@YunussemrE Bencede
@Utku Lekesiz dedigi gibi, kutular araci kandirarak guc artisi sagliyorlar, ornek olarak benzin pompasinin basincini 1 iken 0.7 olarak iletiyor beyine , beyinde nasil 0.7, 1 olmasi lazim diye pompayi dahada aciyor ve kendince 1 yapiyor ancak o esnada 1.3 oluyor (rakamlar farazidir, mantigini anlatmak icin verilmistir), bir benzerinide turboya uyguluyor ve kutu bunu neye gore nasil yapiyor muamma,nezaman manupile yapiyor nezaman yapmiyor bilinmiyor ve genelde o kutularda ayarlar oluyor, ses acip kapama dugmesi gibi uzerlerinde 1-8 arasi rakamlar ve A-F arasi harfler , en idealini bulana kadar bu ayarlari yapiyorsunuz. 1-A 2-A sora 8-F arada hangisi sizi tatmin ediyorsa onda kullaniyorsunuz, ve bu kutular ilede duman olayı olabiliyor. kutu ile ilgili bildiklerim bukadar,
yazılım bence daha guvenli, cunki manipulasyon yerine bir cok harita degistirilip guc artisi saglaniyor, vag konusunda deneyimli ve referansi bol bir kac yer var zaten, bir kaci dyno uzerinde yazilim yapiyor bir kismida yola cikip sure alarak test ediyor, ben guc artisi dusunursem kesinlikle yazilim yaptirirdim cunki kutu bir ariza yada kisa devre ile manipulasyonu fazla yaparsa bilemeyiz ancak yazilimda bu degerler tecrube edilen (kendilerince sorunsuz, saglikli) en ust degerlere sabit girilerek uzerine cikma ihtimali elimine ediliyor.
yanlislarim olabilir, onuda bu konularda daha bilgili ve tecrubeli arkadaslar duzeltir ise yada eksik yerleri tamamlar ise sevinirim.
yazilimciya dumansiz istiyorum derseniz dumansiz hallederler.