Boyle bir haber cıktı..
https://www.milliyet.com.tr/ekonomi/sifir-arac-aldi-7-yil-sonra-hayatinin-sokunu-yasadi-6779863
https://www.milliyet.com.tr/ekonomi/sifir-arac-aldi-7-yil-sonra-hayatinin-sokunu-yasadi-6779863
Markalar değil de aç gözlü distribütörler ve kendine ana bayii diyen kişilerUğraşıp sonuç alınması güzel olmuş. Ülkemizde marka farketmeksizin geri çağrılma olaylarını zerre önemsemeyip kullanıcıları bu şekilde mağdur eden koca koca markalar malesef etik ve ahlak nedir bilmiyorlar. Tek amaç daha çok kazanmak, kullanıcı memnuniyeti felan önemsiz. Daha nice mağdurlar var ki çoğu kişi hakkını aramakla uğraşmayıp 4-5 aylık maaşını bu gibi masraflara harcamak durumunda kalıyor. Üstelik yetkili serviste yaptırdığın işlemde bile mağduriyet yaşadığında sana yardımcı olmuyorlar. Ülkede yolunda giden bir tane şey yok.
Bu güne kadar canım ülkemde hiç bir markanın bayiye araç çağırdığını duymadım.3 milyon araç geri çağrıldı diyor haberde Türkiye'de bu arıza sebebi ile bayiye çağrılan araç hiç duyan oldu mu ?