- Katılım
- 23 Şub 2019
- Mesajlar
- 2,211
- Tepkime puanı
- 3,387
- Konum
- viyana-istanbul
- İsim
- hakan
- Araç
- MK8 GTI
Benim takıldığım Taigo da manuel olanın neden 95 ps olduğu. Yap onuda110 ps keyif alınsın.Manuel-DSG farkını cok abartmış VW, ama 1.0 tsi opsiyonu olması güzel
T-Cross manuel çok satar ama bu segmentte benim favorim hala Opel Mokka
Ekli dosyayı görüntüle 55005Ekli dosyayı görüntüle 55006
Klasik VW sacmaligi, kücük olanda 110, büyükte 95 ps, aynisini T-Roc ve Audi Q2'de yapti, Audiye 1.0 tsi, T-Roc sadece 1.5 tsi, Troc 1.0 tsi comfort ile gelseydi piysayi domine ederdi.Benim takıldığım Taioda manuel olanın neden 95 ps olduğu. Yap onuda110 ps keyif alınsın.
Aynen dediklerine katılıyorum. Her halde diğer firmalarında pazar kaygısından kaynaklanıyor.Klasik VW sacmaligi, kücük olanda 110, büyükte 95 ps, aynisini T-Roc ve Audi Q2'de yapti, Audiye 1.0 tsi, T-Roc sadece 1.5 tsi, Troc 1.0 tsi comfort ile gelseydi piysayi domine ederdi.
Hyundai Bayon benim son yillarda gördügüm acik ara en cirkin araba, 1.4 cok yakan az kacan motoru, bes para etmez kalitesi ile bugün ülkemizde 400 bin liraya kapis kapis gidiyor, bu arabalarda en düsük paketleriyle kendine yer bulur, nasil polo style satilmiyorsa, bunlarda da üst donanim ve 1.5 tsi satilmaz diye düsünüyorum.Hindistan, Banglades vb. gibi asya ulkelerine koy bu arabalari orada siritmaz. Olmamis, bi taigonun arkastoplar hosuma kacti. Bir de yarim milyon vercekmisiz bu tenekeler icin.
dediginiz gibi mokka daha iyi bi secenek. retrofutiristik bir arac. guzel bir tasarim
Vw'nin boşu bile çok farketmiyor.Bu yeni araçlardaki en sinir bozucu husus, ki bunu her otomobil şirketi yapıyor, aracı tanıtırken en full (R-line) donanımı gösterip showrooma gidince bambaşka araçla karşılaşmak. Hoşunuza giden modeli sorduğunuzda elimizde yok, isterseniz 250 bin TL farkla getirtebiliriz lafları.