Volkswagen ID3 Türkiye'ye gelmiş


atacandiri

Üye
Katılım
9 Eki 2019
Mesajlar
148
Tepkime puanı
62
Konum
Ankara
İsim
Atacan
Sahibinden de dolanirken galericilerin İd 3 ü getirdiklerini gordum fiyat 550 bin. Ufak bir hesap yapinca otv yuzde 15 elektrikli araclarda dogus getirse ortalama 450 den satmasi gerekir. Golf 8 lerinde comfortlinelari otv dilimden kaynakli yaklasik 350 ,highline 400 civari gelecegini varsayarsak. id 3 mantikli secim olabilir mi karar sizlerin.

Eve sarj istasyonu almak ne kadar bilmiyorum:)

https://www.sahibinden.com/ilan/vas...lkswagen-id.3-pro-performance-890875937/detay
 
Aslinda bu konuyu acmisken akla gelen baska bir sey de eger yapabilirsek togg un id 3 e gore daha preimum bir araba olacagi onun fiyati ise orta gelir grubunun alim gucunun cok otesinde olacak gibi...Yine hayal kurdum kusura bakmayin ..:)...Ben 2015 golfumle devamm...

 
Tamemen elektrikli araç almak bana mantıklı gelmiyor. Araçlar çevre dostu diyorlar ama üretilirlerken çoğunda yine fosil yakıt kullanılıyor. Benzinli araca göre kendini amorti eder diye hesap yapılırsa yapıncaya kadar araba çöp olur kanaatindeyim. Bir diğer husus ise şu an Türkiyenin elektrikli arabalar için alt yapısı hazır değil olmasıda birhayli sürecek (youtube bayburtlu elektrik mühendisi yeterince açıklamış). Ben öyle şarjla uğraşamam aslına bakarsanız benzini koy git. Olurda ilerde kablosuz şarj olan arabalar çıkarsa alınabilir o zaman da biz yaşarmıyız orası meçhul.

 
@atacandiri Golf 350-400 bin........BMW 1'den pahali golf'ü kim alir?

Golf fiyat skalasi 280-350 bin, R-line 350+, golf 8 %50 ötv diliminde olmadigi sürece tr'de satilmaz, adam gider 30 bin lira fazla verir BMW alir, cok fazlada golf gelmez, 300 bin liralik bos-orta paket golfler ismi hatrina biraz satilir, bu vergi sistemi golf'ü öldürdü, cünkü golf arada kaldi.

 
@atacandiri Golf 350-400 bin........BMW 1'den pahali golf'ü kim alir?

Golf fiyat skalasi 280-350 bin, R-line 350+, golf 8 %50 ötv diliminde olmadigi sürece tr'de satilmaz, adam gider 30 bin lira fazla verir BMW alir, cok fazlada golf gelmez, 300 bin liralik bos-orta paket golfler ismi hatrina biraz satilir, bu vergi sistemi golf'ü öldürdü, cünkü golf arada kaldi.
Skoda octavia 300 binden başlarken golf 280 binden başlaması pek mümkün değil bence. Bmw 1 serisi 414 binden başlıyor. Daha önce teklif aldığımda fiyat listesinde ki gibi araç gelmediğini opsiyonlu getirdiklerini söylemişlerdi. 

 
Golf 8 400e cikarsa yuzune bakilmaz, zaten bu sifatiyla ucuzda olsa pek bakilmaz da o fiyatlarda rakibi cok fazla hepside golften asagi degil

 
Ben skoda sevmem ama golf yerine cogu kisi yeni octavia'yi tercih eder, liftback olmasi hb kullanicilarininda ilgisini cekiyor, ayrica octavia'nin bosu bile golfün bosuna göre cok dolu, suanda octavia'nin cok satilmamasinin sebepi golfün fiyatinin belli olmamasi.

330 bine 1.0 life golf mü yoksa 300 bine 1.0 elite octavia mi?

Golf 1.0 dsg 280-290 bine satilir ama bombos olur, dolayisiyla golfün isi cok zor, 280 bin olsada zor, 330 bin olsada zor, 400 bin olsada zor, heryerde rakipleri ezip geciyor

240 bin pejo 308 allure sport 130 bg eat 8 varken bos manuel 1.0 90 bg golf kaca satilmali?

R-line 1.5 400 bine satilsa 1.18 msport 420 bin lira (aralik sonu euro 9.5 iken aldigim teklif, iptal olan siparis)

350-360 bin lira olsa, pejo 3008-c5 aircross karsisina cikiyor, c-suv olsalarda ciddi rakip

Daha seat leon var piyasaya cikacak olan

Golf vergi kurbani oldu, ötv dilimleri %50-%60-%70-%80 seklinde olmadigi sürece cok satmaz.

Golfü kurtaracak olan euro'nun 8.5 ve altina düsmesi olur, belki ozaman otomatikler %50 ötv dilimine girer

 
Aslinda bu konuyu acmisken akla gelen baska bir sey de eger yapabilirsek togg un id 3 e gore daha preimum bir araba olacagi onun fiyati ise orta gelir grubunun alim gucunun cok otesinde olacak gibi...Yine hayal kurdum kusura bakmayin ..
...Ben 2015 golfumle devamm...
togg çıkarsa muhtemelen id4 segmentinde olur.Hayal kısmına kendi açımdan evet diyorum :)


...
 
TOGG'un C-SUV olan modeli bugün çıksa 350 civarında olur. Aynı segmentteki rakipleriyle benzer fiyatlarda olacağı söylendi geçenlerde. Sedan modelinin de çok değil 15-20 bin aşağıda olmasını bekliyorum. Ama asıl satış yapabileceği, belki de bizim ulaşabileceğimiz modelleri sonraki yıllarda çıkacak C-MPV ve C-HB modelleri olacaktır. C segment HB modelinin %50 vergi diliminde olacağını, belki de Megane gibi modellerle benzer fiyatlarda olacağını düşünüyorum. %100 elektrikli ve rekabetçi fiyatla, güzel de bir tasarımla ve donanımla iyi de satabilir.
ID3 ise elektrikli olması bakımından güzel, ama iç ve dış tasarım sıkıntıları var. Kötü mü, değil. Ama tam olmuş diyemiyor insan.

 
[mention]bcaksk [/mention]%51 iken %68lerde yerli üretim olacak diye açıkladılar Kasım ayında oran %75oldu fakat kullanılan yurtdışı menşeili aramallarda gümrük vergisini sıfıra indirmek zorundalar yoksa yine 350k bandında satış imkansız gibi.Batarya Çin Farasis firması olmuş.Klima kısmı Ege Soğutma olacağını düşünüyorum.Olursa ülkemiz için güzel bir yurtiçi para döngüsü oluşturur.
0344391cb14ea6de2acb69e00fe3bb96.jpg



...

 


Geri
Üst Alt