AhmetCakmak
Yönetici
A3'ün yenilenmesiyle birlikte S3 tanıtılmıştı ve nihayet RS3'de görücüye çıktı.
Yeni neslinde de 4 ve 5 kapılı olarak alınabilecek modelin tasarımında devrimden çok evrim yaşanmış ki bu Audi için büyük bir sürpriz değil. Ön panjurun büyüklüğü değişmemiş olsa da içerisinde yer alan petekler büyümüş. Ayrıca bu parçanın üzerine, yeni RS ailesinin bir imzası olan ince hava girişi görünümlü şerit eklenmiş. Tamponun alt kısmında yer alan hava girişleri de genişlemiş. Matris LED farların ana hatları çok değişmese de RS3’e özel desende karşılama ışıkları kullanıma girmiş.
Arkalarına hava çıkışı eklenen ve 33 mm genişleyen ön çamurluklarla ince kollara sahip 19 inç çaplı jantlar araca daha sportif bir duruş vermiş. S3’e göre 10, A3’e göre 25 mm alçalan süspansiyon sistemi ve siyah trim parçalarına sahip yan etekler de bu modele özel.
Arka bölümde siyah renkli ve istenirse karbon fiberden alınabilen ince spoiler, sahte hava çıkışlarına sahip tampon, egzoz sisteminin büyük çift çıkışı ve kayar sinyallere sahip yeni LED stoplar gözlerden kaçmıyor.
Kaputu altında turbo beslemeli, 5 silindirli ve 2.5 litre hacimli benzinli motoru barındırmaya devam eden otomobil 400 beygir güç ve 500 Nm tork üretebiliyor. Üstelik bu tork, 2.250 ile 5.600 d/d aralığında sunulabiliyor. 0’dan 100 km/s sürate 3.8 saniyede ulaşabilen ikili 7 ileri vitesli, çift kavramalı, yarı otomatik şanzımana sahip. Maksimum süratse standart araçlarda 250 km/s’te sınırlı olsa da ek ücret ve donanımlar karşılığında 280 ve 290 km/s’i görmek de mümkün.
Motor1
Yeni neslinde de 4 ve 5 kapılı olarak alınabilecek modelin tasarımında devrimden çok evrim yaşanmış ki bu Audi için büyük bir sürpriz değil. Ön panjurun büyüklüğü değişmemiş olsa da içerisinde yer alan petekler büyümüş. Ayrıca bu parçanın üzerine, yeni RS ailesinin bir imzası olan ince hava girişi görünümlü şerit eklenmiş. Tamponun alt kısmında yer alan hava girişleri de genişlemiş. Matris LED farların ana hatları çok değişmese de RS3’e özel desende karşılama ışıkları kullanıma girmiş.
Arkalarına hava çıkışı eklenen ve 33 mm genişleyen ön çamurluklarla ince kollara sahip 19 inç çaplı jantlar araca daha sportif bir duruş vermiş. S3’e göre 10, A3’e göre 25 mm alçalan süspansiyon sistemi ve siyah trim parçalarına sahip yan etekler de bu modele özel.
Arka bölümde siyah renkli ve istenirse karbon fiberden alınabilen ince spoiler, sahte hava çıkışlarına sahip tampon, egzoz sisteminin büyük çift çıkışı ve kayar sinyallere sahip yeni LED stoplar gözlerden kaçmıyor.
Kaputu altında turbo beslemeli, 5 silindirli ve 2.5 litre hacimli benzinli motoru barındırmaya devam eden otomobil 400 beygir güç ve 500 Nm tork üretebiliyor. Üstelik bu tork, 2.250 ile 5.600 d/d aralığında sunulabiliyor. 0’dan 100 km/s sürate 3.8 saniyede ulaşabilen ikili 7 ileri vitesli, çift kavramalı, yarı otomatik şanzımana sahip. Maksimum süratse standart araçlarda 250 km/s’te sınırlı olsa da ek ücret ve donanımlar karşılığında 280 ve 290 km/s’i görmek de mümkün.
Motor1
Moderatör tarafında düzenlendi: