Herkese Merhaba.
Aralık ayından itibaren aracı sabah çalıştırdıktan sonra kırmızı ışıkta veya herhangi bir yerde beklediğim zaman arabada sarsıntı oluyor. Aracı 1-2 dakika kullandıktan sonra bu sarsıntı kesiliyor. Bu sarsıntı sırasında aracın devir göstergesinde veya motorun devrinde herhangi bir oynama olmuyor (yaklaşık 800-850 devirde rölantide çalışıyor.). Kırmızı ışıkta beklerken çok hafif gaz vererek deviri 900-1000 bandında tuttuğum zaman sarsıntı kayboluyor. İnternette bu sorunun enjektör veya motor kulaklarından kaynaklanabileceklerini söyleyenler var. Fakat araçta yakıt tüketiminin artması , kara duman atması gibi problemler yok. 60 kilometre ortalama hızda 4.4-4.6 litre ortalama tüketim , 30 kilometre ortalama hıza 5,6-5,8 civarı ortalama tüketim değeri gösteriyor araç. İşin garip tarafı araç bu sallantıyı sadece günün ilk çalışmasında yapıyor. Arabayı sabah çalıştırıp park ettikten 6-7 saat sonra tekrar çalıştırdığım zaman bu problemle karşılaşmıyorum.
Daha önce VW grubu bir dizel araç kullanmadığım için bu sallantının bir problem mi yoksa normal mi olduğunu bilmiyorum. Aranızda bu sorun ile daha önce karşılaşan arkadaşlarımız oldu mu?
Aracım 1.6 Tdi Golf.
Aralık ayından itibaren aracı sabah çalıştırdıktan sonra kırmızı ışıkta veya herhangi bir yerde beklediğim zaman arabada sarsıntı oluyor. Aracı 1-2 dakika kullandıktan sonra bu sarsıntı kesiliyor. Bu sarsıntı sırasında aracın devir göstergesinde veya motorun devrinde herhangi bir oynama olmuyor (yaklaşık 800-850 devirde rölantide çalışıyor.). Kırmızı ışıkta beklerken çok hafif gaz vererek deviri 900-1000 bandında tuttuğum zaman sarsıntı kayboluyor. İnternette bu sorunun enjektör veya motor kulaklarından kaynaklanabileceklerini söyleyenler var. Fakat araçta yakıt tüketiminin artması , kara duman atması gibi problemler yok. 60 kilometre ortalama hızda 4.4-4.6 litre ortalama tüketim , 30 kilometre ortalama hıza 5,6-5,8 civarı ortalama tüketim değeri gösteriyor araç. İşin garip tarafı araç bu sallantıyı sadece günün ilk çalışmasında yapıyor. Arabayı sabah çalıştırıp park ettikten 6-7 saat sonra tekrar çalıştırdığım zaman bu problemle karşılaşmıyorum.
Daha önce VW grubu bir dizel araç kullanmadığım için bu sallantının bir problem mi yoksa normal mi olduğunu bilmiyorum. Aranızda bu sorun ile daha önce karşılaşan arkadaşlarımız oldu mu?
Aracım 1.6 Tdi Golf.