Llumar Kaput Filmi Yırtıldı


fkorkmaz

Üye
Katılım
29 Haz 2020
Mesajlar
156
Tepkime puanı
227
İsim
Furkan
Temmuz ayında sıfır aldığım aracıma LLumar ppf kaput folyosu yaptırdım bugün çevre yolunda giderken taş sıçraması sonucu kaputa gelen ince taş folyoyu koparmış ve boyayı da zedelemiş yaptırdığım bayi ile görüşmemin ardından bayi solma ve işcilik hatasına garanti verdiklerini malzeme garanti vermediklerini söylediler. Mantıken bu folyo olayını yaptırmak saçma geldi bana çünkü boyaya kadar inen taşı önleyemiyorsa ne diye boş yere para veriyorum.
Kısacası tecrübemi paylaşmak istedim, bu firmanın garanti kapsamını bilen arkadaşlarda tecrübelerini paylaşırsalar sevinirim şimdiden teşekkürler :)
WhatsApp Image 2021-11-22 at 17.32.54.jpeg
 

Hocam bence hangi marka olursa olsun bu garantilik bir durum değil. Şayet güneşten vs eriyip yırtılsaydı o zaman garanti devreye girebilirdi.
 
Hocam bence hangi marka olursa olsun bu garantilik bir durum değil. Şayet güneşten vs eriyip yırtılsaydı o zaman garanti devreye girebilirdi.
Ahmet hocam şuna takıldım ben youtube videolarında bayileri tornovida anahtar ile delmeye çalışıyorlar yırtamıyorlar ve bu şekilde ürünü pazarlıyorlar :) Bayiye bunu yaptırırken de özellikle sordum taş veya anahtar vs bir şey ile yırtılma çizilme olur mu diye, kendileri hayır abi kesinlikle olmaz ve yırtılmaz ürün güneşte hatta kendini yeniliyor ve garantisi de var diye cevap verdiler :D Bana ürünü tanıtırken böyle pazarlarsan benim beklentimde böyle olur. Konu hakkında Ana bayi BKFTEK ulaştım yarın ulaşacaklarını söylediler.
 
Ahmet hocam şuna takıldım ben youtube videolarında bayileri tornovida anahtar ile delmeye çalışıyorlar yırtamıyorlar ve bu şekilde ürünü pazarlıyorlar :) Bayiye bunu yaptırırken de özellikle sordum taş veya anahtar vs bir şey ile yırtılma çizilme olur mu diye, kendileri hayır abi kesinlikle olmaz ve yırtılmaz ürün güneşte hatta kendini yeniliyor ve garantisi de var diye cevap verdiler :D Bana ürünü tanıtırken böyle pazarlarsan benim beklentimde böyle olur. Konu hakkında Ana bayi BKFTEK ulaştım yarın ulaşacaklarını söylediler.
Kesinlikle haklısınız hocam, taş da şansınıza makas gibi kesmiş. Umarım garanti kapsamdan değişim sağlanır.
 
Lumar Türkiye ile iletişime geçmeyi deneyin bence
BKFTEK ana bayisi ile iletişime geçtim yarın ulaşacaklarını söylediler, umarım yardımcı olurlar olmazsalar llumarı söktürüp solargard deneyeceğim. Ama bayinin bu şekilde yaklaşması solmaya garanti var demesi hüsrana uğrattı :)
 
Folyo, taş sekmesine karşı ve ufak sürtmelerde aracı koruma sağlaması amacı ile yapılmaktadır.

Sizinki biraz keskin bir taşa denk gelmiş anlaşılan. Geçmiş olsun.

Garanti durumları bilindiği üzere uygulama hatası ve ürün hatası üzerinde geçerlidir. Elbette amacına hizmet etmemesi de garantiye girmeli..

Ancak aşağıdaki videoda , eğer ki faturalı bir kaplama kaskoya işletilmiş ise , bunu kasko tarafından karşılanabilir olduğu söyleniyor..
Ki kaskodan folyo talebinde bulunulur mu , orası da tercihe kalır.
Allah göstermesin bir pert durumu olursa o zaman kaskodan bedel alırken en azından uygulama ve folyo masrafını da alma konusunda artısı olacaktır.

İlk (makine ile) yıkamada o kısımdan su alması halinde folyo tamamen kalkabilir.

Satıcının ve uygulattıranın, yani her iki tarafın da haklı olduğu bir durum gibi duruyor..

Ne diyelim, araçlarımızın tekerine kaputuna taş değmesin.
 
Son düzenleme:
Gecmiş olsun hocam umarim değişim sağlanır aksi takdirde komple söktürmekte fayda var oradan su alıpta içerisinde kalır ve kurursa daha büyük problem açabilir, kişisel bir tercih olmakla beraber öncedende belirttigim şekilde gel bedava yapalım deseler yaptıracağım bir uygulama değil, hele seken taştan da korumuyorsa ne mantığı kalıyor anlamış değilim
 
Geçmiş olsun... Çok üzücü bir durum, bende düşünüyordum ama şimdi aklımda sorular kaldı. kaput için 2.250TL para verip üstüne de korumayacaksa niye yaptırıyoruz ki? Kuş pisliğinden korusun diye mi yaptırıyoruz ? İnşallah garantiye girer hocam tekrar geçmiş olsun...
 
llumar malzeme kalitesi kötü, bence tabii. garantinin de işe yarar bir şey olduğuna inanmıyorum, taş gelmeden kalksa yine bir bahane bulurlar bence.

Benim air80 kendi kendine çizildi(!) kullanıcı hatası diyip geçtiler. tam gözümün önünde 4-5tane de noktasal uygulama hatası var, onlarda normalmiş. ısıyı kesiyor ama ona itirazım yok :)
 
Folyo, taş sekmesine karşı ve ufak sürtmelerde aracı koruma sağlaması amacı ile yapılmaktadır.

Sizinki biraz keskin bir taşa denk gelmiş anlaşılan. Geçmiş olsun.

Garanti durumları bilindiği üzere uygulama hatası ve ürün hatası üzerinde geçerlidir. Elbette amacına hizmet etmemesi de garantiye girmeli..

Ancak aşağıdaki videoda , eğer ki faturalı bir kaplama kaskoya işletilmiş ise , bunu kasko tarafından karşılanabilir olduğu söyleniyor..
Ki kaskodan folyo talebinde bulunulur mu , orası da tercihe kalır.
Allah göstermesin bir pert durumu olursa o zaman kaskodan bedel alırken en azından uygulama ve folyo masrafını da alma konusunda artısı olacaktır.

İlk (makine ile) yıkamada o kısımdan su alması halinde folyo tamamen kalkabilir.

Satıcının ve uygulattıranın, yani her iki tarafın da haklı olduğu bir durum gibi duruyor..

Ne diyelim, araçlarımızın tekerine kaputuna taş değmesin.
Bu videoda denenen olayı ana bayileri "BKFTEK" dedim kendileri hala bir şey yazamadılar yazdığıma karşılık bir cevap bulamıyorlar :) Gün içerisinde arayacaklarını belirttiler, aradıklarında son durumu konuda belirteceğim.
Ek olarak Avukat arkadaşımda yanımdaydı şu madde ile tüketici hakem heyetine de gidebileceğimi belirtti "Anılan madde uyarınca ayrıca, (i) ambalajında, etiketinde, tanıtma ve kullanma kılavuzunda, internet portalında ya da reklam ve ilanlarında yer alan özelliklerinden bir veya birden fazlasını taşımayan, (ii) satıcı tarafından bildirilen veya teknik düzenlemesinde tespit edilen niteliğe aykırı olan, (iii) muadili olan malların kullanım amacını karşılamayan, tüketicinin makul olarak beklediği faydaları azaltan veya ortadan kaldıran maddi, hukuki veya ekonomik eksiklikler içeren mallar da ayıplı olarak kabul edilir." Reklam ve ilanlarında taş vb cisimlerden korur yönünde belirtiler sunuyorlar yüksek ihtimal sabır eder ve üstünden sökmezsem tüketici hakem heyetinden karar alabileceğimi de düşünüyorum ama karar süreleri uzun maalesf :)
Geçmiş olsun üzücü durum…
Teşekkürler Metin abi.

Gecmiş olsun hocam umarim değişim sağlanır aksi takdirde komple söktürmekte fayda var oradan su alıpta içerisinde kalır ve kurursa daha büyük problem açabilir, kişisel bir tercih olmakla beraber öncedende belirttigim şekilde gel bedava yapalım deseler yaptıracağım bir uygulama değil, hele seken taştan da korumuyorsa ne mantığı kalıyor anlamış değilim
Umarım ana bayileri ılımlı yaklaşırlar konuya. Araç şuanda kapalı garajda kalıyor ana bayinin geri dönüşünü bekliyorum. Yaptırdığım yere de ana bayilerine de konu hakkında dedim taştan korumuyorsa bu zımbırtı ne diye satıyorsunuz diye 2 bayi de mesajı okuyup yazamadılar :) Ppf diye satıyorlar bu malzemeyi malzemenin tanımını da ppf kolay yırtılmayan malzemedir darbelere karşı ve kendisini yenileyen bir uygulamadır deniyor ama kullanarak mevcut durumu gözümüzle tecrübe ettik. Teşekkür ederim bu arada :)

Geçmiş olsun... Çok üzücü bir durum, bende düşünüyordum ama şimdi aklımda sorular kaldı. kaput için 2.250TL para verip üstüne de korumayacaksa niye yaptırıyoruz ki? Kuş pisliğinden korusun diye mi yaptırıyoruz ? İnşallah garantiye girer hocam tekrar geçmiş olsun...
Evet gerçekten bende onu çözemiyorum 2 bayiye de dedim taştan korumuyorsa niye satıyorsunuz diye ama okuyup hiç biri de yanıt veremedi.

llumar malzeme kalitesi kötü, bence tabii. garantinin de işe yarar bir şey olduğuna inanmıyorum, taş gelmeden kalksa yine bir bahane bulurlar bence.

Benim air80 kendi kendine çizildi(!) kullanıcı hatası diyip geçtiler. tam gözümün önünde 4-5tane de noktasal uygulama hatası var, onlarda normalmiş. ısıyı kesiyor ama ona itirazım yok :)

Ana bayi bu taş yırtığı değil dediler :D Tuhaf, tuhaf bahaneler buluyorlar gerçekten.
 
Son düzenleme:
Evet gerçekten bende onu çözemiyorum 2 bayiye de dedim taştan korumuyorsa niye satıyorsunuz diye ama okuyup hiç biri de yanıt veremedi.

Ana bayi bu taş yırtığı değil dediler :D Tuhaf, tuhaf bahaneler buluyorlar gerçekten.

benim filmleri yapan doğrudan kendileri idi (çağrı cam filmi) uygulama sonrasında da sıkıntı yaşadım. sağ arka cam açılıp kapanırken sorun çıkartıyordu fitilleri filanda düzgün oturmamış, gittim eleman uğraşırken korumaya aldı motor çalışmadı, eleman diyor senin motor bozuk :D geldiğimde çalışıyordu ya diyorum doğru diyo. kapının trimlerini sökmeye filan kalktılar, sonra gerek kalmadan hallettiler neyse ki.

yanlış bilmiyorsam DBY detailing garanti konusunda anlaşamadıkları için stek (ithalatçısı bkftek) kullanmayı bıraktı
 

benim filmleri yapan doğrudan kendileri idi (çağrı cam filmi) uygulama sonrasında da sıkıntı yaşadım. sağ arka cam açılıp kapanırken sorun çıkartıyordu fitilleri filanda düzgün oturmamış, gittim eleman uğraşırken korumaya aldı motor çalışmadı, eleman diyor senin motor bozuk :D geldiğimde çalışıyordu ya diyorum doğru diyo. kapının trimlerini sökmeye filan kalktılar, sonra gerek kalmadan hallettiler neyse ki.

yanlış bilmiyorsam DBY detailing garanti konusunda anlaşamadıkları için stek (ithalatçısı bkftek) kullanmayı bıraktı
Bahaneleri bitmiyor maalesef, bizim Türkiye'de ticaret parayı alana kadar parayı aldıktan sonra kimse kimseyi tanımıyor. Parayı alasıya kadar senden kralı yok :) Buda maalesef tüketiciyi koruma kararlarının geç gelmesi ve ağır yaptırımlar olmamasından kaynaklanıyor :/
 

Geri
Üst Alt