Selamlar,
190-200k tl bütçe ile mk7 1.6 tdi comfortline bakıyordum, iş değişikliği nedeniyle araca artık günlük binmeyeceğim için benzinli bakınmaya başladım
7.5 kasa 1.0 tsi comfortline manuel bu fiyat aralığında bulunabiliyor, hatta 205-210 zorladığım zaman sunroof, ışık paket de bulunabiliyor
mk8 de artık çıkmışken biraz daha yeni, güncel bir yüz olsun diye 7.5 mantıklı geliyor.. leon da alternatifdi ama onu eledim..
Şimdiki satacağım araç focus 1.6 dizel ufak setuplı ve hızlı olmasada +/-150hp bandında yürüyor, bu yüzden 1.0 tsi okuduğum kullanıcı yorumlarına göre alt devirlerde birazcık cansız kalabiliyor(muş), 2.vites ile kasislerden geçme gibi durumlar vs. bu yüzden soft bir yazılım, vgt, kutu içi filtre gibi eklemeler var aklımda
ya da aynı bütçeyle biraz daha hacimli 1.4 tsi (mk7) alıp devam mı edeyim? sanıyorum bir avantajı da bağımsız arka süspansiyon olması.
tavsiye ve görüşleriniz benim için çok önemli, vakit ayırıp okuyan cevaplandıran herkese teşekkürler şimdiden
190-200k tl bütçe ile mk7 1.6 tdi comfortline bakıyordum, iş değişikliği nedeniyle araca artık günlük binmeyeceğim için benzinli bakınmaya başladım
7.5 kasa 1.0 tsi comfortline manuel bu fiyat aralığında bulunabiliyor, hatta 205-210 zorladığım zaman sunroof, ışık paket de bulunabiliyor
mk8 de artık çıkmışken biraz daha yeni, güncel bir yüz olsun diye 7.5 mantıklı geliyor.. leon da alternatifdi ama onu eledim..
Şimdiki satacağım araç focus 1.6 dizel ufak setuplı ve hızlı olmasada +/-150hp bandında yürüyor, bu yüzden 1.0 tsi okuduğum kullanıcı yorumlarına göre alt devirlerde birazcık cansız kalabiliyor(muş), 2.vites ile kasislerden geçme gibi durumlar vs. bu yüzden soft bir yazılım, vgt, kutu içi filtre gibi eklemeler var aklımda
ya da aynı bütçeyle biraz daha hacimli 1.4 tsi (mk7) alıp devam mı edeyim? sanıyorum bir avantajı da bağımsız arka süspansiyon olması.
tavsiye ve görüşleriniz benim için çok önemli, vakit ayırıp okuyan cevaplandıran herkese teşekkürler şimdiden