1.6 TDI crk 110 hp için gtd1449 big turbo


müdür bey

Yeni Üye
Katılım
27 Ağu 2022
Mesajlar
4
Tepkime puanı
3
Konum
Bursa
Herkese merhaba,
2015 crk 110 hp aracımda dpf içi boş ve egr yazılımla iptal
dr.ecu soft satge 1 yazılım var.

*gtd 1449 montajı istiyorum. ama sorularım var. tecrübeli arkadaşlardan yardım istemekteyim. teşekkürler.Amacım 190 hp ye ulaşmak.

1-yağ ısınma sorunu nasıl çözülebilir? şu hali ile yağ 180 km den sonra hızla 130 lara tırmanıyor, araç yürüse bile ayağımı gazdan kesiyorum. kullanılan son yağ motul 300v 5-30 bu sorunun çözümü varmıdır?
2- downpipe gerekmektemidir? DP olursa muayene ne oluyor? karaduman durumu ne oluyor? sıfır DPF alıp EGR yi de devreye alabilirim bunu bile düşünüyorum. şu halde dahi duamn atmıyor aracım DP yok sonuçta katalizatör hala duruyor diye.
3-enjektörler de değişmeli mi?
4-ben bursadayım ama tüm işleri birden ve düzgünce yapabilen biri yok burda, hem yazılım hem turbo ve diğerlerini bir yerde yapan varmıdır? son yazılımdan çok memnun değilim açıkçası.
 

Selamlar,

1) yag isinmaz, ben henuz 200 ustu bile giderken 120 ye ulasmadim. Bence oncelike yaginizin normal isindigindan emin olun derim.
2) DP gerekmez ama bu sekilde orjinal dpf ustunde yapan bir tek RSA Raşit var sanirim. Duman atmaz zaten dpf ustundeyken, ben trafikte kullaniyorum 280km 300km civari rejeneraston yapiyor. Kisaca duman ile ilgili hic sorunum yok.
3) hayir.
4)Yazilimcilar turbo montaji yapmaz, onlarda bir motor ustasina yaptirir yapan yerler varsa. Bizim turbolar cok mesakatlidir sokup takmasina 2000yl isterler suan heralde.

Yaptiracaksaniz RSA yi tavsiye ederim. Tek yazilim atar mutlu mesut gezersiniz. Turbonun son harfininde H olmasina dikkat edin.
 
Selam
Dün yagi motul xcess 5/40 ile degistirdim
Daha az isinacagini saniyorum ancak bu motorlarda yag sogutucusu neden yok anlamak mumkun degil. Yagin isinmasini onlemek aslinda cok onemli. 300v yag zaten en fazla 3000 km kullanilacak bir yag. Amacim motorunda biraz temizlenmesiydi. Ama daha denemedim 5/40 yag ile.

Bir diger sorunda intercooler olmamasi. Bunun yerine su sogutmali aftercooler var. Kesinlikle intercoolerin yerini tutamaz. Oda ayri bir soru isareti.

Gtd1449 kolay bulunmuyor anladigim kadariyla
Dedigim gibi bende dpf kazani duruyor ama ici bos sadece katalizor duruyor buda dumani kismen engelliyor ama mantik olarak duz boru yapilmali ki egsoz rahatlasin orda da muayene problemi olusuyor diyenler de var sorunsuz gecersin diyenlerde var.

Ayrica turbo montaji o kadar sorun degil. Amac hem dp hem turbo montajini ayni yerde yaptirip yazilimida adam gibi yapabilmek. Gtd 1449 da max 2 bar ve cont 1.7 barda tutabilmek, dusuk devirde lag olusturmamak, yuklenmedigin zaman ekonomi, gazladigin zamanda dumana bogulmamak ve birde dsg icinde guzel bir yazilim yapabilmek cok da zor olmamali ama cok sey istiyorum sanirim…
 
Alt devirlerde cansizlik olacak, orjinal turbonun pik yaptigi 1750 devirde 1449 yeni yeni kendine geliyor. 2200 gibi pik yapiyor. Ben orjinal turbo ile 2. Viteste ciktigim yokuslarda yavas hizla girersem 1 e atmak zorunda kaliyorum.
 
Herkese merhaba,
2015 crk 110 hp aracımda dpf içi boş ve egr yazılımla iptal
dr.ecu soft satge 1 yazılım var.

*gtd 1449 montajı istiyorum. ama sorularım var. tecrübeli arkadaşlardan yardım istemekteyim. teşekkürler.Amacım 190 hp ye ulaşmak.

1-yağ ısınma sorunu nasıl çözülebilir? şu hali ile yağ 180 km den sonra hızla 130 lara tırmanıyor, araç yürüse bile ayağımı gazdan kesiyorum. kullanılan son yağ motul 300v 5-30 bu sorunun çözümü varmıdır?
2- downpipe gerekmektemidir? DP olursa muayene ne oluyor? karaduman durumu ne oluyor? sıfır DPF alıp EGR yi de devreye alabilirim bunu bile düşünüyorum. şu halde dahi duamn atmıyor aracım DP yok sonuçta katalizatör hala duruyor diye.
3-enjektörler de değişmeli mi?
4-ben bursadayım ama tüm işleri birden ve düzgünce yapabilen biri yok burda, hem yazılım hem turbo ve diğerlerini bir yerde yapan varmıdır? son yazılımdan çok memnun değilim açıkçası.

Merhaba, 1449 ile orjinal turboda yazılımla alabileceğiniz güce göre çok daha tatminkar sonuçlara ulaşabilirsiniz. Çevremde uzun süredir binip günlük memnun şekilde kullanan arkadaşım var, dpf-egr off ve downipe ile kullanıyor.

1- Yağ mevzusuna gelirsek siz şuanki turbonuzu belki limitinde zorluyorsunuz. Bu bile yüksek yağ sıcaklıklarına ulaşmanız için geçerli bir sebep, 1449 turboya geçtiğinizde turboyu ideal limitlerde kullanıp çok daha fazla güç elde edebileceksiniz. Benzer koşulda daha düşük yağ sıcaklığınız olacaktır. Bizdeki araçta ancak pist gibi zorlu koşullarda 120 dereceleri geçiyor. 300v 5-30 iyi bir yağdır. Biz bizdeki araçta liqui moly 4200 5w30 kullanmaktayız.

2- Downpipe egzoz hava akışı bakımından avantaj sağlayacağı için 1449'a geçiliyorken mantıklı olacaktır. Sizin mevcut durumda zaten dpf için boş olduğu için ekstra bir dumanlama oluşacağını sanmıyorum. 1449 setuplu araçta dosya iyi yapıldığı müddetçe anca bir anda alt devirden basıldığında yada ani vites küçültmelerinde bir miktar duman oluyor. (tabi enjektörlerinizin sağlıklı ve yazılımın iyi yapıldığını varsayarak söylüyorum) Muayene konusuna gelirsek, direkt tüvtürkten egzoz muayenesi alıp geçti bizdeki araç. Dizellerde bu konular oldukça esnek sanıyorum ülkemizde

3- GTD1449vz turbo için enjektör değişimi gerekmez

4- Bizdeki araç ve benim aracım dahil birçok vw grup aracımız MgRemaps tarafından yapılıyor, bazı bayiler mekanik destekte veriyor. Bu tarz big turbo kalibrasyonlarında vw araçlarda ilkleri yapan bir firmadır araştırabilirsiniz.

Dsg yazılımı + Dumansız düşük basınç umarım gönlünüze göre bir sonuca ulaşırsınız

Son olarak şimdiden hayırlı olsun, bahsettiğim arkadaşın proje arabasının instagram sayfası : @bigturbo_a3
 
Merhaba 1 ay oldu 1449 setup ile RSA yazılımı kullanmaktayım. Egr DP üstünde sıfır duman 195 beygir 385 tork olarak kullanmaktayım. Alt devirler stock turboya göre ölü zaten stock turbo fabrika en iyi kalibrasyonu yapmış 😀
Enjektör değişimine gerek yok şakırdama yaparsa problem olursa yapmak durumundasınız.
1449 zor bulunuyor kara borsa olmuş turbo
 
Herkese merhaba,
2015 crk 110 hp aracımda dpf içi boş ve egr yazılımla iptal
dr.ecu soft satge 1 yazılım var.

*gtd 1449 montajı istiyorum. ama sorularım var. tecrübeli arkadaşlardan yardım istemekteyim. teşekkürler.Amacım 190 hp ye ulaşmak.

1-yağ ısınma sorunu nasıl çözülebilir? şu hali ile yağ 180 km den sonra hızla 130 lara tırmanıyor, araç yürüse bile ayağımı gazdan kesiyorum. kullanılan son yağ motul 300v 5-30 bu sorunun çözümü varmıdır?
2- downpipe gerekmektemidir? DP olursa muayene ne oluyor? karaduman durumu ne oluyor? sıfır DPF alıp EGR yi de devreye alabilirim bunu bile düşünüyorum. şu halde dahi duamn atmıyor aracım DP yok sonuçta katalizatör hala duruyor diye.
3-enjektörler de değişmeli mi?
4-ben bursadayım ama tüm işleri birden ve düzgünce yapabilen biri yok burda, hem yazılım hem turbo ve diğerlerini bir yerde yapan varmıdır? son yazılımdan çok memnun değilim açıkçası.
Merhaba, Bende de CLH motorlu 1449'lu octavia var.10-15 dk tapa gaz gitsem bile yağ sıcaklığı hiç 130 dereceyi görmedi.
Eskişehirde EMC'ye yaptırdım, dpf egr aktif, stock enjektörler ile. Tavsiye ederim Bursa'daysanız.
 
Merhaba 1 ay oldu 1449 setup ile RSA yazılımı kullanmaktayım. Egr DP üstünde sıfır duman 195 beygir 385 tork olarak kullanmaktayım. Alt devirler stock turboya göre ölü zaten stock turbo fabrika en iyi kalibrasyonu yapmış 😀
Enjektör değişimine gerek yok şakırdama yaparsa problem olursa yapmak durumundasınız.
1449 zor bulunuyor kara borsa olmuş turbo
Hocam ölüden kastınız vites düşürme ihtiyacı oluuyor mu araçta bende 1449 hayalini kuruyorumda
 
@hakline 1750 devir altinda turbo yok gibi birsey. 1750-2100 arasi canlanip 2100 ustu pik yapiyor bendeki. Farkli yazilimlarda farkli ayarlanmis olabilir ama. Vites dusurme ihtiyaci hissediyorum kullanirken, ozellikle sakin kullanimdan agresif hizlanma istedigim zamanlarda.
 
1449 Setup da 1800 d/dk civarı turbo uflemeye başlar. daha altında araç ölüdür. kat ve DPF varsa toparlaması daha iyi oluyor. Fakat benim önerim DP lı olması yönündedir.
 
Hayır düzgün yazılım ile herhangi bir problem olmaz, orijinale göre illaki ömrü kısalır ama çok büyük bir fark olmaz ayrıca stock da bile sürekli sıfır yüz deneyip orijinal halinde bile dsg yorulup kavraması değişen araçlar oluyor
Size katılıyorum hocam benim aracımın ilk sahibi de yaklaşık 15 bin kilometre de kavramayı değiştirdiğini söylemişti şuan 60 binde ve stage 1 ancak bi problem yaşamadım. 1449 upgrade düşünüyorum ancak şehir içinde kullandığım için çok gerek duyar mıyım emin değilim.
 

Size katılıyorum hocam benim aracımın ilk sahibi de yaklaşık 15 bin kilometre de kavramayı değiştirdiğini söylemişti şuan 60 binde ve stage 1 ancak bi problem yaşamadım. 1449 upgrade düşünüyorum ancak şehir içinde kullandığım için çok gerek duyar mıyım emin değilim.
setup için fiyat aldınız mı ?
 

Geri
Üst Alt