silvershadow
Emekli
- Katılım
- 6 May 2015
- Mesajlar
- 8,996
- Tepkime puanı
- 1,340
- İsim
- Murat İNCİ
Orijinalinden Alıntı: M.L.Crassus
Geçen gün DSG'nin hafif meyilde hareket ederken geri kaçırma yaptığını konuşmuştuk. Buna ilişkin uyarıyı kitapcikta buldum ve sorunun sorun olmadığını test ederek gördüm.
Aracı park ederken N'ye alıp Park Frenini çekip öyle P'ye alarak Stop ettiriyoruz. Bu durumda ağırlık frenlere biniyor. Kavrama boşta kalıyor. Araca binip calistirdigimizda veya dur kalkta N'de bekleyip D'ye aldığımızda yarım karış - 1 karış kadar kayma yapmasının nedeni buymus. Araci devamli D'de kullanır, trafikte N'ye almazsak veya park ederken D'den P'ye alip emniyet kemerini cikarirsak, hareket ettiğimizde bu kayma olmuyor. Özetle ben 1 karış kaymaya razıyım, yine N'de Park Freni çekip inmeye devam edeceğim. D'de iken böyle bir kayma olmaması ve bu hususun kitapcikta yazılı olması beni rahatlattı. Mevzuyu servise taşıyacak bir olumsuzluk mevcut değil. Sizdeki de bu tarz bir kaymaysa bu yöntemi deneyin sorun olmadığını göreceksiniz
Geçen gün DSG'nin hafif meyilde hareket ederken geri kaçırma yaptığını konuşmuştuk. Buna ilişkin uyarıyı kitapcikta buldum ve sorunun sorun olmadığını test ederek gördüm.
Aracı park ederken N'ye alıp Park Frenini çekip öyle P'ye alarak Stop ettiriyoruz. Bu durumda ağırlık frenlere biniyor. Kavrama boşta kalıyor. Araca binip calistirdigimizda veya dur kalkta N'de bekleyip D'ye aldığımızda yarım karış - 1 karış kadar kayma yapmasının nedeni buymus. Araci devamli D'de kullanır, trafikte N'ye almazsak veya park ederken D'den P'ye alip emniyet kemerini cikarirsak, hareket ettiğimizde bu kayma olmuyor. Özetle ben 1 karış kaymaya razıyım, yine N'de Park Freni çekip inmeye devam edeceğim. D'de iken böyle bir kayma olmaması ve bu hususun kitapcikta yazılı olması beni rahatlattı. Mevzuyu servise taşıyacak bir olumsuzluk mevcut değil. Sizdeki de bu tarz bir kaymaysa bu yöntemi deneyin sorun olmadığını göreceksiniz