Golf 7 Kullanıcısının T-Roc Deneyimi


forlife

Üye
Katılım
22 Kas 2019
Mesajlar
129
Tepkime puanı
229
Konum
İstanbul
İsim
Doğu
Herkese Merhaba,

Yakın bir tanıdığıma piyasayı bilmediği için yardımcı olmak için ÖTV muafiyetli araç alım sürecine girmiştim. Marka & model belirlenmesi, araç bulunması ve satın alım süreçlerini yürüterek işlemleri tamamladım. Ben de bu süreci pek bilmiyordum, araştıra araştıra nihayete erdirmiş oldum. Araç belirlenme sürecinde forumda açtığım konuya da aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz. 

http://www.golftutkusu.com/topic/15170-engelli-muafiyetli-araç-tavsiyesi-ve-araç-alım-süreci-hk/?tab=comments#comment-292794

Yaklaşık 2 haftalık yoğun bir araştırma sürecinden sonra ÖTV muafiyetli alınabilecek araçları belirlerken ,alacak kişi SUV istemesi dolayısı ile, T-roc, Grandland X, Qashqai gibi seçenekler arasında kararsız kalınmıştı. Benim kafamda T-roc olduğu için 10 günlük sıkı bir araştırma sürecimin ardından inisiyatif alarak ( ÖTV muafiyetli bulmak çok çok zor oldu çünkü kur artışından dolayı yeni gelecek araçların girmeme riski veya gelecek araçların galericiler tarafından stoklanmasından dolayı araç bulunamaması vs) bulabildiğim T-roc'a kaparo yatırdım ve aracı bayramdan önce opsiyonladım. Aracı alacak kişinin de T-roc'a karar vermesinin ardından 2021 model Sürüş Asistanı Plus paketli 1.5 TSI ACT 150 BG DSG kırmızı renkli bir T-roc satın aldık. 

T-roc'u yaklaşık 700 km kadar uzun yolda kullanma fırsatım oldu. Şahsi aracım 2015 model Comfortline Golf 7 olduğu için ona göre değerlendirmemi yaparak kişisel düşüncelerimi paylaşacağım. Forumda son zamanlarda Golf 7- Golf 8 karşılaştırmaları veya bir jantın yakışıp yakışmadığı gibi basit bir konuda bile anlamsız çekişmeler oluyor, bunlara hiç gerek yok. Hoşunuza gitmeyen bir yorum var ise bunu gurur meselesi haline getirip üslubu bozuk paylaşımlar yapmayalım, beğenmişsiniz almışsınızdır kimsenin ne dediği sizi pek ilgilendirmemeli diye düşünüyorum.   

T-Roc Tasarım

Tasarım çizgileri genel olarak VW'nin 2012 yılında Golf ve Up! ile başlayıp 2019' a kadar sürdürdüğü agresif tasarım çizgilerine sahip. Aracın konsepti ilk olarak 2014 Cenevre'de sergilenmiş, her ne kadar ülkemize geç gelse de 2017'den beri satışta olan bir model. Dış görünüş olarak ben çok çok beğendim. B-C segmenti arasında kalan bir aracın boyutlarına rağmen dıştaki gölge oyunları ve çamurluk kabartmaları ile araca güçlü bir karakter kazandırılmış. Arka tampondaki işlevsel olmayan ve çift egzoz çıkışı izlenimi yaratan bölgeler hariç beğenmediğim bir yeri olmadı. 

c48b0bdf-e9a8-46e1-bfd0-47aa9be5c3f3.jpg

T-Roc İç Mekan

 Golf'ten inen biri olarak orta konsolun tasarımını, sürücünün erişmesi gerektiği butonların konumlarını pek yadırgamadım. Fakat cam açma tuşlarının ve orta konsoldaki bardaklığın konumunu biraz geride buldum.Bunlar basit detaylar ama Golf'te ki yerleşim daha başarılıydı. Bagajı 2 kademeli ayarlanıyor ama 2 kademe arası fark Golf'teki kadar az değil.  Alt kademede bagaj eşiği fazla olmasına rağmen Golf'ten çok daha kullanışlı bir hacim sağlanıyor. 

Bu araç için polonun yükseği tabirini çok fazla duydum ama bence Golf'ün yükseği daha doğru bir benzetme olur. Zaten araç MQB A1 platformuna sahip olması bile Polo'dan daha çok Golf'e yakın olduğunu gösteriyor.  Boyum 184 cm, normal sürüş pozisyonuma ayarlarken arkadakini rahatsız ederim diye çekiniyordum ama arkamdaki 174 boyundaki bir kişi şikayetçi olmadan 10 saat yolculuk yaptı. Fakat ben arkada oturduğumda Golf'teki kadar rahat değildim. 180 cm ve üzeri kişiler için arka koltuklarda gerek diz gerekse baş mesafesi açısından Golf'ün daha iyi olacağını tahmin ediyorum.

Koltuklar deri görünümlü beyaz şeritler ve beyaz alt renkli delikli orta döşeme ile çok şık gözüküyor. Koltuk hissiyatı Golf'e göre daha yumuşak geldi bana, yanal destekleri ise Golf Comfortline kadar başarılı değil, Midline Plus yanal desteklere daha yakın (eğer kilolu biriyseniz bu sizin için daha avantajlı olur).

Malzeme kalitesi olarak Golf ön konsoldan dolayı öne çıkıyor, T-roc'ta kapı içlerindeki kumaş döşeme hariç yumuşak bir yer yok. Orta konsolun sert plastikten olması aracın en çok eleştirilen yönlerinin başında geliyor. İç mekan aydınlatmalarının tamamı led ve Golf'e göre daha fazla ( orta konsoldaki cep, kapı içlerindeki cepler, ayak, dış ayna altı, kapı tutacakları, kapı içindeki uzun şeritler vs)  iç mekan aydınlatmalarına sahip. Piyano siyahı yerine füme bir dekor kullanmaları benim hoşuma gitti fakat segmenti ve rakipleri dolayısı ile iç mekan biraz daha canlı olabilirdi. 

901c9014-e17f-485b-934d-155cabbdccfb.jpg

T-Roc Sürüş

Sürüş için çok fazla yorum yapmayacağım, hızlı araç kullanan birisi değilim. Genel olarak yumuşak bir sürüş hissiyatı bıraktı bende . DSG ve 1.5 TSI ACT işini iyi yapıyor, dik yokuşları zevkle tırmandık. T-roc Sport modu keyifli olsa da segmenti dolayısı ile Golf performanslı sürüşlerde öne çıkıyor.

T-Roc Donanım

2015 Comforline+ Konfor paketli Golf kullanan birisi olarak bu aracın Sürüş Destek Paketi Plus ile gelen ekstra donanımlarına kesinlikle bayıldım. Aydınlatması tatmin edici led farları Light Asist ile birleşince yol çalışması dolayısı ile açılmış keskin virajlı dağ yolunda zifiri karanlıktaki sürüşümüzü eziyet olmaktan çıkardı. Karşıdan gelen aracı çok hızlı bir şekilde algılayarak uzun fardan kısa fara geçen light asist benim için bağımlılık yapacak bir donanım. Radarlarla dolu şehirler arası yolculuklarda ACC kararlı bir şekilde çalışıyor, fakat line asist'i pek faydalı bulmadım.  Kör nokta Golf'te çok aradığım faydalı bir özellik ve işini güzel yapıyor. Traffic Jam Assist ve Emergency Assist'i ise deneme fırsatımız olmadı fakat faydası tartışılmaz bence. 

Bunların haricindeki donanımlardan, konuyu uzatmamak için, bahsetmeye gerek duymuyorum. 

Alır Mıyım ? 

Bu kısımda değerlendirmemi yukarıdaki aracın kazasız & boyasız, düşük km, 2. el ve 310.000 TL bandındaki bir örneği üzerinden vereceğim. 

5f0e5d46-9136-45a0-bd98-a50e9f238bef.jpg

-Golf 7'den Sonra Alır Mıyım ? 

Bu sorunun cevabı Golf'ü neden değiştireceğime bağlı.

*Eğer evli çocuksuz veya tek çocuklu isem, araç evin ortak aracı olacaksa Golf yerine alırım. Tek kişiyken Golf'ün bagajı yetse de 2 veya daha fazla kişi olunca yetersiz kalacaktır. Çevremden gördüğüm kadarı ile kadınlar SUV araç kullanmayı daha çok tercih ediyorlar ve boyutları dolayısı ile T-roc kullanımı zor bir araç değil.

*Bekarsam ve mevcut aracımı model yükseltmek için değiştiriyorsam daha düşük bütçe ile 7.5 Highline alırım. 

*Eğer evli tek veya iki çocuklu isem, aracı evde tek ben kullanacaksam almam. Aynı paraya 2020 model ( eski kasa) 1.5 TSI Led farlı Comfortline paket Tiguan alırım.

-Golf 7'den Sonra T-roc ve Golf-8 Arasında Kalır Mıyım ? 

Kesinlikle kalmam. Golf-8 beni heyecanlandırmayan bir araç, tasarımını falan beğenmiyorum.Golf-8'i sabaha kadar eleştirebilirim ama konuyu uzatmaya gerek yok, sadece 2 seçeneğim varsa T-roc'u tereddütsüz tercih ederim.  

-Golf 7'den Sonra T-roc ve Passat Arasında Kalır Mıyım ? 

Kesinlikle kalmam. Eğer passat bu karşılaştırmaya giriyorsa hacim ihtiyacından dolayı giriyordur. Passat'ın iç hacmine ihtiyaç duyan birisi için T-roc yetersiz kalır.

-Sürüş Asistan Paketsiz T-roc Alır Mıyım ?

Sonradan özellikler açılabiliyor mu bilmiyorum ama ben bu paket sayesinde bu araca ısındım. Asistan Paketsiz almam. 

Golf 7'den Sonra Sıfır T-roc Alır Mıyım ?

Cazip bir kredi kampanyası veya indirim yok ise almam. Eğer 2.el araç seçme konusunda kendime güvenmeyen, evli çocuksuz veya tek çocuklu biri olsaydım tereddütte kalır yüksek ihtimalle alırdım. 

Sonuç

Satın almamızın üzerinden 3 saat geçtikten sonra otoparkta beklerken yanımızda bir araç durup memnun musunuz ben de almayı düşünüyorum diye sorması veya benzin alırken öndeki aracın sürücüsünün araç ile ilgili soru sorması bende T-roc'un merak edilen fakat insanların çok fazla bilgi sahibi olmadığı bir araç olduğu izlenimini uyandırdı. SUV segmentindeki yükselen talep dolayısı ile Golf'ten sonra geçilebilecek bir araç olabilir mi diye düşünenler olur diye kişisel düşüncelerimi paylaştım. Bir sorunuz var ise sorabilirsiniz. 

Not: Düşüncelerimi unutmamak için uzun bir yolculuktan sonra yorgun bir şekilde yazdım düşüncelerimi. İmla hataları veya cümle düşüklükleri için kusura bakmayın. İlk fırsatta düzelteceğim. 

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Elinize saglık guzel yorumlamıssınız . Benimde hosuma gidiyor ama golfe tercıh edermiyim kesinlikle etmem , Q2 ve troc malzeme kalitesi fiyatına göre  vasat kalıyor .(7 higline 1.6 tdi dsg ve 7.5 comfortline 1.4 tsi 125 manuel kullanıcısı olarak ) 

 
Deneyimlerinizi fotoğraflı ve detaylı şekilde paylaşmaya vakit ayırdığınız için teşekkürler.

Arkadaşınıza hayırlı olsun.

Forum içerisinde farklı araçlara ait Golf Kullanıcılarının deneyim yorumları çok daha değerli bence.

 
Güzel anlatim icin tesekkürler

T-roc 2019'da baslayan araba kitligina kadar piyasada tutunamadi, acikcasi yoklukta gitti

Bu arabanin 3 handikapi var bizim ülkemizde, ayrica dogus oto'nun aptalligi

1. Motor: 1.5 motor fiyati yukari cekiyor, Avrupada 1.0 tsi 110 ps ile satiliyor ve bu kasaya gayet yeterli

2. Donanim: Sadece Highline ile satiliyor, comfort+sürüs+konfor+isik paketli uygun fiyatla piyasayi süpürüdü

3.Ic mekan: 350 bin lira ver, heryer sert plastik, bire bir Polo!!!

Sonuc: Dogus oto bu arabayi 1.0 tsi+comfortline ve sürüs+konfor paketlerle uygun fiyata getirseydi hersey cok farkli olurdu, ozaman ic mekan göze batmazdi

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
paylaşım güzel olmuş fikirleriniz deneyimleriniz araç değiştirmek isteyen arkadaşlara yardımcı olacaktır

 
Ben bindiğimde iç mekan kalitesi hariç her şeyini beğenmiştim. Gidişi, süspansiyonları vs oldukça iyiydi.

 
Ellerinize saglik guzel bilgilendirme paylasimi olmus ustadim

Benim kafam karisti evli cocuklu cocuksuz ihtimallerde ben evli degilim ama cocuk var benim durum ne olur şaka şaka

İmkanim olsa direk yapistirir alirdim t roc ben beğeniyorum hemideee gipkirmiziyi


Hayırlı olsun arkadasiniza da

 
Barselona'da füme siyah tavan r-line bir troc R  görmüştük eşimle. Aşık olmuştuk. 19 jantlar vardı. 4 egzoz çıkışı.. Bambaşka bir dünyaydı. R tabiki ülkemize hiç gelmemiştir eminim. Ama o arabayı unutamıyorum. Ben de kırmızı cam tavansız aynı donanıma sahip troc ile golf 8 life arasında kalmıştım. Tercihimi yeniden yana oldu..

 
Çocuklu, 4 kişilik aile için uygun olduğunu düşünmüyorum zira iç hacmi golften geniş değil ayrıca bagaj vurgusu yapılmış ama golften çok da büyük olduğunu düşünmüyorum arada çok olsa 60 litre oynuyor, bu almaya değecek bir hacım farkı değil bence. Polonun altyapısı kullanılarak yapılmış, kalite olarak polodan bile geride kaldığını düşündüğüm araç. 

 
@forlife hocam detaylı paylaşımınız için teşekkürler. 

Kendi adıma konuşacak olursam (tek çocuklu)  golfün bagajı bana yeterli oluyor. İleri de yetmez ise de passat veya tiguan bakarım vw de. Malzeme kalitesi olarak t-roc golfün gerisinde bence de.
 

yüksek araçta da (suv) güvensizlik hissediyorum. Gerçi golf de aman aman güven vermiyor performanslı kullanımda. Her şeyden biraz var golfte ama hiç bişey tam değil. Bu yüzden belki de tutkunuyuz golfün.  :)


 

 

Herkese Merhaba,

Yakın bir tanıdığıma piyasayı bilmediği için yardımcı olmak adına ÖTV muafiyetli araç alım sürecine girmiştim. Marka & model belirlenmesi, araç bulunması ve satın alım süreçlerini yürüterek işlemleri tamamladım. Ben de bu süreci pek bilmiyordum, araştıra araştıra nihayete erdirmiş oldum. Araç belirlenme sürecinde forumda açtığım konuya da aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz. 

Yaklaşık 2 haftalık yoğun bir araştırma sürecinden sonra ÖTV muafiyetli alınabilecek araçları belirlerken alacak kişi SUV istemesi dolayısı ile T-roc, Grandland X, Qashqai gibi seçenekler arasında kararsız kalınmıştı. Benim kafamda T-roc olduğu için 10 günlük sıkı bir araştırma sürecimin ardından inisiyatif alarak ( ÖTV muafiyetli bulmak çok çok zor oldu çünkü kur artışından dolayı yeni gelecek araçların girmeme riski veya gelecek araçların galericiler tarafından stoklanmasından dolayı araç bulunamaması vs) bulabildiğim T-roc'a kaparo yatırarak aracı bayramdan önce opsiyonladım. Aracı alacak kişinin de T-roc'a karar vermesinin ardından 2021 model Sürüş Asistanı Plus paketli 1.5 TSI ACT 150 BG DSG kırmızı renkli bir T-roc satın aldık. 

T-roc'u yaklaşık 700 km kadar uzun yolda kullanma fırsatım oldu. Şahsi aracım 2015 model comfortline Golf 7 olduğu için ona göre değerlendirmemi yaparak kişisel düşüncelerimi paylaşacağım. Forumda son zamanlarda Golf 7- Golf 8 karşılaştırmaları veya bir jantın yakışıp yakışmadığı gibi basit bir konuda bile anlamsız çekişmeler oluyor, bunlara hiç gerek yok. Hoşunuza gitmeyen bir yorum var ise bunu gurur meselesi haline getirip üslubu bozuk paylaşımlar yapmayalım, beğenmişsiniz almışsınızdır kimsenin ne dediği sizi pek ilgilendirmemeli diye düşünüyorum.   

T-Roc Tasarım

Tasarım çizgileri genel olarak VW'nin 2012 yılında Golf ve Up! ile başlayıp 2019' a kadar sürdürdüğü agresif tasarım çizgilerine sahip. Aracın konsepti ilk olarak 2014 Cenevre'de sergilenmiş, her ne kadar ülkemize geç gelse de 2017'den beri satışta olan bir model. Dış görünüş olarak ben çok çok beğendim, B-C segmenti arasında kalan bir araç için mevcut boyutlara rağmen dıştaki gölge oyunları ve çamurluk kabartmaları ile araca güçlü bir karakter kazandırmış. Arka tampondaki işlevsel olmayan, çift egzoz çıkışı izlenimi yaratan bölgeler hariç beğenmediğim bir yeri olmadı. 

Ekli dosyayı görüntüle 47961

T-Roc İç Mekan

İç tasarım olarak Golf'ten inen biri olarak orta konsolun tasarımını, sürücünün erişmesi gerektiği butonların konumlandırmalarını pek yadırgamadım. Fakat cam açma tuşlarının ve orta konsoldaki bardaklığın konumunu biraz geride buldum basit detaylar ama Golf'te ki yerleşim daha başarılıydı. Bagajı 2 kademeli ayarlanıyor ama 2 kademe arası fark Golf'teki kadar az değil.  Alt kademede bagaj eşiği fazla olmasına rağmen Golf'ten çok daha kullanışlı bir hacim sağlanıyor. 

Bu araç için polonun yükseği tabirini çok fazla duydum ama bence Golf'ün yükseği daha doğru bir benzetme olur. Zaten araç MQB A1 platformuna sahip olması bile polodan daha çok golf'e yakın olduğunu gösteriyor.  Boyum 184 cm, normal sürüş pozisyonuma ayarlarken arkadakini rahatsız ederim diye çekiniyordum ama arkamdaki 174 boyundaki bir kişi şikayetçi olmadan 10 saat yolculuk yaptı. Fakat ben arkada oturduğumda Golf'teki kadar rahat değildim. 180 cm ve üzeri kişiler için arka koltuklarda gerek diz gerekse baş mesafesi açısından Golf'ün daha iyi olacağını tahmin ediyorum.

Koltuklar deri görünümlü beyaz şeritler ve beyaz alt renkli delikli orta döşeme ile çok şık gözüküyor. Koltuk hissiyatı Golf'e göre daha yumuşak geldi bana, yanal destekleri ise Golf Comfortline kadar başarılı değil, Midline Plus yanal desteklere daha yakın (eğer kilolu biriyseniz bu sizin için daha avantajlı olur).

Malzeme kalitesi olarak Golf ön konsoldan dolayı öne çıkıyor, T-roc'ta kapı içlerindeki kumaş döşeme hariç yumuşak bir yer yok. Orta konsolun sert plastikten olması aracın en çok eleştirilen yönlerinin başında geliyor. İç mekan aydınlatmalarının tamamı led ve Golf'e göre daha fazla ( orta konsoldaki cep, kapı içlerindeki cepler, ayak, dış ayna altı, kapı tutacakları, kapı içindeki uzun şeritler vs)  iç mekan aydınlatmalarına sahip. Piyano siyahı yerine füme bir dekor kullanmaları benim hoşuma gitti fakat segmenti ve rakipleri dolayısı ile iç mekan biraz daha canlı olabilirdi. 

Ekli dosyayı görüntüle 47962

T-Roc Sürüş

Sürüş için çok fazla yorum yapmayacağım, hızlı araç kullanan birisi değilim. Genel olarak yumuşak bir sürüş hissiyatı bıraktı bende . DSG ve 1.5 TSI ACT işini iyi yapıyor, dik yokuşları zevkle tırmandık. T-roc Sport modu keyifli olsa da segmenti dolayısı ile Golf performanslı sürüşlerde öne çıkıyor.

T-Roc Donanım

2015 Comforline+ Konfor paketli Golf kullanan birisi olarak bu aracın Sürüş Destek Paketi Plus ile gelen ekstra donanımlarına kesinlikle bayıldım. Aydınlatması tatmin edici led farları Light Asist ile birleşince yol çalışması dolayısı ile açılmış keskin virajlı dağ yolunda zifiri karanlıktaki sürüşümüzü eziyet olmaktan çıkardı. Karşıdan gelen aracı çok hızlı bir şekilde algılayarak uzun fardan kısa fara geçen light asist benim için bağımlılık yapacak bir donanım. Radarlarla dolu şehirler arası yolculuklarda ACC kararlı bir şekilde çalışıyor, fakat line asist'i pek faydalı bulmadım.  Kör nokta Golf'te çok aradığım faydalı bir özellik ve işini güzel yapıyor. Traffic Jam Assist ve Emergency Assist'i ise deneme fırsatımız olmadı fakat faydası tartışılmaz bence. 

Bunların haricindeki donanımlardan, konuyu uzatmamak için, bahsetmeye gerek duymuyorum. 

Alır Mıyım ? 

Bu kısımda değerlendirmemi yukarıdaki aracın kazasız & boyasız, düşük km, 2. el ve 310.000 TL bandındaki bir örneği üzerinden vereceğim. 

Ekli dosyayı görüntüle 47964

-Golf 7'den Sonra Alır Mıyım ? 

Bu sorunun cevabı Golf'ü neden değiştireceğime bağlı.

*Eğer evli çocuksuz veya tek çocuklu isem, araç evin ortak aracı olacaksa Golf yerine alırım. Tek kişiyken Golf'ün bagajı yetse de 2 veya daha fazla kişi olunca yetersiz kalacaktır. Çevremden gördüğüm kadarı ile kadınlar SUV araç kullanmayı daha çok tercih ediyorlar ve boyutları dolayısı ile T-roc kullanımı zor bir araç değil.

*Bekarsam ve mevcut aracımı model yükseltmek için değiştiriyorsam daha düşük bütçe ile 7.5 Highline alırım. 

*Eğer evli tek veya iki çocuklu isem, aracı evde tek ben kullanacaksam almam. Aynı paraya 2020 model ( eski kasa) 1.5 TSI Led farlı Comfortline paket Tiguan alırım.

-Golf 7'den Sonra T-roc ve Golf-8 Arasında Kalır Mıyım ? 

Kesinlikle kalmam. Golf-8 beni heyecanlandırmayan bir araç, tasarımını falan beğenmiyorum.Golf-8'i sabaha kadar eleştirebilirim ama konuyu uzatmaya gerek yok, sadece 2 seçeneğim varsa T-roc'u tereddütsüz tercih ederim.  

-Golf 7'den Sonra T-roc ve Passat Arasında Kalır Mıyım ? 

Kesinlikle kalmam. Eğer passat bu karşılaştırmaya giriyorsa hacim ihtiyacından dolayı giriyordur. Passat'ın iç hacmine ihtiyaç duyan birisi için T-roc yetersiz kalır.

-Sürüş Asistan Paketsiz T-roc Alır Mıyım ?

Sonradan özellikler açılabiliyor mu bilmiyorum ama ben bu paket sayesinde bu araca ısındım. Asistan Paketsiz almam. 

Golf 7'den Sonra Sıfır T-roc Alır Mıyım ?

Cazip bir kredi kampanyası veya indirim yok ise almam. Eğer 2.el araç seçme konusunda kendime güvenmeyen, evli çocuksuz veya tek çocuklu biri olsaydım tereddütte kalır yüksek ihtimalle alırdım. 

Sonuç

Satın almamızın üzerinden 3 saat geçtikten sonra otoparkta beklerken yanımızda bir araç durup memnun musunuz ben de almayı düşünüyorum diye sorması veya benzin alırken öndeki aracın sürücüsünün araç ile ilgili soru sorması bende T-roc'un merak edilen fakat insanların çok fazla bilgi sahibi olmadığı bir araç olduğu izlenimini uyandırdı. SUV segmentindeki yükselen talep dolayısı ile Golf'ten sonra geçilebilecek bir araç olabilir mi diye düşünenler olur diye kişisel düşüncelerimi paylaştım. Bir sorunuz var ise sorabilirsiniz. 

Not: Düşüncelerimi unutmamak için uzun bir yolculuktan sonra yorgun bir şekilde yazdım düşüncelerimi. İmla hataları veya cümle düşüklükleri için kusura bakmayın. İlk fırsatta düzelteceğim. 
@forlife hocam elinize sağlık.

Otomobil dergisi almayalı epey bir zaman oldu..

Derginin bu haftaki konuğu T-roc'muş  ve röportaj okuyormuşum gibi hissettim.  :)

 

Geri
Üst Alt