VW Orjinal Bisiklet Taşıyıcı


isok

Üye
Katılım
22 Şub 2016
Mesajlar
128
Tepkime puanı
98
Konum
Konya
İsim
ismail k
Bisiklet ile iştigal edip, forumdaşımız @SCC yi örnek alıp araçla bisikleti biyerlere götürüp pedallayayım diyenler için biçilmiş kaftan :)
VW servis fiyatı KDV'siz 525 lira görünüyor. Thule ile Kıyas edersek ikinci ellerin bile en az iki katı istendiği piyasada fiyatı çok iyi (y)

Dip not: araca bu taşıyıcıyı bağlamak için bir de ara atkı edinmeniz gerekiyor (vw ara atkı 5 bin civarı fakat muadil yerli üretim trophy veya rus malı lux marka ara atkılar şuan en hesaplıları)
bskl.png
 
Son düzenleme:

Bisiklet ile iştigal edip, forumdaşımız @SCC yi örnek alıp araçla bisikleti biyerlere götürüp pedallayayım diyenler için biçilmiş kaftan :)
VW servis fiyatı KDV'siz 525 lira görünüyor. Thule ile Kıyas edersek ikinci ellerin bile en az iki katı istendiği piyasada fiyatı çok iyi (y)

Dip not: araca bu taşıyıcıyı bağlamak için bir de ara atkı edinmeniz gerekiyor (vw ara atkı 5 bin civarı fakat muadil yerli üretim trophy veya rus malı lux marka ara atkılar şuan en hesaplıları)
Ekli dosyayı görüntüle 57306

Yetkili servisin Şerit Takip Sistemi kalibrasyonunu, dışardaki vagcılardan daha ucuza yapmasından sonra fiyatına şaşırdığım 2.şey bu oldu. :)

Aslında fiyat normal ama orijinal ekipmanlarda kabarık fiyatlara alışkın olduğumuz için ucuz geliyor böylesi.

IMG_3561JPG_395f665f-a3d5-4993-b83a-723f21bcc55b_1024x1024.jpg
 
Bisiklet ile iştigal edip, forumdaşımız @SCC yi örnek alıp araçla bisikleti biyerlere götürüp pedallayayım diyenler için biçilmiş kaftan :)
VW servis fiyatı KDV'siz 525 lira görünüyor. Thule ile Kıyas edersek ikinci ellerin bile en az iki katı istendiği piyasada fiyatı çok iyi (y)

Dip not: araca bu taşıyıcıyı bağlamak için bir de ara atkı edinmeniz gerekiyor (vw ara atkı 5 bin civarı fakat muadil yerli üretim trophy veya rus malı lux marka ara atkılar şuan en hesaplıları)
Ekli dosyayı görüntüle 57306
Yetkili servisin Şerit Takip Sistemi kalibrasyonunu, dışardaki vagcılardan daha ucuza yapmasından sonra fiyatına şaşırdığım 2.şey bu oldu. :)

Aslında fiyat normal ama orijinal ekipmanlarda kabarık fiyatlara alışkın olduğumuz için ucuz geliyor böylesi.

IMG_3561JPG_395f665f-a3d5-4993-b83a-723f21bcc55b_1024x1024.jpg
Vw sitesindeki görselde, O tavan barları fiyata dahil değildir değil mi ?

Sadece bisikleti tutan kısımdır diye tahmin ediyorum
(bilmediğim için soruyorum, birkaç yıldan bize de lazım olabilecek)
 
Vw sitesindeki görselde, O tavan barları fiyata dahil değildir değil mi ?

Sadece bisikleti tutan kısımdır diye tahmin ediyorum
(bilmediğim için soruyorum, birkaç yıldan bize de lazım olabilecek)
Ben parça koduyla arattığımda, paylaştığım ürün çıktı. Sadece bisikleti tutan kısım yani.
 
Bayramdan önce üründen 2 adet almak istedim. Bilgi formu, canlı destek, Doğuş'ta çalışan arkadaşıma mesaj vs derken sonunda Doğuş Oto'nun Özön'ü dürtmesiyle aşağıdaki gibi bir cevap aldım.

Kısa özet: Bu fiyata böyle bir parça tabii ki mümkün değil :( Hüsran...

"Serhat bey merhaba,

İstemiş olduğunuz 6Q0071128A kod numaralı ürün üretimden kalktığından dolayı tedarik edilememektedir. Bu ürün yerine alternatif olarak 000071128F numaralı ürün kullanılabilir. Ürünün resimlerini ekte gönderdik İncelemenizi rica ederim.

Ancak bu ürünlerin araca montaj yapılabilmesi için temel taşıyıcı dediğimiz 1K0071126 numaralı taşıyıcının öncelikle araca monte edilmesi gerekiyor. Bisiklet taşıyıcı da bu taşıyıcı üzerine monte ediliyor. Fakat temel taşıyıcı da üretimden kalktığından tedarik edilememektedir.

Parça distribütörün elinde olmadığından yurt dışı sipariş ile gelecektir. Güncel liste fiyatı şuan için aşağıdaki gibi olup fatura kesim tarihindeki fiyatlar geçerli olacaktır.

000071128F BİSİKLET TAŞIYICI 2.354,52 TL"

1.jpg

1652105166777.png
 
Bisikleti arabanın tepesine çıkarmak zor olmaz mı? Bagaj kapağına takılan aparatlar daha kolay sanki. Hem de iki bisiklet taşonabiliyor. Uzun yol içinse bilemem
 
Bisikleti arabanın tepesine çıkarmak zor olmaz mı? Bagaj kapağına takılan aparatlar daha kolay sanki. Hem de iki bisiklet taşonabiliyor. Uzun yol içinse bilemem
Bagaj kapağına monte edilen aparatlara bisikleti sabitlemekten, çok çok daha zahmetsiz ve bence daha güvenli bir çözüm yukarıda taşımak. 2012 yılından bu yana Thule kullanıyorum, ilk aldığımda Fluence üzerinde kullanmıştım, sonrasında sadece ayak içinde kullanılan braketleri değiştirerek Corolla 'da kullandım. Golf için de braket aldım dönem dönem Golfte de kullanıyorumdum. Sonrasında şirket aracı Qashqai olunca , bu sefer tavan rayına bağlanabilen ayak seti aldım ona bağladım. Atkılar hiç değişmedi. 2 bisiklet binlerce kilometre yol yaptı üzerinde. Şimdi kızın bisikleti de bagaja girecek boyut aralığından çıktı, ona da bir taşıma aparatı alacağım.

  • Atkıların araca, taşıma aparatının atkılara, bisikletin taşıma aparatına bağlanması sonrası tüm bağlantı modülleri kilitlenebiliyor.
  • Bisikleti taşıyıcıya bağlamak 1 dk dan kısa sürüyor, kişisel rekorum 30sn idi :)
  • 3 bisiklet taşıyabilirsiniz.
  • Araca zarar vermiyor, yeter ki üstte bisiklet olduğunu unutup aracı garaja sokmaya çalışmayın :)
  • Bagaja erişmek için bisikletleri çıkarmanıza gerek kalmıyor.
  • Rüzgar sesi haliyle artıyor, gerçi bagajda taşıyınca da sağdan soldan taşma yaptığı için bir ıslık oluyor.
 
Bagaj kapağına monte edilen aparatlara bisikleti sabitlemekten, çok çok daha zahmetsiz ve bence daha güvenli bir çözüm yukarıda taşımak. 2012 yılından bu yana Thule kullanıyorum, ilk aldığımda Fluence üzerinde kullanmıştım, sonrasında sadece ayak içinde kullanılan braketleri değiştirerek Corolla 'da kullandım. Golf için de braket aldım dönem dönem Golfte de kullanıyorumdum. Sonrasında şirket aracı Qashqai olunca , bu sefer tavan rayına bağlanabilen ayak seti aldım ona bağladım. Atkılar hiç değişmedi. 2 bisiklet binlerce kilometre yol yaptı üzerinde. Şimdi kızın bisikleti de bagaja girecek boyut aralığından çıktı, ona da bir taşıma aparatı alacağım.

  • Atkıların araca, taşıma aparatının atkılara, bisikletin taşıma aparatına bağlanması sonrası tüm bağlantı modülleri kilitlenebiliyor.
  • Bisikleti taşıyıcıya bağlamak 1 dk dan kısa sürüyor, kişisel rekorum 30sn idi :)
  • 3 bisiklet taşıyabilirsiniz.
  • Araca zarar vermiyor, yeter ki üstte bisiklet olduğunu unutup aracı garaja sokmaya çalışmayın :)
  • Bagaja erişmek için bisikletleri çıkarmanıza gerek kalmıyor.
  • Rüzgar sesi haliyle artıyor, gerçi bagajda taşıyınca da sağdan soldan taşma yaptığı için bir ıslık oluyor.
Daha güvenli olduğuna kuşkum yok. Boyu kısa biri kapının eşiğine basması gerekir. Uzun yola tatile giderken vs. çok ideal. Ama günlük kullanımlarda eve gidip 2 dk bisikleti atayım arabaya bineyim desen bagaja takılan daha pratik bence. Yine uzunyol için zaten aracın tavanında böyle birşey varsa ikinci bir aparat almaya gerek yok tabi..
 

Geri
Üst Alt