Comfortline - Highline konfor farkı


KB

Üye
Katılım
20 Şub 2016
Mesajlar
323
Tepkime puanı
11
İsim
Samil
Merhaba arkadaşlar,

Comfortline ile std gelen 16" ve Highline ile std gelen 17" jant arasında konfor açısından kıyaslama yapabilir misiniz?Buluşmalarda karşılaştırma imkanınız olmuştur belki. 

Birinde torsiyon varken teker yanağı 55,

Diğeri bağımsız iken teker 45.

Fark hissedilir derecede mi sizce?

 
Normal kullanıcı pek hissedemez, dizel highline araçlarda da torsiyon bulunmakta, her iki model de gayet konforludur.

Sadece iki 1.4 tsi arasında bir karşılaştırma yaparsak, 16" ve comfortline olan biraz daha yumuşak ve sönümleme başarılı olur.

iPad 'den Tapatalk aracılığı ile gönderildi

 
Merhaba arkadaşlar,

Comfortline ile std gelen 16" ve Highline ile std gelen 17" jant arasında konfor açısından kıyaslama yapabilir misiniz?Buluşmalarda karşılaştırma imkanınız olmuştur belki. 

Birinde torsiyon varken teker yanağı 55,

Diğeri bağımsız iken teker 45.

Fark hissedilir derecede mi sizce?
Değerli Hocam;

bir gözatmak isteseniz eğer. Burada 





ve burada gerekli açıklamalar mevcut Hocam.




 
çok zor arasında 16 ile 18 deseydin fark olur ama 17 en ideal olanıdır bende 16 var 17 jant bakıyom eldeki dover ları satcam lastikleriyle 

 
16" kışlıklardan 17" yazlıklara geçince ciddi manada değişim oldu. Böylelikle yay ve 18" jant gibi düşüncelerim uçtu gitti :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

 
16" kışlıklardan 17" yazlıklara geçince ciddi manada değişim oldu. Böylelikle yay ve 18" jant gibi düşüncelerim uçtu gitti :)

Sent from my iPhone using Tapatalk
O  farkın asıl sebebi 205 tabandan 225 tabana geçmiş olmanızdır. 17" ve 18" jantta 225 taban lastik kullanılıyor.

 
O  farkın asıl sebebi 205 tabandan 225 tabana geçmiş olmanızdır. 17" ve 18" jantta 225 taban lastik kullanılıyor.
Peki taban konforu Nasıl etkiliyor hocam. Ben yanak ile alakalı zannediyordum.

 
Benim araç 1.4 comfortline üstünde 16" energy sever la geldi bumu dedim yol tutuşuyla övünülen golf kafadan kopma arkadan kopma her türlü olayı yaşadım daha sonra 17" dijonla takas ettim işte dedim araba bu bariz fark var arasında golfün hakkı 17" tek fark asfalt üzerindeki hız kesmeye yönelik seritlerin sesini daha net duymanız tırt tırt tıırrt tek tek sayıyorsunuz pirelli p7 ile geldi 17" çok kötü sert gürültülü ve güvensiz 17" continental güZel ikili

Sent from my iPhone using Tapatalk

 
Peki taban konforu Nasıl etkiliyor hocam. Ben yanak ile alakalı zannediyordum.
Taban yola temas eden yer olduğu için yol tutuşu ilgilendirir. Konforu direk etkilemez ancak yola temas eden yüzey arttığı için yol gürültüsü bir miktar artabilir.

 
Yanak profili 50 golf için idealdir bence. Düşük profil arka yolcular için konforsuz oluyor.

 
Benim araç 1.4 comfortline üstünde 16" energy sever la geldi bumu dedim yol tutuşuyla övünülen golf kafadan kopma arkadan kopma her türlü olayı yaşadım daha sonra 17" dijonla takas ettim işte dedim araba bu bariz fark var arasında golfün hakkı 17" tek fark asfalt üzerindeki hız kesmeye yönelik seritlerin sesini daha net duymanız tırt tırt tıırrt tek tek sayıyorsunuz pirelli p7 ile geldi 17" çok kötü sert gürültülü ve güvensiz 17" continental güZel ikili

Sent from my iPhone using Tapatalk
Pirelli p7 kadar kotü bir lastik kullanmamışımdır. Ufak bi gaza yüklenmede araba patinaja düşüyor. 

Hiç güven vermiyor. 

İmkanı olan pirelli istemesin bence.

 
Taban yola temas eden yer olduğu için yol tutuşu ilgilendirir. Konforu direk etkilemez ancak yola temas eden yüzey arttığı için yol gürültüsü bir miktar artabilir.
Sorun yol tutuşu ya da yol gürültüsü değil hocam. 16 jant ve kışlıkların üstündeyken araba pamuk gibiydi :) çoğu araca göre hala konforlu zaten.

 
@Barış26 hocam XL lastiklerin normalinden konfor, tüketim açısından farkı olur mu? 

 

Bu konunun asfalt kalitesiyle bir iliskisi varmidir ? Ben burada cok nadir goruyorum 17" takan arac. Toprak yol zaten mevcut degil ve yokusta pek yok Belcika ve Hollanda'da . Arac 16" lik lastikle gelecek . Sizce yeterlimidir ? (Belcika'nin kuzeyi ve Hollanda otobanlari cok iyidir)

 

Geri
Üst Alt