinde yaşadığım şaşkınlığın 10 katını telefon gelince yaşadım.
Bu da böyle bir anımdır...
Moderatör tarafında düzenlendi: