TDI Sabah Tekleme Problemi


amount deviation cylinder kısmından anlayabiliriz durumunu.
Bulamamış olabilir misiniz. video ekledim 2. dakikadan sonrası nasıl bakacağınızı anlatıyor.
Malesef bahsettiğim FAC ve CAPA bölümler injection amount devition cylinder 1-fac kısımları onlar bende çıkmadığından püskürtme miktarlarını göremiyorum. Kablo ile mi alakalı anlayamadım kendi aracımdada çıkmadı. Odis ile de görüntüleyemedim.
 

@agacmalzeme yağ değiştireli ne kadar olmuş? Bir de motor takozları çok mu esnek acaba. Yağ,motor ısınana kadar sönümleyemeyip kontraya mı düşüyor?
 
@agacmalzeme yağ değiştireli ne kadar olmuş? Bir de motor takozları çok mu esnek acaba. Yağ,motor ısınana kadar sönümleyemeyip kontraya mı düşüyor?
Yağı değişeli 3 ay falan olmuştu, motorun sarsıntısı hiç normal gelmedi sanki enjktörlerden biri püskürtmüyorda araç 3 silindir çalışıyor gibi. Birde hata kodlarını tararken şu hatayı aldım.

27167-heater support pump
P16C7 00 [32] locked
 
Yağı değişeli 3 ay falan olmuştu, motorun sarsıntısı hiç normal gelmedi sanki enjktörlerden biri püskürtmüyorda araç 3 silindir çalışıyor gibi. Birde hata kodlarını tararken şu hatayı aldım.

27167-heater support pump
P16C7 00 [32] locked
Yardımcı su pompası sorunlu gibi ben size adres vereceğim 2/3 dakikalık bir kontrol ile enjektörlerin ne durumda olduğunu söyleyecek usta, ortalama bir fiyat verir. Onaylarsanız siz orda iken söker ultrasonik temizlik sonrası, makinede neyin ne olduğu çıkar.
Sonrasında tüm arıza kayıtlarını siler öyle 1 hafta kullanırsınız yardımcı pompa hata verirse sıkıştırdığında o zaman değişir.
Genelde triger tarafındaki ana pompa klape açmayınca yardımcı devreye girer ağır bakımda değişti mi. Soğutma sıvısı çamur gibiyse yardımcı pompa korozyona uğramış veya kirden sıkışmış olabilir.

Arkadaşınızı sizi tenzih ederek .. Skoda kullanıcılarının çoğunluğu araç ölene kadar yağ su yakıtı atıp biniyor kaç kere şahit oldum sayısını unuttum bu konuda vw kullanıcıları kat kat bilinçli ve paraya kıymıyorlar. bırakın bakımı gıcırtı gelse uyku tutmuyor..)

Geçmişte aksatılan geç yapılan önemsiz görülen her şey ilerde kat ve kat masraf açıyor. O süreçte verimsiz çalışan motorun yaktığı yakıt da bonus :)
 
Yardımcı su pompası sorunlu gibi ben size adres vereceğim 2/3 dakikalık bir kontrol ile enjektörlerin ne durumda olduğunu söyleyecek usta, ortalama bir fiyat verir. Onaylarsanız siz orda iken söker ultrasonik temizlik sonrası, makinede neyin ne olduğu çıkar.
Sonrasında tüm arıza kayıtlarını siler öyle 1 hafta kullanırsınız yardımcı pompa hata verirse sıkıştırdığında o zaman değişir.
Genelde triger tarafındaki ana pompa klape açmayınca yardımcı devreye girer ağır bakımda değişti mi. Soğutma sıvısı çamur gibiyse yardımcı pompa korozyona uğramış veya kirden sıkışmış olabilir.

Arkadaşınızı sizi tenzih ederek .. Skoda kullanıcılarının çoğunluğu araç ölene kadar yağ su yakıtı atıp biniyor kaç kere şahit oldum sayısını unuttum bu konuda vw kullanıcıları kat kat bilinçli ve paraya kıymıyorlar. bırakın bakımı gıcırtı gelse uyku tutmuyor..)

Geçmişte aksatılan geç yapılan önemsiz görülen her şey ilerde kat ve kat masraf açıyor. O süreçte verimsiz çalışan motorun yaktığı yakıt da bonus :)
Bugün necati usta ile görüştük oda enjektör sorunu olduğunu söyledi Merkez Pompa adında bir yere yönlendirdi pazar akşam bırakacak p.tesi bakacaklar motor soğukken. Su pompası arızasını sildim bir daha geri gelmedi ağır bakımında devirdaim değişmişti belki ondan kalan hata kodu olabilir. Soğutma sıvısına bakımıştık gözle görülür Bi sorun yoktu. Birde yakıtı opet ve total karışık alıyordu bence yakıt tan kaynaklı sorun yaşandı. Her zaman derim yakıtı shell den akılı kelden.
 
Ben sanayiye gittiğimde dizel enjektör değişimi yapılması gerekiyor denildi. Fakat ben biraz araba cahili olduğumdan ötürü bunun ne demek olduğunu ve dizel enjektör tamiri ve fiyatları ile ilgili bir bilgim olmadığını göz önüne bulundurarak kısa bir özet geçip fiyatlar ile ilgili bilgi verir misiniz?
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Bugün pompacıyı gidip batırmış arkadaşım kalitesiz yakıt kullanmaktan valfleri değiştirmişler 4300₺ ye yaptırmış.
 
amount deviation cylinder kısmından anlayabiliriz durumunu.
Bulamamış olabilir misiniz. video ekledim 2. dakikadan sonrası nasıl bakacağınızı anlatıyor.
Hocam merhabalar, konuyu hortlatıyorum ama 2012 model mk7 golf 1.6 clh aracımla ilgili enjektör problemi yaşıyorum.
Stroke değerleri bazen çok normal birbirine yakınken,gaz verip bıraktıktan sonra saçmalamaya başlıyor.Örneğin ilk çalıştırmada 0.11 , 0.08 gibi birbirine yakın ve düzgün değerler verirken bazen 3.00 hatta 4'e yakın değerler veriyor ve araba titremeye başlıyor. Aracımın önceki sahibi enjektörleri bir kez revize ettirmiş sorunun sebebi adaptasyon eksikliği olabilir mi? VCDS programında maalesef videodaki adaptasyon seçeneği gözükmüyor bende.
 
Hocam merhabalar, konuyu hortlatıyorum ama 2012 model mk7 golf 1.6 clh aracımla ilgili enjektör problemi yaşıyorum.
Stroke değerleri bazen çok normal birbirine yakınken,gaz verip bıraktıktan sonra saçmalamaya başlıyor.Örneğin ilk çalıştırmada 0.11 , 0.08 gibi birbirine yakın ve düzgün değerler verirken bazen 3.00 hatta 4'e yakın değerler veriyor ve araba titremeye başlıyor. Aracımın önceki sahibi enjektörleri bir kez revize ettirmiş sorunun sebebi adaptasyon eksikliği olabilir mi? VCDS programında maalesef videodaki adaptasyon seçeneği gözükmüyor bende.
Merhaba enjektörlere muhtemelen bakım yaptırmıştır. 20/30/50k nereye kadar giderse , İşçiliği ne düzeyde bilmediğimizden geçmişi ile alakalı yorum yapmak zor, Bobini / nozzle memesi / iç takım parçaları incelenip aşınanlar ısıyla formu değişen parçaların değişmesi gerekiyor. Adaptasyon işlemi tutmayabilir sıcakken ayarlar, Soğuk marşta aşırı şakırdama yapabilir. Öncelikle enjektörlerin dışarda sorunsuzluğu tespit edilir sonrasında adaptasyon yapılırsa daha sağlıklı olur. Ömrü birazda alınan yakıt kalitesine ve filtre değişim aralığına bağlı..

VCDS versiyon yükselttim bende değişen birşey olmadı adaptasyon çıkmıyor. Hatta Dpf aktif rejenarsyon yok forumdaki arkadaşlardan da bilen yok sanırım mesajıma cevap yazan olmadı.
İlk aşamada serviste 20-30 dakika enjektor adap.. ve aktif dpf rej. yaptırmanın faydalı olacağınız düşünüyorum.
 
Merhaba enjektörlere muhtemelen bakım yaptırmıştır. 20/30/50k nereye kadar giderse , İşçiliği ne düzeyde bilmediğimizden geçmişi ile alakalı yorum yapmak zor, Bobini / nozzle memesi / iç takım parçaları incelenip aşınanlar ısıyla formu değişen parçaların değişmesi gerekiyor. Adaptasyon işlemi tutmayabilir sıcakken ayarlar, Soğuk marşta aşırı şakırdama yapabilir. Öncelikle enjektörlerin dışarda sorunsuzluğu tespit edilir sonrasında adaptasyon yapılırsa daha sağlıklı olur. Ömrü birazda alınan yakıt kalitesine ve filtre değişim aralığına bağlı..

VCDS versiyon yükselttim bende değişen birşey olmadı adaptasyon çıkmıyor. Hatta Dpf aktif rejenarsyon yok forumdaki arkadaşlardan da bilen yok sanırım mesajıma cevap yazan olmadı.
İlk aşamada serviste 20-30 dakika enjektor adap.. ve aktif dpf rej. yaptırmanın faydalı olacağınız düşünüyorum.
teşekkürler hocam yardımınız için
 

Geri
Üst