Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
ilk çıkan golfler de tam otomatik denilen şanzıman kullanılırken sonradan DSG ile gelen golf 5 lerde şu anki çift kavramanın temelleri vardı, aracınız ilk çıkan seri dsg olmayan şanzımana sahip ise tork konvektörü ile vites geçişleri sağlandığından kavrama yoktur , aşağıdaki sitede tamir sorun ve özellikleri açıklamışlar bakabilirsiniz...
@emrdmrc üstad dsg yazmıyor dsg olmadığına eminim de ozaman Bi başka soru tork konvertoru olan araçlar geri kaçırma yapmıyormus benim araç yapıyor benim araçtan 3 4 tane denedim hepsi kaçırıyor az tabi ki yani şimdi tork konvertoru de mi yok varsa ne bu şanzıman
normalde kaçırma yapmaz ama zamanla şanzımanın aşınması ve içindeki yağ basıncındaki azalmalarla siz gazı bıraktığınızda araç kendini öne atacak kadar tutması gerekirken ufaktan kaçırma yapıyor şanzıman işini ilk zamanlardaki yapmıyor hatta vites geçişlerinden sonrada araç böyle bir nefes alıp ilerliyor gibi bir his verir arada milisaniyelik gecikme gibi oda aynı olaylardan kaynaklanıyor kısaca öyle bir araç için bence dsg olmaması çok iyi vitesini atıyor kavrama derdi yok arada yağına baktırın kafanız rahat devam edin
@emrdmrc evet tam anlamı ile öğrendim Bi şanzıman ustası buldum Kartal da doğan şanzıman diye sagolsun o söyledi. bunlarda baskı balata yok dedi. Tam otomatik diye ekledi şaşırdım yıllardır yarı otomatik biliyordum çoğu ilanda da yarı otomatik olarak yazıyorlar sadece yağ ve filtre değişimi oluyor dedi artık kullanıma bağlı ne zaman arıza verirse Allah korusun