Mehmet Karagöz
Üye
Arkadaşlar merhaba,
Geçen hafta arabamın periyodik bakımı için Antalya Başaran yetkili servisine gittim. Bakım dışında birkaç şikayetim vardı şöyle sıralayayım:
1. Silecekler tam silmiyor iz bırakıyor
2. Sunroofun ön tarafı biraz düşük duruyor
3. Tavan döşemesinin sunroof kısmında biraz açılma var döşeme tam oturmuyor.
4. Sağ ön koltuğun döşemesinin arkasında bir potluk var.
5. (En önemlisi) Şoför koltuğunun sol baldır desteği uzun yolculuklarda ciddi rahatsız ediyor baldırıma baskı uyguluyor. Sürekli bacağımı oynatmak zorunda kalıyorum sürüşümü etkiliyor.
Bunların hepsini söyledim.
1. Sileceğin ömrü 5k kmdir isterseniz ücretli değişim yaparız dediler
Diğer maddeler için garanti bölümünden bir görevli fotoğraflar çekti ve birkaç gün içinde size döneceğiz dediler.
tekrar görüştüğümde Başaran sunroofun ayarını değiştirirsek tıkırtı yapabilir dedi. Diğer maddeler için herhangi yapılacak bir şey yok dedi.
Kapatıp Doğuş Otomotiv’i aradım şikayetlerimi tekrar belirttim ve servisin hiçbir şikayetimi çözmediğini söyledim. Kayıt oluşturdular ve birkaç gün sonra bir GSM numarası aradı Doğuş genel merkezinden arıyorum dedi şikayetlerimle ilgili hiçbir şey yapılamazmış. Koltukta sorun görmedik dediler. Ben de siz oturmadan uzaktan nasıl göremediniz sorunu dedim.
2. Madde için Başaran’ın dediğini dedi.
3. Madde için benim arabamın döşemesi de aynı bazı modellerde oluyor su almadığı sürece sorun değil dedi.
4. Madde benim için en önemlisi olduğu için biraz üsteledim en son tekrar başarana gidip test sürüşü talep edin dedi.
Şimdi sizlere sorularım şunlar.
1. Bu sorunlarla siz de karşılaştınız mı?
2. Genel müdürlük GSM numarasından arar mı beni kandırıyor olabilirler mi?
3. Ne yapmalıyım?
Uzun oldu özür dilerim. Görüş ve önerilerinizi bekliyorum. Teşekkür ederim.
NOT: Arabam 9 bin km de 2019 comfortline.
Geçen hafta arabamın periyodik bakımı için Antalya Başaran yetkili servisine gittim. Bakım dışında birkaç şikayetim vardı şöyle sıralayayım:
1. Silecekler tam silmiyor iz bırakıyor
2. Sunroofun ön tarafı biraz düşük duruyor
3. Tavan döşemesinin sunroof kısmında biraz açılma var döşeme tam oturmuyor.
4. Sağ ön koltuğun döşemesinin arkasında bir potluk var.
5. (En önemlisi) Şoför koltuğunun sol baldır desteği uzun yolculuklarda ciddi rahatsız ediyor baldırıma baskı uyguluyor. Sürekli bacağımı oynatmak zorunda kalıyorum sürüşümü etkiliyor.
Bunların hepsini söyledim.
1. Sileceğin ömrü 5k kmdir isterseniz ücretli değişim yaparız dediler
Diğer maddeler için garanti bölümünden bir görevli fotoğraflar çekti ve birkaç gün içinde size döneceğiz dediler.
tekrar görüştüğümde Başaran sunroofun ayarını değiştirirsek tıkırtı yapabilir dedi. Diğer maddeler için herhangi yapılacak bir şey yok dedi.
Kapatıp Doğuş Otomotiv’i aradım şikayetlerimi tekrar belirttim ve servisin hiçbir şikayetimi çözmediğini söyledim. Kayıt oluşturdular ve birkaç gün sonra bir GSM numarası aradı Doğuş genel merkezinden arıyorum dedi şikayetlerimle ilgili hiçbir şey yapılamazmış. Koltukta sorun görmedik dediler. Ben de siz oturmadan uzaktan nasıl göremediniz sorunu dedim.
2. Madde için Başaran’ın dediğini dedi.
3. Madde için benim arabamın döşemesi de aynı bazı modellerde oluyor su almadığı sürece sorun değil dedi.
4. Madde benim için en önemlisi olduğu için biraz üsteledim en son tekrar başarana gidip test sürüşü talep edin dedi.
Şimdi sizlere sorularım şunlar.
1. Bu sorunlarla siz de karşılaştınız mı?
2. Genel müdürlük GSM numarasından arar mı beni kandırıyor olabilirler mi?
3. Ne yapmalıyım?
Uzun oldu özür dilerim. Görüş ve önerilerinizi bekliyorum. Teşekkür ederim.
NOT: Arabam 9 bin km de 2019 comfortline.