Dün Adana honda tekbaş otodaydım eniştemle.Type R ı inceleyim golf R la bir kıyas yapayım dedim.Zaten arabamı park ettiğim yerden Type R a pis bi bakış attık(fotolarda var).
Dıştan bir iki foto derken dedim ki enişte kesin kapı kilitlidir.Eveeeet kilitliydi.Hemen girişte bulunan ve mutlak telefonunuzu talep eden(benden de istedi cıkk olmaz dedim vermedim) bayana yöneldim.Pardon kapısını açabilir misiniz sadece foto çekecem...
Bayan:Beyefendi olmaz araç satıldı yetkim yok açamam
Ben:Sadece foto çekecem oturmayacağım,bende de bunun lezzet ikizi var golf R(Tabiki anlamadı... )
Bayanlmaz beyefendi
Neyse üstelemek doğru olmaz araç satılmış dedim ve telefonu cama dayayıp bir iki kare çektim.Fiyat 54 000 euro muş.Golf R la giderken 100 kişinin 99 u kafasını çevirip bakmaz,bakan bir kişi var ise zaten o yöne kafasını tesadüf çevirmiştir.Type R da ise eminim ki 100 kişinin 99 u kafasını çevirip bakar bakmayan bir kişide o an yola bakmamıştır.
19 inch jantlar var.ön diskler delikli büyük ve kırmızı brembo yazılı kaliperlere sahipken arka tekerin deliksiz ve de daha küçük disklere ve brembo yazısız kaliperlere sahip olması benim golf R da hız sabitleyicinin olmaması kadar komik bir durum oluşturmuş, saçma olmuş.
Yarış tipi koltuklar ve 19 inch jantlar yoldaki her kıvrımı hissettireceğinin habercisi...
İçine oturmadım ama arka koltuklara bakarak iç oturumun golf R a göre daha dar olduğunu tahmin ediyorum.
İçerdeki detaylar dış ile uyumlu,dikişler de dahil yapılabilecek şeyler ziyadesiyle yapılmış,kırmızı emniyet kemeri bir başka hoş geldi gözüme.Sayın benim R ım utan utan az biraz içine bakım yapar insan....
Marjinal bir tasarıma sahip bu kardeşimizin Adana da beyaz şahinler tarafından nasıl taciz edileceği tarafımdan merak konusudur...
Araç sadece manuel şanzuman üretiliyor 2 litre turbo 310 beygir 0-100 5.7 saniye .Ama ön çeker olması ve manuel olması sebebiyle 5.7 saniyeyi görebilmek her baba yiğidin harcı olmaz...
Lastik basıncındaki 2-3 psi artış bile bu tarz araçlarda gücü yere aktarmakta bariz bir fark yaratıyor...
Ne diyelim Adana mıza hayırlı olsun...
Ekli dosyayı görüntüle 2994
Ekli dosyayı görüntüle 2995
Ekli dosyayı görüntüle 2996
Ekli dosyayı görüntüle 2997
Ekli dosyayı görüntüle 2998
Ekli dosyayı görüntüle 2999
Ekli dosyayı görüntüle 3000
Ekli dosyayı görüntüle 3001
Ekli dosyayı görüntüle 3002
Ekli dosyayı görüntüle 3003
Ekli dosyayı görüntüle 3004
Dıştan bir iki foto derken dedim ki enişte kesin kapı kilitlidir.Eveeeet kilitliydi.Hemen girişte bulunan ve mutlak telefonunuzu talep eden(benden de istedi cıkk olmaz dedim vermedim) bayana yöneldim.Pardon kapısını açabilir misiniz sadece foto çekecem...
Bayan:Beyefendi olmaz araç satıldı yetkim yok açamam
Ben:Sadece foto çekecem oturmayacağım,bende de bunun lezzet ikizi var golf R(Tabiki anlamadı... )
Bayanlmaz beyefendi
Neyse üstelemek doğru olmaz araç satılmış dedim ve telefonu cama dayayıp bir iki kare çektim.Fiyat 54 000 euro muş.Golf R la giderken 100 kişinin 99 u kafasını çevirip bakmaz,bakan bir kişi var ise zaten o yöne kafasını tesadüf çevirmiştir.Type R da ise eminim ki 100 kişinin 99 u kafasını çevirip bakar bakmayan bir kişide o an yola bakmamıştır.
19 inch jantlar var.ön diskler delikli büyük ve kırmızı brembo yazılı kaliperlere sahipken arka tekerin deliksiz ve de daha küçük disklere ve brembo yazısız kaliperlere sahip olması benim golf R da hız sabitleyicinin olmaması kadar komik bir durum oluşturmuş, saçma olmuş.
Yarış tipi koltuklar ve 19 inch jantlar yoldaki her kıvrımı hissettireceğinin habercisi...
İçine oturmadım ama arka koltuklara bakarak iç oturumun golf R a göre daha dar olduğunu tahmin ediyorum.
İçerdeki detaylar dış ile uyumlu,dikişler de dahil yapılabilecek şeyler ziyadesiyle yapılmış,kırmızı emniyet kemeri bir başka hoş geldi gözüme.Sayın benim R ım utan utan az biraz içine bakım yapar insan....
Marjinal bir tasarıma sahip bu kardeşimizin Adana da beyaz şahinler tarafından nasıl taciz edileceği tarafımdan merak konusudur...
Araç sadece manuel şanzuman üretiliyor 2 litre turbo 310 beygir 0-100 5.7 saniye .Ama ön çeker olması ve manuel olması sebebiyle 5.7 saniyeyi görebilmek her baba yiğidin harcı olmaz...
Lastik basıncındaki 2-3 psi artış bile bu tarz araçlarda gücü yere aktarmakta bariz bir fark yaratıyor...
Ne diyelim Adana mıza hayırlı olsun...
Ekli dosyayı görüntüle 2994
Ekli dosyayı görüntüle 2995
Ekli dosyayı görüntüle 2996
Ekli dosyayı görüntüle 2997
Ekli dosyayı görüntüle 2998
Ekli dosyayı görüntüle 2999
Ekli dosyayı görüntüle 3000
Ekli dosyayı görüntüle 3001
Ekli dosyayı görüntüle 3002
Ekli dosyayı görüntüle 3003
Ekli dosyayı görüntüle 3004