AhmetCakmak
Yönetici
Volkswagen, Transporter'ın yeni jenerasyonunu uzun bir süredir geliştiriyor. T7 kodlu yeni nesil Transporter'ın uzun süren o geliştirme süreci nihayet son buldu ve Volkswagen aracı resmi olarak tanıttı. Tabii bu ilk lansmanda araç sadece Multivan adlı versiyonuyla tanıtıldı. Yani standart Transporter'ı henüz görmüş değiliz. Multivan ise aynı Caravelle gibi, Transporter'ın bir türevi olarak nitelendirilebilir.
Volkswagen T7 Multivan'ın son derece modern tasarımına ek olarak, aracın ilk kez plug-in hibrit bir motor seçeneğine kavuştuğunu yani mekanik altyapısının da fazlasıyla modernize edildiğini görüyoruz. T7 Multivan eHybrid isimli o plug-in hibrit (PHEV) versiyon, 1.4 TSI motor ile 85 kW'lık (116 beygirlik) bir elektrik motorunu kombine ediyor ve toplamda 218 beygir güç üretiyor.
Bu versiyonda batarya olarak da 13 kWh'lık bir lityum-iyon batarya kullanılmış. Fakat Volkswagen, aracın sadece elektrikli olarak ne kadar menzile sahip olduğu veya elektrikli moddaki maksimum hızı gibi bilgileri henüz açıklamış değil. Plug-in hibrit versiyondaki şanzıman da 6 ileri DSG şanzıman olarak seçilmiş.
Volkswagen, T7 Multivan'da toplamda 34 adet güvenlik sistemi sunduğunu da belirtiyor. Örneğin otomatik acil durum freni ve şerit takip asistanı gibi donanımlar standart güvenlik donanımları arasına alınmış. Araçtaki Car2X adlı bir teknolojinin de T7 Multivan'ın bu özelliğe sahip diğer araçlarla iletişim hâlinde olması ve olası kaza gibi durumlarda önceden bilgilendirme yapabilmesine olanak tanıdığı belirtiliyor.
T7 Multivan, IQ.Drive adlı bir teknoloji sayesinde de gelişmiş hız sabitleyici ve şerit takip asistanıyla yarı otonom sürüş özellikleri sunmuş oluyor. Aracın fiyatı ve piyasaya çıkış tarihi ise henüz açıklanmış değil.
Kaynak: Motor1
Volkswagen T7 Multivan'ın son derece modern tasarımına ek olarak, aracın ilk kez plug-in hibrit bir motor seçeneğine kavuştuğunu yani mekanik altyapısının da fazlasıyla modernize edildiğini görüyoruz. T7 Multivan eHybrid isimli o plug-in hibrit (PHEV) versiyon, 1.4 TSI motor ile 85 kW'lık (116 beygirlik) bir elektrik motorunu kombine ediyor ve toplamda 218 beygir güç üretiyor.
Bu versiyonda batarya olarak da 13 kWh'lık bir lityum-iyon batarya kullanılmış. Fakat Volkswagen, aracın sadece elektrikli olarak ne kadar menzile sahip olduğu veya elektrikli moddaki maksimum hızı gibi bilgileri henüz açıklamış değil. Plug-in hibrit versiyondaki şanzıman da 6 ileri DSG şanzıman olarak seçilmiş.
Volkswagen, T7 Multivan'da toplamda 34 adet güvenlik sistemi sunduğunu da belirtiyor. Örneğin otomatik acil durum freni ve şerit takip asistanı gibi donanımlar standart güvenlik donanımları arasına alınmış. Araçtaki Car2X adlı bir teknolojinin de T7 Multivan'ın bu özelliğe sahip diğer araçlarla iletişim hâlinde olması ve olası kaza gibi durumlarda önceden bilgilendirme yapabilmesine olanak tanıdığı belirtiliyor.
T7 Multivan, IQ.Drive adlı bir teknoloji sayesinde de gelişmiş hız sabitleyici ve şerit takip asistanıyla yarı otonom sürüş özellikleri sunmuş oluyor. Aracın fiyatı ve piyasaya çıkış tarihi ise henüz açıklanmış değil.
Kaynak: Motor1
Moderatör tarafında düzenlendi: