Çok fazla var
Bagaj yukarı kaldırırken kapak üzerindeki stopların enerjisi kesilir.
Far anahtarını park konumuna aldığınızda ve kilitlediğinizde, stoplarda sadece dış taraftakiler yanar. Tekrar kumanda ile açınca bagaj kapağındaki lambalar ve plaka lambaları yanar.
Bir de diğer otomatik vitesli araçlar gibi vitesi park konumuna alırken geri vites konumunun üzerinden geçerken geri vites ışıkları hemen yanmaz. 1 saniye sonra yanar.
Geri vitese aldığınızda farlar açıksa sisler de otomatik açılır. Bu sayede örneğin kaldırım taşı duvar vs. gibi alanlara ışık çarpar ve yere yakın olduğundan geriye de yansıma sağlanarak arkayı görüşü kolaylaştırır.
Sis lambaları açık marş basarsanız sisler kısa süreliğine kapanır.
Auto hold devredeyken emniyet kemerini çıkarırsanız elektronik park freni kendiliğinden aktif edilir. Ayrıca 3 dk'dan uzun süre start stop ve auto hold devredeyse ve emniyet kemeri takılıysa elektronik park freni devreye girer ve araç gaz pedalı ile çalışmaz ve manuel olarak çalıştırmanız için uyarı çıkar.
Araç içi sıcaklığa göre eğer ki camlar ya da cam tavan açıksa, havalandırmalardan da içeriye hava girmesi efsane. Hele ki uzun yolda soğuk bir havada biraz hava almak istediniz camdan soğuk hava geliyor ancak klima derecesi yüksekte kapatılmış ise üfleme panellerinden sıcak hava geliyor, tavsiye ederim.
Bazısı tasarruf , bazısı ekonomi , bazısı güvenlik.. daha neler neler.. (birçoğu kılavuzda da yazar)
Bir de unutmadan en önemlisi kaput amortisörü.. Forumun en sevdiği özellik..