GolfTutkunu
Üye
- Katılım
- 5 Ocak 2016
- Mesajlar
- 31
- Tepkime puanı
- 0
Merhaba Sevgili Golf Tutkunu Arkadaşlar ;
Öncelikle belirtmek isterim ki, bayii ve kişilerle şahsi olarak hiçbir problemim yoktur. Amacım, yaşadığım acı tecrübenin bilinmesini istememdir. Volkswagen Müşteri Memnuniyeti de dahil hepsinin bilgisi dahilindedir, kayıtıdır. Kimseyi ve hiç bir kurumu zan altında bırakmam doğru olmadığı gibi yapılan eksiklik ve yanlışlıkların herkes tarafından da bilinmesi bir vatandaşlık bilincidir.
Gelelim tarafıma yaşatılan olaya:
24/012/2015 tarihinde, Doğuş Esenyurt bayisinde ST Emine Çiftçi Tuna'ya 2015 Golf 1,2 TSI Comfortline araç için sipariş oluşturdum. Mesai saati dolduğundan VDF kredi sözleşme evraklarının imza işlemleri ertesi güne kaldı. Sigortacımdan da kasko ve trafik sigortası teklifi almak için sigortacıma Emine Hanım'ın araç şasi numarasını göndermesini rica ettim. O bilgilere göre aracıma sigorta yaptıracaktım. (burada sigortacıma bildirilen şasi numarası 205xxx'dir.) Ertesi gün, (25/12/2015) ST Emine Hanım'ın tüm ilgisizliklerine rağmen, Aralık ayı yoğunluğundandır diyerek, anlayış gösterdim. Sonunda VDF kredi sözleşme imzalarını 204XXX şasi nolu araç için rehin konularak imzaladım ve ilk iş günü de verdikleri hesap numarasına peşinatı yatırmak üzere ayrıldım.
İlk iş günü 28/12/2015 tarihinde peşinatınıda yatırdım ve bana vaad edilen 204XXX şasi nolu aracın teslim edileceği 08/01/2016 tarihini sabırsızlıkla beklemeye başladım. Saat 15'de teslimat randevum olmasına rağmen ben de 1 saat trafik gecikmesiyle 16'da bayiide olabildim. Satana kadar yine merhabasını esirgemeyen ST Emine Hanım bir selamı esirgemiş teslimat alanında aracın olmamasına rağmen görevlendirdiği kişiler, "buyrun beyefendi imzalamanız gereken belgeler v.s" diyerek sürekli henüz göremediğim araç için imza almaya kalktılar. "Durun bir aracı görelim" diyince "o zaman buyrun MTV farkı olan 18 TL'yi vezneye ödemesini yapalım" dediler. Nasıl olsa ödenecek diyerek ödemeyi yaptım. Yaklaşık 40-45 dk sonra 15'de hazır olacak araç geldi, tamponundan sular akar vaziyette. Neyse ilk önce KM'ye baktım 16 km'de ilk dikkatimi bu çekti, arkadaşa da aldığım diğer araç ve showroomdaki diğer araçların ve sizlerden öğrendiğim teslimat km'lerine göre bu rakamın 10-12 km aralığında olması gerekiyordu. sonrasında şasi numarasına baktım camdan, 195XXX bi rakam. Maalesef evdeki sözleşmeleri getirmediğim için, rakamın bu olmadığını anlamıştım. 25/12'de sigortacıma sunmak için aldığım proforma faturayı whatsapp üzerinden gönderdiğim aklıma geldi ve kontrol ettiğimde XXX bir şasi numarası vardı. Yani aynı değildi. Buyrun işte farklı bir şasi dedim ve imzaladığım evrakların bana sunulmasını istedim. Nedense bu evraklar yerine, ruhsatı çıkan araç teslimat evraklarını gösterdiler "buyrun hata yok" diye. Sonrasında başka bir ST benimle ilgilendi ve o şasi numarasını sorguladığında aracın Tiguan olduğu ortaya çıktı. Vakitte bir hayli geç olmuş eşim çocuklarım gerilmiş, bir yandan pervane gibi peşimde dolanan "imzalayın evrakları" diyen görevliler. ve Sinirle o an evrakları imzaladım.
Eve geldiğimde ise, sözleşmesini imzaladığım bana vaad edilen aracın şasi numarasının 204XXX olduğunu, bana teslim edilen aracın ise; 195XXX olduğunu farkederek durumu ilgisiz ST'sine Whatsapp üzerinden gönderdim. Kendisine de bana farklı araç teslimi yaptınız buyrun ispatı diyerek bilgi verdim.
Yaşadığım bu olayı ilk olarak @silvershadow Murat Hocamıza ve DH'dan @M.L.Crassus Tarık Hocaya durumu anlatım. Sağ olsunlar, yapıcı olarak çok yardımları dokundu ve soğuk kanlı olmamı aracın sağını solunu içini detaylıca incelemi, görsel olarak bir kusur, hata(lar)ı var ise, fotoğraflamamı söylediler.
hakikaten de, aracı incelememde direksiyonunda yüzük veya başka uzun tırnak sebebiyle deride kabuk kalkması, cam açma düğmelerinin olduğu yerde kılcal çizikler, sol şoför kapı kolçağı ve açmak kolunda çizikler ve deformansyonlar olduğunu tespit edip fotoğrafladım. Sabah Doğuş canlı desteğe anlatmış olduğum şikayet raporuna bu fotoğraflarını da mail atararak aynı dosyaya ilave ettirdim.
Bugün aldığım cevap ise;
Evet bir evrak hatası yapılmış, sizin imzaladığınız sözleşmeyi Doğuş Esenyurt tutanak altına alarak, yeni sözleşme yapıp (tabii bilgim olmadan) teslimatını yaptığımız araca göre kılıfına uydurduk yerseniz diye cevap verildi.
Tabii ki bu iş burada bitmeyecek; Doğuş Türkiye ile sorunun çözülmediğinden, önce Almanya'ya durumu bildiren mail atacağım ve akabinde yargıya taşıyacağım.
Off ben yazarken yine gerildim. Umarım sizleri sıkmamış, bilakis durumdan bir ders çıkarmanızı hiç bir yerin kurumsallığına güvenmeyerek araç teslim işini profosyonel kişiler ile birlikte yapmanızı istirham ederim.
Saygılar..
Öncelikle belirtmek isterim ki, bayii ve kişilerle şahsi olarak hiçbir problemim yoktur. Amacım, yaşadığım acı tecrübenin bilinmesini istememdir. Volkswagen Müşteri Memnuniyeti de dahil hepsinin bilgisi dahilindedir, kayıtıdır. Kimseyi ve hiç bir kurumu zan altında bırakmam doğru olmadığı gibi yapılan eksiklik ve yanlışlıkların herkes tarafından da bilinmesi bir vatandaşlık bilincidir.
Gelelim tarafıma yaşatılan olaya:
24/012/2015 tarihinde, Doğuş Esenyurt bayisinde ST Emine Çiftçi Tuna'ya 2015 Golf 1,2 TSI Comfortline araç için sipariş oluşturdum. Mesai saati dolduğundan VDF kredi sözleşme evraklarının imza işlemleri ertesi güne kaldı. Sigortacımdan da kasko ve trafik sigortası teklifi almak için sigortacıma Emine Hanım'ın araç şasi numarasını göndermesini rica ettim. O bilgilere göre aracıma sigorta yaptıracaktım. (burada sigortacıma bildirilen şasi numarası 205xxx'dir.) Ertesi gün, (25/12/2015) ST Emine Hanım'ın tüm ilgisizliklerine rağmen, Aralık ayı yoğunluğundandır diyerek, anlayış gösterdim. Sonunda VDF kredi sözleşme imzalarını 204XXX şasi nolu araç için rehin konularak imzaladım ve ilk iş günü de verdikleri hesap numarasına peşinatı yatırmak üzere ayrıldım.
İlk iş günü 28/12/2015 tarihinde peşinatınıda yatırdım ve bana vaad edilen 204XXX şasi nolu aracın teslim edileceği 08/01/2016 tarihini sabırsızlıkla beklemeye başladım. Saat 15'de teslimat randevum olmasına rağmen ben de 1 saat trafik gecikmesiyle 16'da bayiide olabildim. Satana kadar yine merhabasını esirgemeyen ST Emine Hanım bir selamı esirgemiş teslimat alanında aracın olmamasına rağmen görevlendirdiği kişiler, "buyrun beyefendi imzalamanız gereken belgeler v.s" diyerek sürekli henüz göremediğim araç için imza almaya kalktılar. "Durun bir aracı görelim" diyince "o zaman buyrun MTV farkı olan 18 TL'yi vezneye ödemesini yapalım" dediler. Nasıl olsa ödenecek diyerek ödemeyi yaptım. Yaklaşık 40-45 dk sonra 15'de hazır olacak araç geldi, tamponundan sular akar vaziyette. Neyse ilk önce KM'ye baktım 16 km'de ilk dikkatimi bu çekti, arkadaşa da aldığım diğer araç ve showroomdaki diğer araçların ve sizlerden öğrendiğim teslimat km'lerine göre bu rakamın 10-12 km aralığında olması gerekiyordu. sonrasında şasi numarasına baktım camdan, 195XXX bi rakam. Maalesef evdeki sözleşmeleri getirmediğim için, rakamın bu olmadığını anlamıştım. 25/12'de sigortacıma sunmak için aldığım proforma faturayı whatsapp üzerinden gönderdiğim aklıma geldi ve kontrol ettiğimde XXX bir şasi numarası vardı. Yani aynı değildi. Buyrun işte farklı bir şasi dedim ve imzaladığım evrakların bana sunulmasını istedim. Nedense bu evraklar yerine, ruhsatı çıkan araç teslimat evraklarını gösterdiler "buyrun hata yok" diye. Sonrasında başka bir ST benimle ilgilendi ve o şasi numarasını sorguladığında aracın Tiguan olduğu ortaya çıktı. Vakitte bir hayli geç olmuş eşim çocuklarım gerilmiş, bir yandan pervane gibi peşimde dolanan "imzalayın evrakları" diyen görevliler. ve Sinirle o an evrakları imzaladım.
Eve geldiğimde ise, sözleşmesini imzaladığım bana vaad edilen aracın şasi numarasının 204XXX olduğunu, bana teslim edilen aracın ise; 195XXX olduğunu farkederek durumu ilgisiz ST'sine Whatsapp üzerinden gönderdim. Kendisine de bana farklı araç teslimi yaptınız buyrun ispatı diyerek bilgi verdim.
Yaşadığım bu olayı ilk olarak @silvershadow Murat Hocamıza ve DH'dan @M.L.Crassus Tarık Hocaya durumu anlatım. Sağ olsunlar, yapıcı olarak çok yardımları dokundu ve soğuk kanlı olmamı aracın sağını solunu içini detaylıca incelemi, görsel olarak bir kusur, hata(lar)ı var ise, fotoğraflamamı söylediler.
hakikaten de, aracı incelememde direksiyonunda yüzük veya başka uzun tırnak sebebiyle deride kabuk kalkması, cam açma düğmelerinin olduğu yerde kılcal çizikler, sol şoför kapı kolçağı ve açmak kolunda çizikler ve deformansyonlar olduğunu tespit edip fotoğrafladım. Sabah Doğuş canlı desteğe anlatmış olduğum şikayet raporuna bu fotoğraflarını da mail atararak aynı dosyaya ilave ettirdim.
Bugün aldığım cevap ise;
Evet bir evrak hatası yapılmış, sizin imzaladığınız sözleşmeyi Doğuş Esenyurt tutanak altına alarak, yeni sözleşme yapıp (tabii bilgim olmadan) teslimatını yaptığımız araca göre kılıfına uydurduk yerseniz diye cevap verildi.
Tabii ki bu iş burada bitmeyecek; Doğuş Türkiye ile sorunun çözülmediğinden, önce Almanya'ya durumu bildiren mail atacağım ve akabinde yargıya taşıyacağım.
Off ben yazarken yine gerildim. Umarım sizleri sıkmamış, bilakis durumdan bir ders çıkarmanızı hiç bir yerin kurumsallığına güvenmeyerek araç teslim işini profosyonel kişiler ile birlikte yapmanızı istirham ederim.
Saygılar..
Moderatör tarafında düzenlendi: