Golf 7 Triger Değişimi


jacob

Yeni Üye
Katılım
8 Kas 2021
Mesajlar
4
Tepkime puanı
2
İsim
Yakup
Araç
Golf 7
Arkadaşlar herkese merhaba, forma yeni katıldım. Bilgim olmaması nedeniyle sizlere sormak istedik. Destek olabilirseniz çok memnun olurum.

2013 Golf 7 Tdi Otomatik aracım var. 103.000 kmde. Aracı aldığım kişi 80.000 km aracı almış 3 yıl binmiş. 20.000 km yapmış. Trigeri de değiştirmemiş. Öndeki sahibi de değiştirdi mi bilmiyor.

1- Acaba bunlar zincirli mi? Yoksa kayış mı?
2- Ortalama fiyatları nedir acaba?
3- Değilmişse bile ben yinede değiştirsem mantıklı olur mu? Yada içi açılınca yeni olup olmadığı anlaşılır mı?

Şimdiden teşekkürler
 

Herhangi bir arıza vs yaşanmamışsa daha önce değiştirileceğini zannetmiyorum.

Kayışlıdır
8 sene olmuş,değişse fena olmaz. Normal şartlarda 120000 km de değişiyor.
Devirdaim pompası da kontrol edilir tavsiye üzerine değiştirmek iyi olur.

Servisten fiyat alın %30 indirim olur.

Ortalama servis fiyatı indirimli aşağı yukarı 3000 tl civarı çıkabilir. Normal yağ bakımı da girerse , buna ek fren hidrolik yağı , duruma göre yakıt filtresi vs. yine aşağı yukarı 5000 tl civarına yol alır.
 
Arkadaşlar herkese merhaba, forma yeni katıldım. Bilgim olmaması nedeniyle sizlere sormak istedik. Destek olabilirseniz çok memnun olurum.

2013 Golf 7 Tdi Otomatik aracım var. 103.000 kmde. Aracı aldığım kişi 80.000 km aracı almış 3 yıl binmiş. 20.000 km yapmış. Trigeri de değiştirmemiş. Öndeki sahibi de değiştirdi mi bilmiyor.

1- Acaba bunlar zincirli mi? Yoksa kayış mı?
2- Ortalama fiyatları nedir acaba?
3- Değilmişse bile ben yinede değiştirsem mantıklı olur mu? Yada içi açılınca yeni olup olmadığı anlaşılır mı?

Şimdiden teşekkürler
120 bin km veya devirdaim su kaçırırsa değişir hocam...

süre kalktı 120 bine gelince 118 120 yetkili serviste değişim yaptırın zibuzu indirimi ile daha ucuz garantili orjinal malzeme olur...
 
120 bin km veya devirdaim su kaçırırsa değişir hocam...

süre kalktı 120 bine gelince 118 120 yetkili serviste değişim yaptırın zibuzu indirimi ile daha ucuz garantili orjinal malzeme olur...
Şuan bir sıkıntısı yok. 103.000 kmde. Ozaman değiştirmesem sorun olmaz sanırım. 188-120 yaklaşırken değişebilir dediğiniz gibi. Fakat yıl ömrüde varmış. Benim aldığım kişi 3 yıl kullanmış değişim olmamış. ekspere alırken soktuk detaylı kaçak mekanik vb hiç birşey yok dedi
 
Şuan bir sıkıntısı yok. 103.000 kmde. Ozaman değiştirmesem sorun olmaz sanırım. 188-120 yaklaşırken değişebilir dediğiniz gibi. Fakat yıl ömrüde varmış. Benim aldığım kişi 3 yıl kullanmış değişim olmamış. ekspere alırken soktuk detaylı kaçak mekanik vb hiç birşey yok dedi
Normalde 8 yıl veya 120 bin km olarak üretildi fakat yıl kaldırıldı çünkü kayış çok sağlam...

Ben çok hassasım 7 yıl oldu 105 bin km oldu ne olur ne olmaz triger bu dedim değiştirdim inanın sıfır gibi tiriger çıktı araçtan hatta servisle tartıştım bunu nasıl değiştiriniz die...

İçiniz rahat etsin 1 vida tutuyor herhangi bir yer söker bakarsınız göreceksiniz ki tiriger olduğu gibi duruyor dur çatlama falan yoktur tabi varsa değiştiririsniz o ayrı fakat çok düşük ihtimal...

Hem kapağı açın bakın devirdaim su geliyor mu bakın sıkıntı yoktur muhtemel içiniz rahat etsin 120 bin km ye kadar devam edersiniz
 
Normalde 8 yıl veya 120 bin km olarak üretildi fakat yıl kaldırıldı çünkü kayış çok sağlam...

Ben çok hassasım 7 yıl oldu 105 bin km oldu ne olur ne olmaz triger bu dedim değiştirdim inanın sıfır gibi tiriger çıktı araçtan hatta servisle tartıştım bunu nasıl değiştiriniz die...

İçiniz rahat etsin 1 vida tutuyor herhangi bir yer söker bakarsınız göreceksiniz ki tiriger olduğu gibi duruyor dur çatlama falan yoktur tabi varsa değiştiririsniz o ayrı fakat çok düşük ihtimal...

Hem kapağı açın bakın devirdaim su geliyor mu bakın sıkıntı yoktur muhtemel içiniz rahat etsin 120 bin km ye kadar devam edersiniz
Çok sağolun, herkes birşey yazmış. Anlamadım açıkcası bende gerek yok diye düşündüm. Gerçi tanıdık bir ustayada baktırırım gerekirse
 
Çok sağolun, herkes birşey yazmış. Anlamadım açıkcası bende gerek yok diye düşündüm. Gerçi tanıdık bir ustayada baktırırım gerekirse
Bu durumda ustanın ne diyeceğinin bir önemi yok, özel servislere zerre kadar güveni kalmamış her seferinde daha da büyük kazık yemiş biri olarak şunu söyleyim size şu cümleler kurulacak “değişim zamanı gelmiş fazla bekletme koparsa büyük masraf açar” vs vs vs hep korku politikası pompalamak başka yaptıkları bir şey yok. Aracın triger seti orj fabrika ise 200 bin belki daha fazla ömrü var kullanım şartları farklı olduğundan yıldan bağımsız 120 binde değiştirilmesi öneriliyor. Sizin sorununuz şu diyelim sizden önceki sahibinde devir daim su kaçırdı ve açmışken triger da x bir marka ile özel bir serviste değişti peki o x marka güvenilir bir marka mı orj mi yan sanayi mi 60 bin mi gider 120 bin mi? Geçmişini biliyorsanız 120 binden önce durduk yere değiştirmek gereksiz masraf. Şu an tdi golf 7 lerde ina marka triger ünlü herkes onu öneriyor, bir zamanlar da herkesin favorisi castroldü şimdi gerçeğinden fazla çakması piyasaya hakim. Yedek parça işi sıkıntı 😔
 
Bu durumda ustanın ne diyeceğinin bir önemi yok, özel servislere zerre kadar güveni kalmamış her seferinde daha da büyük kazık yemiş biri olarak şunu söyleyim size şu cümleler kurulacak “değişim zamanı gelmiş fazla bekletme koparsa büyük masraf açar” vs vs vs hep korku politikası pompalamak başka yaptıkları bir şey yok. Aracın triger seti orj fabrika ise 200 bin belki daha fazla ömrü var kullanım şartları farklı olduğundan yıldan bağımsız 120 binde değiştirilmesi öneriliyor. Sizin sorununuz şu diyelim sizden önceki sahibinde devir daim su kaçırdı ve açmışken triger da x bir marka ile özel bir serviste değişti peki o x marka güvenilir bir marka mı orj mi yan sanayi mi 60 bin mi gider 120 bin mi? Geçmişini biliyorsanız 120 binden önce durduk yere değiştirmek gereksiz masraf. Şu an tdi golf 7 lerde ina marka triger ünlü herkes onu öneriyor, bir zamanlar da herkesin favorisi castroldü şimdi gerçeğinden fazla çakması piyasaya hakim. Yedek parça işi sıkıntı 😔
Üstad çok sağol
 
1.4 tsi var bende de 110.000 km de yakın zamanda değiştirmek lazım
 
Herhangi bir arıza vs yaşanmamışsa daha önce değiştirileceğini zannetmiyorum.

Kayışlıdır
8 sene olmuş,değişse fena olmaz. Normal şartlarda 120000 km de değişiyor.
Devirdaim pompası da kontrol edilir tavsiye üzerine değiştirmek iyi olur.

Servisten fiyat alın %30 indirim olur.

Ortalama servis fiyatı indirimli aşağı yukarı 3000 tl civarı çıkabilir. Normal yağ bakımı da girerse , buna ek fren hidrolik yağı , duruma göre yakıt filtresi vs. yine aşağı yukarı 5000 tl civarına yol alır.
3'ü rahat geçer serviste..v kayışı, kayış gergisi, antifriz derken eğer normal bakımda olacaksa 5,5-6. Cay motorlu aracımın yaptırdım 5400 küsür tuttu (yakıt filtre hariç). Bakım sayfasında fatura var.
 
1.4 tsi var bende de 110.000 km de yakın zamanda değiştirmek lazım
180 bine daha çok hocam...

Devirdaim sizde bağımsız tirigerle beraber çalışmıyor tdi lara nazaran tsi motorlarda triger daha az yıpranıyor o yüzden dır ki üretici firma yılı kaldırdı 180 bin km periyodu koydu her 180 bin de bir değiştirmeniz gerekiyor yeni araç almak hayal olduğu için artık bu konularda uzman olduk nece 180 binlere artık ülke uçuyor çünkü :)
 
Normalde 8 yıl veya 120 bin km olarak üretildi fakat yıl kaldırıldı çünkü kayış çok sağlam...

Ben çok hassasım 7 yıl oldu 105 bin km oldu ne olur ne olmaz triger bu dedim değiştirdim inanın sıfır gibi tiriger çıktı araçtan hatta servisle tartıştım bunu nasıl değiştiriniz die...

İçiniz rahat etsin 1 vida tutuyor herhangi bir yer söker bakarsınız göreceksiniz ki tiriger olduğu gibi duruyor dur çatlama falan yoktur tabi varsa değiştiririsniz o ayrı fakat çok düşük ihtimal...

Hem kapağı açın bakın devirdaim su geliyor mu bakın sıkıntı yoktur muhtemel içiniz rahat etsin 120 bin km ye kadar devam edersiniz
Benim aracım 9 yıl oldu ilkkez triger seti değiştiriyorum aracımla ilgili hiçbir şikayetim yoktu yıldan dolayı değiştirdim km 100bin kayışın durumu bu şekilde bükünce hafif çatlaklar olduğu belli oluyor bükmeden belli olmuyor bilginiz olsun8EB56C5F-CD7A-4201-BFED-A333A04C3638.jpeg
 

Ekli dosyalar

  • 2724998A-6443-4815-98ED-219ECAE25412.jpeg
    2724998A-6443-4815-98ED-219ECAE25412.jpeg
    104 KB · Görüntüleme: 19
  • B945CE2C-0AFC-42BD-A335-D53A6A4E00AA.jpeg
    B945CE2C-0AFC-42BD-A335-D53A6A4E00AA.jpeg
    125.5 KB · Görüntüleme: 16
  • C70050EA-94C2-4906-8151-E5D2FC38173F.jpeg
    C70050EA-94C2-4906-8151-E5D2FC38173F.jpeg
    160.6 KB · Görüntüleme: 16
Benim aracım 9 yıl oldu ilkkez triger seti değiştiriyorum aracımla ilgili hiçbir şikayetim yoktu yıldan dolayı değiştirdim km 100bin kayışın durumu bu şekilde bükünce hafif çatlaklar olduğu belli oluyor bükmeden belli olmuyor bilginiz olsun
Yetkili servisler tsi motorlar için ‘ yıl önemli değil 180.000 km ye kadar kullanılabilir’ diye belirtiyorlar
 


Geri
Üst Alt