soner34
Üye
- Katılım
- 20 Kas 2015
- Mesajlar
- 283
- Tepkime puanı
- 17
- İsim
- soner
otopark.com sitesinde okudum.paylaşıldıysa şimdiden özür dilerim
Volkswagen 2017 yılına güzel bir başlangıç yapmak için bir dizi 1.5 litrelik motor üzerinde çalıştığını duyurdu.
Detroit Auto Show’da konuşan Volkswagen CEO’su Herbert Diess, çok büyük bir seviye kat ettikleri Golf 7’nin, makyajlı versiyonunun piyasaya sunulmasına aylar kala bombayı patlattı; ”Makyajlı Golf 7 1.5 litrelik benzinli ve dizel motorlarla satışa sunulacak.”.
Modelin bu yılın sonlarına doğru tanıtılacağını belirten Diess, bu revize edilmiş iki motorun 2017’nin ilk sabahından itibaren kullanıcılarına teslim edileceğini açıkladı.
Halihazırda satışta olan 1.4 litrelik TSI motorun yerini alacak olan 100 cc daha büyük (1500cc) ünite, aynı şuanki motor gibi ACT teknolojisine, direkt enjeksiyona ve turbo beslemeye sahip olacak.
Dizel cephesine geldiğimizde ise bir hacim daralmasına gittiğini gözlemlediğimiz Volkswagen, güncel 1.6 litrelik TDI üniteyi revize ederek aynı performansı 1500 cc’lik bir motordan elde etmeyi amaçlamış gibi görünüyor.
Üretim maliyetlerinin şu ankinden yüksek olacağına kesin gözüyle bakılan yeni üniteler, buna karşın daha hafif ve ekonomik olacak. Volkswagen dediğimize bakmayın, bu yeni üniteler eyalet, devlet ve kıta farkı yaşanmaksızın evrensel bir biçimde tüm Skoda, Audi, Seat ve Volkswagen modellerinde yer alacak.
Son detayı üzülerek açıklayan Herbert Diess, bu yeni ünitelerin küçük (kompakt) VAG modellerinde yer alacağını fakat eski 1.4 TSI ve 1.6 TDI üniteler kadar geniş bir yelpazede güç seçenekleri sunmayacağını belirterek sözlerine son verdi.
Volkswagen 2017 yılına güzel bir başlangıç yapmak için bir dizi 1.5 litrelik motor üzerinde çalıştığını duyurdu.
Detroit Auto Show’da konuşan Volkswagen CEO’su Herbert Diess, çok büyük bir seviye kat ettikleri Golf 7’nin, makyajlı versiyonunun piyasaya sunulmasına aylar kala bombayı patlattı; ”Makyajlı Golf 7 1.5 litrelik benzinli ve dizel motorlarla satışa sunulacak.”.
Modelin bu yılın sonlarına doğru tanıtılacağını belirten Diess, bu revize edilmiş iki motorun 2017’nin ilk sabahından itibaren kullanıcılarına teslim edileceğini açıkladı.
Halihazırda satışta olan 1.4 litrelik TSI motorun yerini alacak olan 100 cc daha büyük (1500cc) ünite, aynı şuanki motor gibi ACT teknolojisine, direkt enjeksiyona ve turbo beslemeye sahip olacak.
Dizel cephesine geldiğimizde ise bir hacim daralmasına gittiğini gözlemlediğimiz Volkswagen, güncel 1.6 litrelik TDI üniteyi revize ederek aynı performansı 1500 cc’lik bir motordan elde etmeyi amaçlamış gibi görünüyor.
Üretim maliyetlerinin şu ankinden yüksek olacağına kesin gözüyle bakılan yeni üniteler, buna karşın daha hafif ve ekonomik olacak. Volkswagen dediğimize bakmayın, bu yeni üniteler eyalet, devlet ve kıta farkı yaşanmaksızın evrensel bir biçimde tüm Skoda, Audi, Seat ve Volkswagen modellerinde yer alacak.
Son detayı üzülerek açıklayan Herbert Diess, bu yeni ünitelerin küçük (kompakt) VAG modellerinde yer alacağını fakat eski 1.4 TSI ve 1.6 TDI üniteler kadar geniş bir yelpazede güç seçenekleri sunmayacağını belirterek sözlerine son verdi.
Moderatör tarafında düzenlendi: