Tariş İncir Komedisi - Lütfen sonuna kadar okuyun


Furkan

Moderatör
Katılım
21 Kas 2019
Mesajlar
4,488
Tepkime puanı
7,644
Konum
İstanbul
İsim
Furkan
Tariş İncir...

Geçenlerde kendilerinden 4 parça ürün sipariş etmiştim. Kendi internet siteleri üzerinden.

Ürünlerden bir tanesi çikolata kaplı incir draje isimli üründü.

Bana ulaştığında tamamen erimiş vaziyette idi.

Müşteri hizmetlerini arayıp durumu anlattım, bize bir mail atın bakalım dediler.

Pazartesi günü mail attım; "Erimeden teslim edilemeyecekse bu tip ürünlerin siparişinin alınmaması, sipariş alınıyorsa da muhafaza edecek şekilde bir yöntem ile paketlenmesinin daha doğru olacağını düşünüyorum." yazdım.

Bugün Tariş'ten beklemediğim bir kargo aldım, sadece bir ürün problemli olmasına rağmen siparişimin tamamını 2. defa göndermişler.

Nasıl memnun oldum anlatamam, daha önce internetten sayısını hatırlamadığım kadar çok alışveriş yaptım lakin bugüne kadar böyle bir telafi görmedim. :)

Herkese tavsiye ederim, ürünleri de çok güzel.   (y)

P_20200708_140254.jpg

Önemli Güncelleme

1.5 saat kadar önce Tariş İncir'in e-ticaret bölümünün yöneticisi Hasan bey tarafından arandım.

Tarafıma yanlışlıkla 2 kez ürün gönderildiğini söylemesi ile şok oldum.

"Ürünleri geri gönderebilir misiniz?" dediler.

Dedim size mail atmıştım, çikolatalı ürün erimişti. Ben olayı çok farklı yorumlamışım, jest yaptığınızı düşündüm dedim.

"Draje hariç kalanları geri gönderebilir misiniz?" dediler.

İş yerimde bu olaydan bahsettim ve ürünlerin büyük bir kısmını ikram ettim dedim.

Geri gönderemem ama parasını göndereyim dedim.

Pek de içten olmayan bir şekilde, bu bizim hatamız, biraz buruk da olsa hediyemiz olsun dediler.

Razı olmayacağınız bir alışveriş olmasını istemem dedim.

Ödeme yapmamı kabul etmediler.

Ben de çözüm olarak draje hariç diğer ürünlerden tekrar sipariş vererek ödemesini yapmış oldum. Durumu açıklayan bir mail atarak bu ürünleri bana göndermeyin dedim.

Komedi filminde sahne olsa garipsenmeyecek bir olay oldu gerçekten :D

Paket geldiğinde yaşadığım şaşkınlığın 10 katını telefon gelince yaşadım.

Bu da böyle bir anımdır... :D

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Ooooo bazen şu hayatta güzel şeyler de oluyor

Ama sana kötü haberim var


Göz hakkı doğdu hehehe


Afiyetler olsun

 
@frknyldrm Bazı marka ve firmalara örnek olur umarım! 

Afiyet bal şeker olsun. Benim yerimede ye hocam :)  

 
Haklıya hakkını her zaman teslim etme gayretindeyiz Bülent abi, her zaman beklerim. 

Zeytinburnu Merkezefendi'deyim. :)
Hocam çok yakınmışız, bir ara Bülent hoca ile gelelim mini bi buluşma yapalım tanışmak niyetiyle :)   Bu arada gerçekten güzel memnuniyet. Helal olsun, esnaf gibi esnaf

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
darısı vw doğuşun başına. 

mekatronik kavrama değişti , (  titremeler azda olsa devam falan) ... Alo doğuş müşteri hizmetlerine memnuniyetsizlik notu bırakmıştık 

7  gün sonra  TNT Global kargo  tırı evin önnüne yanaşıyor .

Almanyadan  kargonuz var ! 

2020 temmuz üretim  sıfır  komple DSG göndermişler ... 

büyüksün vw denilip  almanya bayrakları sallanıp   kornalar çalınılır  şehir turu atılır. 

1 kilo incirle  mutlu olmakta  free tabi ..... 

 
@frknyldrm Bazı marka ve firmalara örnek olur umarım! 

Afiyet bal şeker olsun. Benim yerime de ye hocam :)  
:)

Eyvallah Faruk Hocam.  (y)

Keşke forumumuza sponsor olsalar...  ^_^
Değil mi hocam? Şöyle incirler, kayısılar havada uçuşsa... :)

Bende mail attim

Prraaaamassssyonnn gonderinn diye
Bülent Abi yazmışken araya bir takım Dijon sıkıştırsaydınız. :)

42 dakika önce, Ümit Akkaya yazdı:



Mesajınızı okurken, tırın evin önüne yanaşırkenki tıs tısslarına kadar hayal ettim hocam. :D

Lakin o leveli görmeye ömrümüz yeter mi meçhul. :)

 
Önemli Güncelleme

1.5 saat kadar önce Tariş İncir'in e-ticaret bölümünün yöneticisi Hasan bey tarafından arandım.

Tarafıma yanlışlıkla 2 kez ürün gönderildiğini söylemesi ile şok oldum.

"Ürünleri geri gönderebilir misiniz?" dediler.

Dedim size mail atmıştım, çikolatalı ürün erimişti. Ben olayı çok farklı yorumlamışım, jest yaptığınızı düşündüm dedim.

"Draje hariç kalanları geri gönderebilir misiniz?" dediler.

İş yerimde bu olaydan bahsettim ve ürünlerin büyük bir kısmını ikram ettim dedim.

Geri gönderemem ama parasını göndereyim dedim.

Pek de içten olmayan bir şekilde, bu bizim hatamız, biraz buruk da olsa hediyemiz olsun dediler.

Razı olmayacağınız bir alışveriş olmasını istemem dedim.

Ödeme yapmamı kabul etmediler.

Ben de çözüm olarak draje hariç diğer ürünlerden tekrar sipariş vererek ödemesini yapmış oldum. Durumu açıklayan bir mail atarak bu ürünleri bana göndermeyin dedim.

Komedi filminde sahne olsa garipsenmeyecek bir olay oldu gerçekten :D

Paket geldiğinde yaşadığım şaşkınlığın 10 katını telefon gelince yaşadım.

Bu da böyle bir anımdır... :D

 
Ben de şaşırmıştım böyle bir kurumun bu kadar cömert olmasına. Şu sıralar garip işler sizi buluyor hocam dikkat edin.  :)  

 


Geri
Üst Alt