@dtkorkmaz Hocam, ilk siparişimi kontrol ettim, ayıplı olduğunu tesbit edip reddettim. Mesele ayıplı ürün değil, mesele, vw müşterisini enayi yerine koyması, %100 haklı olmasını görmezden gelmesi, özür dileyeceğine, afedersiniz ama "bizde böyle, yersen" demeye gelen cümlelerle müşterisine değer vermediğini, önemsemediğini, resmen insan yerine koymadığını göstermesidir.Arkadaşlar 3 ay bekliyorsunuz ve büyük bir heyecanla aracı almaya gidiyorsunuz ancak sonu hüsran olabiliyor.
Uzun uzun yazmayacağım. Eğer "6.5 inch composition media aygıtınızın kodu 19A ise sakın ama sakın teslim almayın".
Cok guzel yazmissiniz hocam. Yeni siparisinizde geri gorus kamerasi varmiydi?@dtkorkmaz Hocam, ilk siparişimi kontrol ettim, ayıplı olduğunu tesbit edip reddettim. Mesele ayıplı ürün değil, mesele, vw müşterisini enayi yerine koyması, %100 haklı olmasını görmezden gelmesi, özür dileyeceğine, afedersiniz ama "bizde böyle, yersen" demeye gelen cümlelerle müşterisine değer vermediğini, önemsemediğini, resmen insan yerine koymadığını göstermesidir.Daha önce de yazdım, Hiçbir haklı mücadele bedel ödemeden kazanılamaz. Diğer konu başlıkları altında görüyoruz, zamanlar kaybediliyor, Mail'ler yazılıyor, telefon görüşmeleri yapılıyor, hazırlıklılar, demek ki, onlar için bunlar bir bedel değil ki sadece laf üretiyorlar, gayet rahat "iyi günler" deyip kapatıyorlar telefonu.
Belki de onların hayalleri, "3 ay kaybedemem, hayallerimden vazgeçemem, ne gelirse gelsin dert etmem, kabulümdür" diyen müşteri tipidir, olamaz mı? Biz hayalimizi gerçekleştirdik sanırken, aslında Doğuş'un hayal ettiği müşteri tipi olup, onların hayallerini mi gerçekleştiriyoruz...? Gelişmeler büyük olasılıkla böyle olduğunu söylüyor, hayalleri alt üst olmuşluğun tepkilerini alıyoruz çünkü onlardan. Sinirleniyorlar, tutarsızlaşıyorlar, ne söylediklerini bilmiyorlar... Bir anda onlar müşteri, Bizler satıcı oluveriyoruz...
Mücadeleye bedel ödeyerek devam etmeyi göze alabilirsek eğer, er ya da geç mutlaka bir kazanımla sonuçlanacaktır. Aksi halde Doğuş hayallerini gerçekleştirmeye devam eder.
Benim red ettiğim ürün gerçek bir ayıplı üründü ve bu farkındalığa sahip ülkelerde distribütörü tarafından Almanya'ya geri gönderilirdi. (Aslında o ürün, o bilince varmış müşteriye ve vatandaşını ayıplı ürüne karşı koruma görevi olduğunu bilen yöneticilere sahip ülkelere en başta giremez de neyse...) Benim araçta gelişme nasıl oldu bilmiyorum, eğer bir haftaya kalmadan "Gereksiz yere 3 ay beklemeyim, Bana mı kalmış Doğuşu adam etmek" diye düşünen bir Doğuş müşterisi tarafından satın alındıysa vay halimize derim, başka bir şey demem. Nasıl olsa bir çok konuda sözün bittiği yerdeyiz. Bir eksik bir fazla ne farkeder...(diyeyim ve yöneticilerimizin hayal ettiği vatandaş tipi olayım...)
Şunu da ekleyeyim, yeni sipariş verdiğim araç ayıplı çıkarsa, ödeyeceğim paranın tam karşılığı değilse yine red ederim. Doğuş'un hayal ettiği müşteri tipi değilim çünkü, olmaya da hiç niyetim yok. Hayallerini bozduğumuz için Bizlere nasıl davrandıklarını hepimiz gördük, görüyoruz. Kendimiz için değil, bizden sonra gelecekler için, yani çocuklarımız için haklıysak hakkımıza sahip çıkmalıyız. Yani mesele medya cihazı değil...
Saygılar...
aslında geri görüş kamerası ile appconnect arasındaki bağı bayilerin bilmesi lazım. appconnect konusundan biçok bayi habersiz.. biz söylüyoruz da haberleri oluyor. dün Doğuş'tan beni tekrar aradılar 22. hafta konusunu doğuş kendi bizzat söylüyor zaten. ama benim aracımda hiçbiri yok dediğimde geri dönüş yapacağız diyor..@dtkorkmaz bu opsiyon artik opsiyon diyorum geri gorus kamerasi ile beraber geliyor bunun da bir ucreti var. En azindan forumda hep beraber boyle bir cikarim yaptik. Bence 3 ay bekleyip arabasiz kalmaktansa yeni siparis edecek arkadaslara ve appconnect altyapisi isteyen arkadaslara tavsiyem geri gorus kamerasi ekletmeleridir. Arac gelince de 1300 tl ile hatta ayarlanirsa aracla beraber siparis verin sasi kodu cikinca iscilik odemeden yaptirma ihtimaliniz olusur. Bu ozellik highline araclarda standart degil. Avrupa da da benzer bir durum mevcut ozellikle ingiltere ve iskocyada.
Suan sitede appconnect actıran bir ben varim galiba birde ismail32 hocam siparis etti. Sefik hocam da bekliyor apple cephesini.
SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Çok güzel yazmışsın hocam. Özellikle alıntıladığım cümle müthiş olmuş. Bu arada bu konu beni VW den tamamen soğuttu. Aracımı satışa çıkardım bile. Yeni durağım VAG grubu olmayacak artık. Mercedes ya da BMW düşünüyorum...Biz hayalimizi gerçekleştirdik sanırken, aslında Doğuş'un hayal ettiği müşteri tipi olup, onların hayallerini mi gerçekleştiriyoruz...?
Yazımdaki düşüncelerimi desteklediğinize sevindim Hocam, teşekkür ederim.Cok guzel yazmissiniz hocam. Yeni siparisinizde geri gorus kamerasi varmiydi?
SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
dün teslimat sırasında, klasik soruyu sordular, süreçten memnun musunuz diye, çünkü benimle ilgilenen st dün teslimat sırasında yoktu, dedim ki evet arkadaşınız iyi niyetli, yardımsever biri, ondan yana şikayetim yok ama;"öncelikle şunu söylemeliyim ki, 6,5' medya ekranıyla ilgili çok önemli bir problem var", şaşkınlıkla yüzüme bakıyordu, devam ettim, "bu medya cihazı 2 çeşit, ülkemize gönderilenler eğer geri görüş kamerası araçta yoksa eski model olarak gönderiliyor", "halbuki broşürde bile görseli olan model yeni olan" "üstelik bu konuyla ilgili tepeden dibe personelinizin en ufak bir fikri bile yok" söylendim durdum, o da haklısınızla başlayan cümleler kurdu... aradıklarında da bunu anlatacağım, kendi siparişim tesadüf eseri doğru gelmiş olsa da bu beni rahatlatmıyor...
SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Highline ile verilebiliyor diyin gerekirse yaninda golf konfigurator u actirip gosterin. Hepimiz oyle aldik.hocalarım bu 19A kodu eski media sistemi mi oluyor ben arac siparişi vericem bu konu kafamı karıştırdı çünkü bu konuyu bilmiyorum anlatırsanız sevinirim.1.4 tsı dsg highline arac için geri görüş kamerası ekletmek istedim st multi media sisteminin değişmesi gerektiğini söyledi o zaman bu aracın media sistemi 19A kodlu mu ??