İst. Maslakta bir göçük ameliyatı


Savatage

Uzman Üye
 
Katılım
24 Mar 2018
Mesajlar
6,457
Tepkime puanı
11,631
Konum
ankara
İsim
savatage
10-15 gün kadar önce istanbuldan bir arkadaşın ,

Arka Kapı (üst +alt , kapsamlı büyük ölçekli hasar)

Arka camurluk

Ankara ikametli olmama rağmen teee istanbuldan 3-4 farklı yerden , ankaradan yine 4-5 yerden bu hasara ait wattsup foto göndererek göçük onarım merkezlerinden telefonla teklifler aldım.

 Ankarada 3000 den baslayarak 4500 e kadar çıkar diyen muhitler bile oldu

Sonuc 

1700 tl ye sonuc bu 

Recai usta Göçük uzmanı maslak

https://www.instagram.com/gocukuzmani/?hl=tr

Yetkili servise gitsen direk değisecek denen durumun 

Hasarlı ve tedavi sonrası hali

Screenshot_20200904-143140.png

Screenshot_20200904-151113.png

IMG_20200904_151600.png

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Gözlerim bozuldu galiba hasarlı kismi goremedim


 
Hakkaten inanilmaz eger boyle yapabiliyorlarsa super bişey :)

 
Ohhhh bee rahatladim gözlerim gitti diye


3. Hasarlı foto sonradan eklendi


 
Hakkaten inanilmaz eger boyle yapabiliyorlarsa super bişey :)
Yanlız ben kendi gözlerimle muayene etmeden %93 mü oldu %97 mi oldu 

Canlı gözle bakmadan tamam %100 başarılı diyemem ,, 

Şu bir gercekki aracta halen 

boya varmı ? Yok

Değisen varmı ? Yok

Bu araç 2016 model daha 22 bin km de 

Boya obsesyonlu / takıntılı müsteri ile ugraşılmayacak en azından 

 
Fotoğraflardan görüldüğü kadarıyla güzel işçilik. Yapılan işlem direk aracın satış tutarını kurtarmış. 

 
Ben bu islere niye müdahil oluyorum ?

Araç sahibi arkadaşa kalsa ? Gidip doğuş servise teslim edecekti (tramer 13 bin e zıplamak)

Hatta daha absürt durum, sanayide düzeltip boyayalım diyen (1000 lira)oto kaporta  tacirlerinin eline düşecekken , ben müdahil olmayayıp ne yapayım .

Yavvv sen bi dur hele geç kenara otur dedim

 
Valla ankara da 3000-4500 arası çıkar diyen muhitin fiyatı bu ise bi an bu isten vazgecektim ...arkadasa telefon acıp git doguşa bırak diyecektim( ankarada ki malum isim yapmış yer , ankaralılar bilir dent-teknik) 

1700 e eyvallah 

İslem sonrası daha yakın fotolar

Screenshot_20200904-160936.png

Screenshot_20200904-160920.png

Screenshot_20200904-160903.png

 
@Savatage kazalı foto da kapı camurluk cizgi aralığı baya var kapi  ile çamurluk aradı açılmış...

Sağlam darbe almış fakat tamirat diyelim sonrası inanılmaz kapı çamurluk arasında ki çizgi bile stabil..

Helal olsun gerçekten şu işçiliğe bide 1.700 inanilmaz 

Uzak diyarlarda görmesek de gitmesek de resimde photoshop yoksa :) gergerçekten usta varmış ellerinden öpülesi ustalarimiz iyiki varsınız 

Adam kaporta düzeltmemis resmen sanat eseri koymuş ortaya 

Zamanla saçta yorgunluk oldu illaki boya atması kabarmasi olacak mı bu konuyu yakından takibe alıcam 

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
@Mmt0634 

Tebrikler ! 

Dikkat süper!

Aracın hasarlı halini ben canlı gördüm...

Arkadaş istanbuldan antalyaya giderken ankara polatlı ilce merkezinde bu hasarı olustu.

Antalya Dönüsü bana ugradı , kapı-camurluk aralıgı ultra açılmıstı . Sebebi hasarlı resimde kapı üstenn ve alttan hasarlı / göçük gibi gözüküyor ama kapının ortası full içe göçük(göz resimden bunu tam algılayamıyor)

Kapının tümü %70 i içe göçünce çamurluk çizgiside mecbur kanırıp acılmıştı

 
@forum

@Mmt0634 photoshop işi ? İyi bir reklam ücreti karşılığı illegal işler ? Bu da olmaz değil tr de olur mu olur

Yukarıda yazdım bu iş %93 le mi bitti %97 ile mi %99 mu canlı görmem lazım.

Göçük düzltme işlerinde 

Dış yüzeyden vakumla çekme zaten fix 

Ama bunun dışında arkadan 

Tık tık tık tık tık tık tık tık tık tık tık tık 

Saatlerce MİKRO ÇEKİÇLEME diye tabir edilen bir teknik var...

Şimdi bu boyasız göçük düzeltme islerinde hasara ait oluşan tüm eğik bükük / düz / yatay/ dik faul göcük çizgileri %100 yok ediliyor. Ondan eminiz 

Tek bir problem şu yukarda bahsettigim 

İcten Mikro çekicleme ile her bir mikro çekiç darbesin de boyanın dış yüzeyinde mikro düzeyde karıncalanma tabir edilen defektler oluşabiliyor.

Evet hasar %100 yok ediliyor ama kaş yapayım derken göz çıkarma misali??

hasarı onarırken bu mikro karıncalanmalar ne kadar az oranda bırakılırsa o iş %94 ? %97 ? %99 başarıya ulaştı deniyor bu sektörde. %80 ler ? Direk başarısız göze batan tamire girer

Bu mikro karıncalanmalar aracın dibine girip bakıldığında göze batabilir.

Dedim ya %93 mü %97 mi ... Ustasına ve ilk hasarın yoğunluğuna (şiddetine) bağlı dış vakumla / cekmeyle ne kadar çok düzelebiliyorsa içten mikro çekiçe o kadar az ihtiyac olur

 

Çok güzel başarılı bir iş olmuş.

Benim araçta Geçmişte bundan daha ufak hasarları abim yetkili serviste yaptırdığı için kapı değişti.

Araç o zaman benim değildi birşey diyemedim

Fotoğraflar 2 ayrı kazadan...

20150417_091236.jpg

20140603_130540.jpg

 

Geri
Üst Alt