- Katılım
- 13 Haz 2018
- Mesajlar
- 1,910
- Tepkime puanı
- 2,065
- Konum
- Manisa / Bodrum
- İsim
- Golf 7.5 Atlantic Blue
Merhaba arkadaşlar,
uzun süredir jant arayaşı sonrası dijonları verip orjinal 18” jurva jant takımına geçmiştim. Jantlar iyi güzel ancak araç leylek gibi durdu orjinal yaylarla. Bunun üzerine fazla düşürmeyecek bir yay arayışına girmiştim. Sonuç olarak araştırmalarım sonucu fr araçların süspansiyon sistemi(arkalar torsiyon) 1.0 ve 1.2 tsi ile aynı olmasından ötürü kendi aracıma takınca iyi duracağını düşünerek fr yay takımı aldım.
Jantlar takıldıktan sonra standart yaylar ile
Standart yay ile fr yayı arasındaki 2 cm lik bir fark var. Standart yayın demir çapı 12mm fr yayın çapı 11.5mm ve orjinal yayın helezyon çapı fr yayın çapından 10mm daha büyük. Arka yayların demir çapları aynı fakat fr yay standart yaydan 2cm daha düşük.
Montaj aşaması...
Vee sonuç.
tecrübelerimi anlatayım. Süspansiyonlar standarta göre kesinlikle daha sert ve gergin ama tadında konfor kaybı çok yaşamadım. Viraj performanslı bariz şekilde kesinlikle çok iyi standarta göre. Standart yaylara göre araç 2 cm daha düştü. Standart yaylarda aracın ön kısmı fazla havada duruyordu görsel olarak beni memnun etti. Ben standart yaylarda en çok şikayet ettiğim şey yolda araç aşırı savruluyor ve hiç güven vermiyordu. Bu yaylarla zorladığımda aynı eibach yaylardaki gibi aracın arkası gelebiliyor. Yani araç kafadan kopmuyor ve savrulmuyor.
uzun süredir jant arayaşı sonrası dijonları verip orjinal 18” jurva jant takımına geçmiştim. Jantlar iyi güzel ancak araç leylek gibi durdu orjinal yaylarla. Bunun üzerine fazla düşürmeyecek bir yay arayışına girmiştim. Sonuç olarak araştırmalarım sonucu fr araçların süspansiyon sistemi(arkalar torsiyon) 1.0 ve 1.2 tsi ile aynı olmasından ötürü kendi aracıma takınca iyi duracağını düşünerek fr yay takımı aldım.
Jantlar takıldıktan sonra standart yaylar ile
Standart yay ile fr yayı arasındaki 2 cm lik bir fark var. Standart yayın demir çapı 12mm fr yayın çapı 11.5mm ve orjinal yayın helezyon çapı fr yayın çapından 10mm daha büyük. Arka yayların demir çapları aynı fakat fr yay standart yaydan 2cm daha düşük.
Montaj aşaması...
Vee sonuç.
tecrübelerimi anlatayım. Süspansiyonlar standarta göre kesinlikle daha sert ve gergin ama tadında konfor kaybı çok yaşamadım. Viraj performanslı bariz şekilde kesinlikle çok iyi standarta göre. Standart yaylara göre araç 2 cm daha düştü. Standart yaylarda aracın ön kısmı fazla havada duruyordu görsel olarak beni memnun etti. Ben standart yaylarda en çok şikayet ettiğim şey yolda araç aşırı savruluyor ve hiç güven vermiyordu. Bu yaylarla zorladığımda aynı eibach yaylardaki gibi aracın arkası gelebiliyor. Yani araç kafadan kopmuyor ve savrulmuyor.
Moderatör tarafında düzenlendi: