Herkese selamlar. Arabalara merakım küçük yaşlardan beri vardı. Babam kus grubundan sonra Ford escort ve focus(mk1-2-2,5)tan sonra bir japondur gitti. Baba 12 senedir japon arabasına binince ister istemez japon sempatisi oluyordu insanda ta ki Almanla tanışana dek... Enver Paşa gibi benim de içimde bir Alman hayranlığı varmış da haberim yokmuş Şimdileri almandan başka almam diyorum.
Lafı fazla uzatmayayım. Alman araçları ve vag grubuyla tanışmam mk1 skoda octavia ile başladı. Daha sonra kaşıntı tuttu ve mk1 fabiaya geçtim. Arada fiestayla es verdikten sonra gerçek bir arabayla tanıştım: golf 4. Direksiyon hissiyatı, viraj kabiliyeti, sürüş pozisyonu tam bana göre bir arabaydı. Klima açınca 20 beygir kaybetse de olsun Uzunca bir süre golf 4'e bindim. 1.8 T almak için sattığım sırada iş teklifi aldım ve şirket arabası mk3 focusa geçiş yaptık. Evlenince hanıma da öğrensin diye asta h aldım ama ne onu ne de beni tatmin etmedi astra. Sonra hanımdan habersiz bir çılgınlık yapıp e90 kasa 3.20d aldım. Sahibi olduğum en keyifli araçtı. Sonra yine iş değiştirip Erzurum'a yerlesince arkadan itiş zor olur diye satıp mk2 tiguan aldım. Alana kadar inanılmaz ön yargılarım vardı, buzdolabı gibi araba diye düşünüyordum. Çünkü bu zamana dek aldığım arabalar hep hisli araçlardı. Ön yargılarımda haklı çıktım çünkü tiguan buzdolabı gibi bir araba Ama konforu ve yüksekliğin güven duygusuyla her şeyi unutturdu. Ev almaya niyetlenince de ekimde tiguanla yolları ayırıp foruma üye olmamı sağlayan golf 7'yi almış bulundum.
Aracım 2013 model 1.4 tsi comfortline dsg. Opsiyon olarak yalnızca bixenon far.Highline ve renkli istiyordum fakat km 78 binde olup, bixenonda olunca aracı kaçırmak istemedim. Aracı aldıktan sonra yalnızca 6.5" rcd 330 ünite ve geri görüş kamerası taktırdım. Yaza kadar kalırsa ve hanım izin verirse şayet aklımda bir kaç retrofit ve modifikasyon var yapmak istediğim.
Okuduğunuz için teşekkürler
Lafı fazla uzatmayayım. Alman araçları ve vag grubuyla tanışmam mk1 skoda octavia ile başladı. Daha sonra kaşıntı tuttu ve mk1 fabiaya geçtim. Arada fiestayla es verdikten sonra gerçek bir arabayla tanıştım: golf 4. Direksiyon hissiyatı, viraj kabiliyeti, sürüş pozisyonu tam bana göre bir arabaydı. Klima açınca 20 beygir kaybetse de olsun Uzunca bir süre golf 4'e bindim. 1.8 T almak için sattığım sırada iş teklifi aldım ve şirket arabası mk3 focusa geçiş yaptık. Evlenince hanıma da öğrensin diye asta h aldım ama ne onu ne de beni tatmin etmedi astra. Sonra hanımdan habersiz bir çılgınlık yapıp e90 kasa 3.20d aldım. Sahibi olduğum en keyifli araçtı. Sonra yine iş değiştirip Erzurum'a yerlesince arkadan itiş zor olur diye satıp mk2 tiguan aldım. Alana kadar inanılmaz ön yargılarım vardı, buzdolabı gibi araba diye düşünüyordum. Çünkü bu zamana dek aldığım arabalar hep hisli araçlardı. Ön yargılarımda haklı çıktım çünkü tiguan buzdolabı gibi bir araba Ama konforu ve yüksekliğin güven duygusuyla her şeyi unutturdu. Ev almaya niyetlenince de ekimde tiguanla yolları ayırıp foruma üye olmamı sağlayan golf 7'yi almış bulundum.
Aracım 2013 model 1.4 tsi comfortline dsg. Opsiyon olarak yalnızca bixenon far.Highline ve renkli istiyordum fakat km 78 binde olup, bixenonda olunca aracı kaçırmak istemedim. Aracı aldıktan sonra yalnızca 6.5" rcd 330 ünite ve geri görüş kamerası taktırdım. Yaza kadar kalırsa ve hanım izin verirse şayet aklımda bir kaç retrofit ve modifikasyon var yapmak istediğim.
Okuduğunuz için teşekkürler