İmpression Aracımda 2. Kez Debriyaj Problemi


Eser murat

Üye
Katılım
11 Nis 2022
Mesajlar
48
Tepkime puanı
41
Konum
İstanbul
İsim
Eser
Araç
VW Golf 8
merhaba sevgili golf tutkunları aracım golf 8 1.0tsı impression 14.07.2022 tarihinde aracımı avek tekstilken şubesine arızalar için götürdüm tek tek tespit edilmeye çalışıldı ve 18.07.2022 pazartesi günü aracımı teslim ettim. aracımdaki sorunlar şöyleydi,
kendi kendine silecekleri çalışıyordu 1 kerede hata verdi. (böyle bir hata ile karşılaşmadıklarını söylediler)
sağa ve sola dönüşlerde direksiyonda cızırtı vardı. (direksiyonun içindeki plastik parçanın yerinden oynadığını o yüzden cızırtı olduğunu belirtip yapmışlar)
start ve stop arızası veriyordu. (böyle bir hata ile karşılaşmadıklarını söylediler)
son olarak da debriyaja bastığımda gıcırtı geliyordu yaydan olduğunu düşünmüştüm öyle değilmiş sorunum bu aslında, sorunun debriyaj çatalında olabileceğini söyledi servis yetkilisi ve bu sorunun açılıp bakılmadan ne olduğunu söyleyemeyeceklerini arızaya bakmak için 4.650.00 tl ücret talep ediyorlar debriyaj olduğu için kullanıcı kaynaklı olabileceğini söylediler böyle olursa da tamiri 12.000.00 tl'ye yaklaşıyor fakat benden önceki sahibi tarafından 8.681 km'de debriyaj çatalı, volan, baskı balata, işçiliği vs. garantiden yapılmış şuan aracım 20.735 km'de 18.000 km'de ben satın aldım aracımı sorun parçalardan kaynaklanıyor ise garanti kapsamında aracım yapılacak bu kadar kısa sürede sorun çıkartması normal bir durum olduğunu düşünmüyorum nasıl bir yol izleyeceğimi bilmiyorum. bu sorunlarla karşılaşan arkadaşlarım var ise bilgi alışverişi yapmak istiyorum şimdiden teşekkür ederim.
 

Öncelikle hoşgeldiniz. Garantiden yapılan işlemin de 2 sene garantisi mevcuttur. Servisin işgüzarlığına gelmeyin, yapılan işlemin garantisi olduğunu söyleyin. Kalan sorunlar hakkında fikrim yok maalesef.
 
Upvote 0
@DuzboruDownpipe hoşbuldum yorumunuz için teşekkür ederim diğer sorunlarımın 1 tanesi çözüldü diğerleri ile ilgili tekrar arıza verirse yeniden servis yolu gözükür 4.ay 2023'e kadar aracımın garantisi devam ediyor ama bedriyaj işin içinde olunca hemen kullanım hatasından deyip işin içinden çıkmaya çalışıyorlar servis yetkilisinin yaklaşımı iyi ama sonuçta garantili aracın 2. kez debriyajında sorun oluyor sizin söylediğiniz gibi aracın garantisi var yapılan işleminde garantisi olduğunu söyledim servis yetkiliside sökülüp bakılmadan durumun ne olduğunu söylemek mümkün olmadığını söyledi perşembe veya cuma günü sökülüp bakılacak
 
Upvote 0
aracımı bu sabah erkenden avek tekstilkent şubesinden gidip geri aldım servis danışmanı ve müdürü aracı vermemek için ellerinden geleni yaptılar.
ikame araç verebiliriz, 4.650.00tl'lik arıza bakma işçilik ücreti şanzıman sökme takma parası istemişlerdi dün akşam konuştuğumda bu ücreti 2.000.00tl'ye çektiler sabah gittiğimde garanti dışı bir iş olursa söküp takmaya sizden hiç para talep etmeyeceğiz dedi servis müdürü 40 dk konuştuk aracımı zorla geri aldım desem yeridir şüphe duydum aracıma bir şey oldu o yüzden vermek istemiyorlar diye neyse ki teslim aldım aracımı uzay oto kasımpaşa servisine teslim ettim durumu anlattım baskı balatada yanık olmadığı sürece garantiden bütün işlemlerin sağlanacağını söyledi yinede açılıp bakılacak ne olup olmadığı bakalım yarın öğlenden önce haber verecekler
 
Upvote 0
Çok geçmiş olsun, umarım basit bir durumdur. Maalesef MK8 ler çok yaygın değiller ve servislerin bu araçlar üzerinde hiç tecrübesi yok. Bu sebeple bizim araçlar ile öğreniyorlar.
 
Upvote 0
aracımı bu sabah erkenden avek tekstilkent şubesinden gidip geri aldım servis danışmanı ve müdürü aracı vermemek için ellerinden geleni yaptılar.
ikame araç verebiliriz, 4.650.00tl'lik arıza bakma işçilik ücreti şanzıman sökme takma parası istemişlerdi dün akşam konuştuğumda bu ücreti 2.000.00tl'ye çektiler sabah gittiğimde garanti dışı bir iş olursa söküp takmaya sizden hiç para talep etmeyeceğiz dedi servis müdürü 40 dk konuştuk aracımı zorla geri aldım desem yeridir şüphe duydum aracıma bir şey oldu o yüzden vermek istemiyorlar diye neyse ki teslim aldım aracımı uzay oto kasımpaşa servisine teslim ettim durumu anlattım baskı balatada yanık olmadığı sürece garantiden bütün işlemlerin sağlanacağını söyledi yinede açılıp bakılacak ne olup olmadığı bakalım yarın öğlenden önce haber verecekler
Saçmalı ötesi bir durum;

Garanti dahilinde yapılır ise 2.000 tl. işçilik ücreti istiyor,

Garanti dışı işlem olur ise 5 kuruş para almayız diyor.,

Neyin kafasını yaşıyorlar :unsure: Esas garanti dahilinde yapılan işlemde ücret alınmaması lazım..!!

Bunlar salak mı.? yoksa karşısındakini enayi mi sanıyor.
 
Upvote 0
@Eser murat
8 yıl önce sıfır km aldığım manuel vites golf 7 aracımda bahsettiğiniz debriyaj gıcırtısı vardı,
bu sorundan dolayı 4 defa zeytinburnu tamaş a bıraktım aracı, bahsettiğiniz çatal ıvızr zıvır hepsi değişti ama ses gitmedi. En son sanırım kendileri de hırs yaptılar sesin videosunu çekip almanya ya yolladılar. Oradan gelen tarife göre birşeyler yaptılar ve o şekilde sesten kurtuldum. 20bin km bu şekilde kullandım aracı artık o kadar bıkmıştım ki nasıl olsa geçmeyecek diye teslim alırken sormadım bile ne işlem yaptıklarını ama ses giderilebildi yani. İşlemler için hiçbir şekilde ücret talep etmediler, ses araç 10bin km de iken başlamıştı.
 
Upvote 0
Çok geçmiş olsun, umarım basit bir durumdur. Maalesef MK8 ler çok yaygın değiller ve servislerin bu araçlar üzerinde hiç tecrübesi yok. Bu sebeple bizim araçlar ile öğreniyorlar.diğer servisleri bilmiyorum ama
Çok geçmiş olsun, umarım basit bir durumdur. Maalesef MK8 ler çok yaygın değiller ve servislerin bu araçlar üzerinde hiç tecrübesi yok. Bu sebeple bizim araçlar ile öğreniyorlar.
Diğer servisleri bilmiyorum ama avek tekstilkent şubesinin birşey bildiğini zannetmiyorum yorum yapıp para talep ediyorlar.
 
Upvote 0
Saçmalı ötesi bir durum;

Garanti dahilinde yapılır ise 2.000 tl. işçilik ücreti istiyor,

Garanti dışı işlem olur ise 5 kuruş para almayız diyor.,

Neyin kafasını yaşıyorlar :unsure: Esas garanti dahilinde yapılan işlemde ücret alınmaması lazım..!!

Bunlar salak mı.? yoksa karşısındakini enayi mi sanıyor.
Akıl almaz bir durum aracı servisten çıkartmamak için çok çaba sarf ettiler allahtan düzgün bir servise götürdüm kasımpaşa uzay servisi aracım açıp bakıldı baskı balatada sorun olduğu için gıcırdama olduğunu söylediler garanti dahilinde işlem yapıldı yarın aracımı teslim alacağım.
 
Upvote 0
@Eser murat
8 yıl önce sıfır km aldığım manuel vites golf 7 aracımda bahsettiğiniz debriyaj gıcırtısı vardı,
bu sorundan dolayı 4 defa zeytinburnu tamaş a bıraktım aracı, bahsettiğiniz çatal ıvızr zıvır hepsi değişti ama ses gitmedi. En son sanırım kendileri de hırs yaptılar sesin videosunu çekip almanya ya yolladılar. Oradan gelen tarife göre birşeyler yaptılar ve o şekilde sesten kurtuldum. 20bin km bu şekilde kullandım aracı artık o kadar bıkmıştım ki nasıl olsa geçmeyecek diye teslim alırken sormadım bile ne işlem yaptıklarını ama ses giderilebildi yani. İşlemler için hiçbir şekilde ücret talep etmediler, ses araç 10bin km de iken başlamıştı.
Bakalım umarım benim aracımda da kronik bir sorun olmaz debriyaj meselesi ikinci kez değişiyor ilki ilk sahibinde değişmiş ben aracı alalı 4000 km yaptım alırken bir sorun yoktu bir kaç haftadan sonra ses gelmeye başladı şimdilik sorunum çözüldü gibi yarın aracımı teslim alacağım.
 
Upvote 0

Merhabalar aracımı dün akşam uzay kasımpaşa servisinden teslim aldım aracımın sorunu çözüldü debriyaj tüy gibi olmuş ve hiçbir gıcırdama ses vs. yok.
Değişen parçaları ise şöyle mafsal pimi, baskı balata, somun civata işlemlerin hepsi garanti dahilinde yapıldı. Teyp ekranında uygulama geçişlerinde yavaşlama vardı güncellemesi varmış aracımda ki sürüm eskiymiş onunda güncellemesini yaptılar. Şuan aracımla ilgili bir sorun sıkıntı kalmadı.
Yardımcı olan herkese teşekkür ederim, sağlıklı iyi günler dilerim :)
 
Upvote 0

Geri
Üst Alt