2.0 swaplı aracımda bayılma


Katılım
9 Ara 2021
Mesajlar
38
Tepkime puanı
13
Konum
Adana
İsim
MeTiN BaYKaL
Araç
2018 TİGUAN RLİNE 4 MOTİON
Merhaba arkadaşlar 1.6 tdı highline aracıma 2.0 caddy motoru swapladım soketler uyuştu ilk kontakta çalıştı ve herhangi nir arıza ışığı veya kodu çıkmadı 2.0 motor 2.0 turbo 2.0 enjektör 2.0 yazılım ile yürüdü aracım bu defa frenler yetersiz kaldı 7iler dsg olduğu için ister istemez şanzıman hatası kodu çıktı sadece 2.0 motor 6 ileri yağlı kavramaya sahip olduğu için 2 bin deviri geçtiği anda bayılma yapıyor 3 bin devire vardımı sorunsuz devam ediyor yakıt rail kütüğü yakıt pompası tamamen değişti egr partkül tamamen iptal
 

Merhaba,bu konuda bu forumdan cevap alabileceğinizi düşünmüyorum,zira daha önce aracına swap yapana raslayamazsınız burada bence.Anca böyle benim gibi sadece fikrini söyleyebilecek çıkar belki,oda nekadar işinize yarar bilemiyorum.Gelelim konunuza:Ben olsam madem swap yapacağım şanzumanla birlikte yapardım,şanzuman ve motor uyumu önemli kanımca,kaldıki DSG çok nazik bir şanzuman,ve buyüzden çok çeşidi var değişik motor kombinasyonlarında kullanılmak için.Sizin temel probleminiz burada kanımca.Gelelim fren'lere,frenlerin yetersiz kaldığı fikrine nasıl ulaştınız çok merak ettim?Evet Swap sonrası ilk geliştirilmesi gereken sistemlerden biri frenlerdir ama misal 100hp'lik arabayı 250hp'lik yaparsanız.Sizin durumda ise stok motorla swaplı motor arasında öyle ahım şahım bir güç farkı yokki fren sistemini geliştirmeyi gerektirecek kadar!Caddy'in frenlerinin Golf 7 frenlerinden nekadar iyi olabilirki,yada belki daha kötü bile olabilir!Bu swap işleri öyle basit işler değildir,gerçekten tecrube ve profesionellik ister,ve ciddi maliyetli işler bunlar.Böyle birşeye kalkışınca kesenin ağzını epeyce açmak gerek,ve böyle forumlarda bilgi almaya çalışmak,ve aracını uzman olmayan merdiven altı yerlere teslim etmek yerine,işini profesionel yapan bir yer bulup aracını emin ellere teslim etmek daha akıllıca ve sonuca yönelik olur!Son zamanlarda ülkemizde bu konuda kendini geliştiren ve muazzam işler çıkaran firmalar baya çoğaldı,onları araştırın kanımca!Ha sizin amacınız farklıdır,uğraşmayı seversiniz,hobi amaçlı birşeyler yapmaya çalışırsınız,zamanınız ve çöpe atacak paranız boldur o başka tabi.Bol şans(y)
 
Upvote 0
Foruma hoşgeldiniz bence kendinizi forumda tanıttıkdan sonra yaptığınız işlemleri mutlaka bi konu olarak açmanızı tavsiye ederim.
 
Upvote 0
vag com ve odis ile kontrol ettiğiniz de anlık verilerde hangi arıza kodlarını aldınız ? Turbo hatasına benzer bir arıza olabileceğini var sayıyorum n75 valfine giden hortumları ve sensörün kendisini kontrol etmekte fayda var.
 
Upvote 0
Söylediğiniz Aralık'ta bayılma oluyorsa aorununuz büyük ihtimal yazilinsal
 
Upvote 0
Şanzımanların destekleyebildiği belirli bir tork limit değeri var, dolayısıyla burada yaşadığınız sorun motor şanzıman uyumsuzluğu olma ihtimali yüksek. Örnek olarak Ford araçlarında 8 ileri otomatik şanzımanların kodu 8F35 olan şanzıman max 350 Nm kadar çalışabiliyor gibi... Taktığınız caddy motoru 2000-3000 RPM arasında tork değeri dsg şanzımanınızın limitini aşıyordur. Bayılma yaşadığınızda baskı balata yanığı kokusu geliyor mu ?
 
Upvote 0
Şanzımanların destekleyebildiği belirli bir tork limit değeri var, dolayısıyla burada yaşadığınız sorun motor şanzıman uyumsuzluğu olma ihtimali yüksek. Örnek olarak Ford araçlarında 8 ileri otomatik şanzımanların kodu 8F35 olan şanzıman max 350 Nm kadar çalışabiliyor gibi... Taktığınız caddy motoru 2000-3000 RPM arasında tork değeri dsg şanzımanınızın limitini aşıyordur. Bayılma yaşadığınızda baskı balata yanığı kokusu geliyor mu ?
Volant kavrama sorunsuz şuan çözüme ulaştı herşey. Şanzıman olarak ta 7 ileri kuru kavrama
 
Upvote 0

Geri
Üst Alt