zynlsk
Yeni Üye
- Katılım
- 7 Ara 2018
- Mesajlar
- 25
- Tepkime puanı
- 14
- İsim
- Zeynal IŞIK
- Araç
- Golf 7 1.4tsi 122hp
2019 Mart ayında uzun araştırmalar sonucu n11.com firması aracılığıyla özellikle yetkili bayi diye İstanbul / Şişlide bulunan Demirtaş oto dan 2019 yılı üretimi görünen 4 adet Nokian 205 55 R16 91V Wetproof yaz lastiği satın aldım. 2-3 ay sonra 3 lastiğin kanallarında ve yanaklarda yarılma veya yırtılma ne derseniz artık oluşmaya başladı. Aracın yol tutuşu berbat hale geldi. Frene basmaya korkar oldum çünkü lastik frenlemede hiç asfalta tutunmuyor anında ABS devreye giriyor. ( Bir çok kez kazadan anlık reflekslerim sayesinde kurtuldum.) Viraj dönüşlerinde de aynı, önü ardı ayrı oynuyor. Araçta ESP olmasa daha neler yaşayacaktım kim bilir.
Demirtaş oto ile iletişime geçtiğimde aldığım cevap "dış etkenlerden dolayı lastikteki yırtılmalar garanti kapsamı dışındadır" oldu. Siz kullanıcılara soruyorum görsellerde görülen çatlamalar veya yıpranmaların kullanımla veya dış etkenlerle ne alakası olabilir? Biz bu araçlarla 120-130km hız yapıyoruz Allah korusun bir taşın üzerinden o hızla geçsek lastik yarılır ve ve kaza kaçınılmaz olur! Bizlerin canına maal olsa kim hesap verecek!
Nokian Türkiye distirbütörü Kormetal firmasıylada iletişime geçtim, aldığınız bayiden arıza kaydı açtıracaksınız dediler. ( Ben Bursa ilindeyim satıcı İstanbulda. Bursa'daki bayi arıza kaydı açamazmış bu nedenle yine sonuçsuz kaldım.) Son olarak Tüketici Hakem Heyetine başvuruda bulundum. Malum pandemi nedeniyle sanırım biraz uzun sürdü ama sonunda ara karar olarak bilir kişiye yönlendirildim. Bursada yaşayanlar bilir eski yalova yolundaki petlas bayisine aynı zamanda uludağ rot balans olan bayiye gittim. Lastiklere dokunmadı bile sadece karşıdan baktı o kadar. İnsan bir söküp bakar veya aracı kullanır lastikleri test eder hiç birisini yapmadı. Sonunda kurduğu cümle umudumu yitirmeme neden oldu. "Beğenmiyorsan yenisini alacaksın" Ben bu lastiklere 1500 lira vermişim ve daha 1 yıllık. Davanın sonuçlanmasını beklemeden 2 gün önce Continental ContiPremCont.6 aldım. Bakalım onlar nasıl çıkacak.
Lastiklerin ikisinin resmini ekliyorum yorum sizlerin.
Nokian gibi köklü bir lastik üreticisinin lastiklerinin arkasında durmayacağını bilsem asla almazdım.
Demirtaş oto ile iletişime geçtiğimde aldığım cevap "dış etkenlerden dolayı lastikteki yırtılmalar garanti kapsamı dışındadır" oldu. Siz kullanıcılara soruyorum görsellerde görülen çatlamalar veya yıpranmaların kullanımla veya dış etkenlerle ne alakası olabilir? Biz bu araçlarla 120-130km hız yapıyoruz Allah korusun bir taşın üzerinden o hızla geçsek lastik yarılır ve ve kaza kaçınılmaz olur! Bizlerin canına maal olsa kim hesap verecek!
Nokian Türkiye distirbütörü Kormetal firmasıylada iletişime geçtim, aldığınız bayiden arıza kaydı açtıracaksınız dediler. ( Ben Bursa ilindeyim satıcı İstanbulda. Bursa'daki bayi arıza kaydı açamazmış bu nedenle yine sonuçsuz kaldım.) Son olarak Tüketici Hakem Heyetine başvuruda bulundum. Malum pandemi nedeniyle sanırım biraz uzun sürdü ama sonunda ara karar olarak bilir kişiye yönlendirildim. Bursada yaşayanlar bilir eski yalova yolundaki petlas bayisine aynı zamanda uludağ rot balans olan bayiye gittim. Lastiklere dokunmadı bile sadece karşıdan baktı o kadar. İnsan bir söküp bakar veya aracı kullanır lastikleri test eder hiç birisini yapmadı. Sonunda kurduğu cümle umudumu yitirmeme neden oldu. "Beğenmiyorsan yenisini alacaksın" Ben bu lastiklere 1500 lira vermişim ve daha 1 yıllık. Davanın sonuçlanmasını beklemeden 2 gün önce Continental ContiPremCont.6 aldım. Bakalım onlar nasıl çıkacak.
Lastiklerin ikisinin resmini ekliyorum yorum sizlerin.
Nokian gibi köklü bir lastik üreticisinin lastiklerinin arkasında durmayacağını bilsem asla almazdım.
Moderatör tarafında düzenlendi: