Yeni aracımı teslim almış bulunmaktayım plakası henüz çıkmadı bundan 2 yıl öncede aynı şekilde plakasız eve getirdim ve sakin sakin plakasını beklemeye çekildi
1.4 TSI 125PS DSG
Opsiyon olarak
Sadece Cam tavan bulunmaktadır gerisi standart donanım Highline
Opsiyonsuz bir araç almayı tercih ettim bu sefer malumumuz hem fiyat yüksekliği hemde hazırda böyle bir araç bulunca yıl sonu indiriminden de faydalanmak isteyip hazırdaki aracı aldım.
Tekrar sipariş geçecektim cam tavan dsg u led bu 3 lü olsun yeterli diyordum u ledsiz denk geldi sağlık olsun ilerliyen zamanlarda u lede geçiş yapabileceğimi düşündüm ve faturayı kestirdim.
Önceki aracımdaki opsiyonlar imzam da görmüş olduğunuz gibiydi.
Gelelim kıyaslamaya ve izlenimlerime
Öncelikle 6.5" composition media 5.8" ekrana göre büyük değişimler var hızlılık, çözünürlük, erişebilirlik dokunmatik hassasiyeti hepsi üst seviyelere taşınmış.
Ses sistemi sanki bir seviye daha güzel olmuş üst seviyelerde sesi bozardı bass tizi kısardı diğerinde bunda ise aynı oranda ve şiddeti bozmak ve boğmaksızın bir ses sunuyor bu çok hoş olmuş ses çıkış entegreleri güçlendirilmiş gibi,
18 Durban janttan dijona geçiş;
18 Durban jantlar çok sert bir yapıya sahip hele ki Bridgestone Potenza S001 ile gelmişse bir fırt daha sert
Görüntü bakımından giderken yalpa yapması güneşin janta yansıması falan mükemmel ötesi bir durumdu bunu gördükçe daha da bağlanıyordum aracıma ama her şey görüntü değil içi sizi dışı beni yakar misali çukur gördün dur rintintin küçük köstebek yuvası gördün direksiyon kırıp kurtar rintintin bazen önü kurtarsan arkası girer ve yüzünde o ekşime ifadesi bir an sinirlerin bozulur ve ödediğin MTV aklına gelir dahada sinirlenirsin s=s19 s=s20
LastiklerBridgestone potenza s001 gelmişti ısınmak bilmeyen bir lastik çok sert bir yapısı vardı ama gel gelelim dayanıklıydı ama soğuk havalarda durma sorunu, virajlarda arkayı salma durumunu yaşardım hep, uzun yolda ısınınca asfaltı kemiren cinsten bir lastiğe dönüşürdü.
Dijonda ise Hankook ventus evo s1 geldi şuanlık ne desem çok erken ama ses bakımında tutuş bakımından güzel lastikğe benziyor ne sert ne yumuşak orta derecede bir lastik.Her ne kadar revaçta olan bir marka olmasa da dayanıklılık bakımından güzel bir lastik min 50k km vaat ediyor.
17 Dijon jant görüntüsü bir durban kadar olmasa da Golf e yakıştırdığım bir janttır.
40 yanaktan 45 yanağa geçiş hatrı sayılır bir rahatlık oldu lastikte bir kademe daha darbe emişi ve esneme oldu buda daha iyi kavrama daha çabuk ısınma ve daha az titreşim hissetme gibi bir artısı oldu.
Süspansiyon çok daha iyi oldu 18 Durban jantla gelen spor süspansiyon sertti, ve yüksek duruyordu bende spor helezon taktım 3.5cm biraz daha iyi oldu gibi sanki titreşim azaldı ağırlık merkezi yere basınca ve araba biraz daha esneme yaptı belkide yaydan dolayı normalde bastıkça seker bu aksine bir durum oldu zaten bu yüzden taktırdım ve 12 ay gibi bir süre böyle gezdim gayette memnum kaldım.
İç izolasyon nedendir psikolojik midir yeninin verdiği bir durum mudur idrak edemedim ama aşırı derecede artış görüyorum bu kadarda olamaz dedirten bir artış abartıyor olabilirim ama 2 yıl boyunca ben hiç böyle bir sessizlik görmedim müzikle bastırırdım şuan müzik açmak istemiyorum
ErgoActive koltukları sadece koltuk ısıtmada aradım sanki bu koltuklar daha rahat gibi birde baldık destek yok ama çokta lüzum değil rahatlık bakımından sorun yaratmayacağa benziyor kol dayama bölümlerinin kumaş olması biraz sinir bozucu onuda en kısa zamanda çözeceğim deri kaplama yaptırmayı düşünüyorum oda hallolur bir durum.
DSG ye tam alışamadım daha ama konfor ve o kadrandan vites atışını izlemek paha biçilemez bir durum.
Basic Bixenon farlar beklediğimden çok daha iyi çıktı bir u led kullanıcı olarak aydınlatması mükemmel çoğu kişi 2013 2014 modellerde şikayetçiydi, ben u led den değildim şuan ona da bir iyileştirme gelmiş gibi kelvin oranı yükselmiş gördüm.Tahminimce U led kelvin oranı 4300 veyahut 5000 şuan ki farlarım ise 6000 kelvin olduğunu düşünüyorum fark bariz var buda bana 2015 modellerde bir iyileştirme olduğunu düşündürdü U led sanki sarı aydınlatma yapıyor gibi geliyordu ve Dynamic Light assist olduğu için sellektör yok denecek kadar yavaştı şuan fardan taktuk sesler geliyor ve çok hızlı tabi ki sadece U led olursa onda da aynı şekil hızlı ama uzan far asistanının perdeleme sistemi ağır kalıyor haliyle selektör yavaş atıyor çok sorun edilebilecek bir şey değil ama bazen öyle bir zamanda lazım oluyor ki parmakla tutturduğunuz ritimi yakalayamıyor geriden geliyor
Euro 6 motor hakkında bir yorum yapmam için henüz çok erken o yüzden bunu ilerleyen zamanlarda tüketim ile paylaşacağım.
89.900 lük bir teklif aldım %8 indirim uygulandı.
82.705 olarak fiyat sabitlendi.
Biraz uzun oldu detaylı bir şekilde alacaklara alanlara tecrübe konusu olsun istedim.(RİNTİNTİ)adlı bir film vardı alman kurdunun ismi RİNTİNTİN di buda benim alman kurdum isim oradan gelme
1.4 TSI 125PS DSG
Opsiyon olarak
Sadece Cam tavan bulunmaktadır gerisi standart donanım Highline
Opsiyonsuz bir araç almayı tercih ettim bu sefer malumumuz hem fiyat yüksekliği hemde hazırda böyle bir araç bulunca yıl sonu indiriminden de faydalanmak isteyip hazırdaki aracı aldım.
Tekrar sipariş geçecektim cam tavan dsg u led bu 3 lü olsun yeterli diyordum u ledsiz denk geldi sağlık olsun ilerliyen zamanlarda u lede geçiş yapabileceğimi düşündüm ve faturayı kestirdim.
Önceki aracımdaki opsiyonlar imzam da görmüş olduğunuz gibiydi.
Gelelim kıyaslamaya ve izlenimlerime
Öncelikle 6.5" composition media 5.8" ekrana göre büyük değişimler var hızlılık, çözünürlük, erişebilirlik dokunmatik hassasiyeti hepsi üst seviyelere taşınmış.
Ses sistemi sanki bir seviye daha güzel olmuş üst seviyelerde sesi bozardı bass tizi kısardı diğerinde bunda ise aynı oranda ve şiddeti bozmak ve boğmaksızın bir ses sunuyor bu çok hoş olmuş ses çıkış entegreleri güçlendirilmiş gibi,
18 Durban janttan dijona geçiş;
18 Durban jantlar çok sert bir yapıya sahip hele ki Bridgestone Potenza S001 ile gelmişse bir fırt daha sert
Görüntü bakımından giderken yalpa yapması güneşin janta yansıması falan mükemmel ötesi bir durumdu bunu gördükçe daha da bağlanıyordum aracıma ama her şey görüntü değil içi sizi dışı beni yakar misali çukur gördün dur rintintin küçük köstebek yuvası gördün direksiyon kırıp kurtar rintintin bazen önü kurtarsan arkası girer ve yüzünde o ekşime ifadesi bir an sinirlerin bozulur ve ödediğin MTV aklına gelir dahada sinirlenirsin s=s19 s=s20
LastiklerBridgestone potenza s001 gelmişti ısınmak bilmeyen bir lastik çok sert bir yapısı vardı ama gel gelelim dayanıklıydı ama soğuk havalarda durma sorunu, virajlarda arkayı salma durumunu yaşardım hep, uzun yolda ısınınca asfaltı kemiren cinsten bir lastiğe dönüşürdü.
Dijonda ise Hankook ventus evo s1 geldi şuanlık ne desem çok erken ama ses bakımında tutuş bakımından güzel lastikğe benziyor ne sert ne yumuşak orta derecede bir lastik.Her ne kadar revaçta olan bir marka olmasa da dayanıklılık bakımından güzel bir lastik min 50k km vaat ediyor.
17 Dijon jant görüntüsü bir durban kadar olmasa da Golf e yakıştırdığım bir janttır.
40 yanaktan 45 yanağa geçiş hatrı sayılır bir rahatlık oldu lastikte bir kademe daha darbe emişi ve esneme oldu buda daha iyi kavrama daha çabuk ısınma ve daha az titreşim hissetme gibi bir artısı oldu.
Süspansiyon çok daha iyi oldu 18 Durban jantla gelen spor süspansiyon sertti, ve yüksek duruyordu bende spor helezon taktım 3.5cm biraz daha iyi oldu gibi sanki titreşim azaldı ağırlık merkezi yere basınca ve araba biraz daha esneme yaptı belkide yaydan dolayı normalde bastıkça seker bu aksine bir durum oldu zaten bu yüzden taktırdım ve 12 ay gibi bir süre böyle gezdim gayette memnum kaldım.
İç izolasyon nedendir psikolojik midir yeninin verdiği bir durum mudur idrak edemedim ama aşırı derecede artış görüyorum bu kadarda olamaz dedirten bir artış abartıyor olabilirim ama 2 yıl boyunca ben hiç böyle bir sessizlik görmedim müzikle bastırırdım şuan müzik açmak istemiyorum
ErgoActive koltukları sadece koltuk ısıtmada aradım sanki bu koltuklar daha rahat gibi birde baldık destek yok ama çokta lüzum değil rahatlık bakımından sorun yaratmayacağa benziyor kol dayama bölümlerinin kumaş olması biraz sinir bozucu onuda en kısa zamanda çözeceğim deri kaplama yaptırmayı düşünüyorum oda hallolur bir durum.
DSG ye tam alışamadım daha ama konfor ve o kadrandan vites atışını izlemek paha biçilemez bir durum.
Basic Bixenon farlar beklediğimden çok daha iyi çıktı bir u led kullanıcı olarak aydınlatması mükemmel çoğu kişi 2013 2014 modellerde şikayetçiydi, ben u led den değildim şuan ona da bir iyileştirme gelmiş gibi kelvin oranı yükselmiş gördüm.Tahminimce U led kelvin oranı 4300 veyahut 5000 şuan ki farlarım ise 6000 kelvin olduğunu düşünüyorum fark bariz var buda bana 2015 modellerde bir iyileştirme olduğunu düşündürdü U led sanki sarı aydınlatma yapıyor gibi geliyordu ve Dynamic Light assist olduğu için sellektör yok denecek kadar yavaştı şuan fardan taktuk sesler geliyor ve çok hızlı tabi ki sadece U led olursa onda da aynı şekil hızlı ama uzan far asistanının perdeleme sistemi ağır kalıyor haliyle selektör yavaş atıyor çok sorun edilebilecek bir şey değil ama bazen öyle bir zamanda lazım oluyor ki parmakla tutturduğunuz ritimi yakalayamıyor geriden geliyor
Euro 6 motor hakkında bir yorum yapmam için henüz çok erken o yüzden bunu ilerleyen zamanlarda tüketim ile paylaşacağım.
89.900 lük bir teklif aldım %8 indirim uygulandı.
82.705 olarak fiyat sabitlendi.
Biraz uzun oldu detaylı bir şekilde alacaklara alanlara tecrübe konusu olsun istedim.(RİNTİNTİ)adlı bir film vardı alman kurdunun ismi RİNTİNTİN di buda benim alman kurdum isim oradan gelme
Moderatör tarafında düzenlendi: