Yeni siparişleri teslim almadan önce mutlaka composition media koduna bakın.


dtkorkmaz

Üye
Katılım
10 Tem 2015
Mesajlar
278
Tepkime puanı
1
Arkadaşlar 3 ay bekliyorsunuz ve büyük bir heyecanla aracı almaya gidiyorsunuz ancak sonu hüsran olabiliyor. 

Uzun uzun yazmayacağım. Eğer "6.5 inch composition media aygıtınızın kodu 19A ise sakın ama sakın teslim almayın". 

 
@dtkorkmaz hocam benim araçta 19A geldi bunun için özel sipariş verdiğim aracımı almamak hayallerimi ötelemek istemem. Ama yazdıklarınız da doğru. Tepkiyi belli etmek lazım.

Sadece kendi düşüncemi belirtmek istedim. 

Saygılar

 
@dtkorkmaz bu opsiyon artik opsiyon diyorum geri gorus kamerasi ile beraber geliyor bunun da bir ucreti var. En azindan forumda hep beraber boyle bir cikarim yaptik. Bence 3 ay bekleyip arabasiz kalmaktansa yeni siparis edecek arkadaslara ve appconnect altyapisi isteyen arkadaslara tavsiyem geri gorus kamerasi ekletmeleridir. Arac gelince de 1300 tl ile hatta ayarlanirsa aracla beraber siparis verin sasi kodu cikinca iscilik odemeden yaptirma ihtimaliniz olusur. Bu ozellik highline araclarda standart degil. Avrupa da da benzer bir durum mevcut ozellikle ingiltere ve iskocyada.

Suan sitede appconnect actıran bir ben varim galiba birde ismail32 hocam siparis etti. Sefik hocam da bekliyor apple cephesini.

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 
Arkadaşlar 3 ay bekliyorsunuz ve büyük bir heyecanla aracı almaya gidiyorsunuz ancak sonu hüsran olabiliyor. 

Uzun uzun yazmayacağım. Eğer "6.5 inch composition media aygıtınızın kodu 19A ise sakın ama sakın teslim almayın". 
@dtkorkmaz Hocam, ilk siparişimi kontrol ettim, ayıplı olduğunu tesbit edip reddettim. Mesele ayıplı ürün değil, mesele, vw müşterisini enayi yerine koyması, %100 haklı olmasını görmezden gelmesi, özür dileyeceğine, afedersiniz ama "bizde böyle, yersen" demeye gelen cümlelerle müşterisine değer vermediğini, önemsemediğini, resmen insan yerine koymadığını göstermesidir.

Daha önce de yazdım, Hiçbir haklı mücadele bedel ödemeden kazanılamaz. Diğer konu başlıkları altında görüyoruz, zamanlar kaybediliyor, Mail'ler yazılıyor, telefon görüşmeleri yapılıyor, hazırlıklılar, demek ki, onlar için bunlar bir bedel değil ki sadece laf üretiyorlar, gayet rahat "iyi günler" deyip kapatıyorlar telefonu.

Belki de onların hayalleri, "3 ay kaybedemem, hayallerimden vazgeçemem, ne gelirse gelsin dert etmem, kabulümdür" diyen müşteri tipidir, olamaz mı? Biz hayalimizi gerçekleştirdik sanırken, aslında Doğuş'un hayal ettiği müşteri tipi olup, onların hayallerini mi gerçekleştiriyoruz...? Gelişmeler büyük olasılıkla böyle olduğunu söylüyor, hayalleri alt üst olmuşluğun tepkilerini alıyoruz çünkü onlardan. Sinirleniyorlar, tutarsızlaşıyorlar, ne söylediklerini bilmiyorlar... Bir anda onlar müşteri, Bizler satıcı oluveriyoruz...

Mücadeleye bedel ödeyerek devam etmeyi göze alabilirsek eğer, er ya da geç mutlaka bir kazanımla sonuçlanacaktır. Aksi halde Doğuş hayallerini gerçekleştirmeye devam eder.

Benim red ettiğim ürün gerçek bir ayıplı üründü ve bu farkındalığa sahip ülkelerde distribütörü tarafından Almanya'ya geri gönderilirdi. (Aslında o ürün, o bilince varmış müşteriye ve vatandaşını ayıplı ürüne karşı koruma görevi olduğunu bilen yöneticilere sahip ülkelere en başta giremez de neyse...) Benim araçta gelişme nasıl oldu bilmiyorum, eğer bir haftaya kalmadan "Gereksiz yere 3 ay beklemeyim, Bana mı kalmış Doğuşu adam etmek" diye düşünen bir Doğuş müşterisi tarafından satın alındıysa vay halimize derim, başka bir şey demem. Nasıl olsa bir çok konuda sözün bittiği yerdeyiz. Bir eksik bir fazla ne farkeder...(diyeyim ve yöneticilerimizin hayal ettiği vatandaş tipi olayım...)

Şunu da ekleyeyim, yeni sipariş verdiğim araç ayıplı çıkarsa, ödeyeceğim paranın tam karşılığı değilse yine red ederim. Doğuş'un hayal ettiği müşteri tipi değilim çünkü, olmaya da hiç niyetim yok. Hayallerini bozduğumuz için Bizlere nasıl davrandıklarını hepimiz gördük, görüyoruz. Kendimiz için değil, bizden sonra gelecekler için, yani çocuklarımız için haklıysak hakkımıza sahip çıkmalıyız. Yani mesele medya cihazı değil...

Saygılar...

 
@dtkorkmaz Hocam, ilk siparişimi kontrol ettim, ayıplı olduğunu tesbit edip reddettim. Mesele ayıplı ürün değil, mesele, vw müşterisini enayi yerine koyması, %100 haklı olmasını görmezden gelmesi, özür dileyeceğine, afedersiniz ama "bizde böyle, yersen" demeye gelen cümlelerle müşterisine değer vermediğini, önemsemediğini, resmen insan yerine koymadığını göstermesidir.Daha önce de yazdım, Hiçbir haklı mücadele bedel ödemeden kazanılamaz. Diğer konu başlıkları altında görüyoruz, zamanlar kaybediliyor, Mail'ler yazılıyor, telefon görüşmeleri yapılıyor, hazırlıklılar, demek ki, onlar için bunlar bir bedel değil ki sadece laf üretiyorlar, gayet rahat "iyi günler" deyip kapatıyorlar telefonu.

Belki de onların hayalleri, "3 ay kaybedemem, hayallerimden vazgeçemem, ne gelirse gelsin dert etmem, kabulümdür" diyen müşteri tipidir, olamaz mı? Biz hayalimizi gerçekleştirdik sanırken, aslında Doğuş'un hayal ettiği müşteri tipi olup, onların hayallerini mi gerçekleştiriyoruz...? Gelişmeler büyük olasılıkla böyle olduğunu söylüyor, hayalleri alt üst olmuşluğun tepkilerini alıyoruz çünkü onlardan. Sinirleniyorlar, tutarsızlaşıyorlar, ne söylediklerini bilmiyorlar... Bir anda onlar müşteri, Bizler satıcı oluveriyoruz...

Mücadeleye bedel ödeyerek devam etmeyi göze alabilirsek eğer, er ya da geç mutlaka bir kazanımla sonuçlanacaktır. Aksi halde Doğuş hayallerini gerçekleştirmeye devam eder.

Benim red ettiğim ürün gerçek bir ayıplı üründü ve bu farkındalığa sahip ülkelerde distribütörü tarafından Almanya'ya geri gönderilirdi. (Aslında o ürün, o bilince varmış müşteriye ve vatandaşını ayıplı ürüne karşı koruma görevi olduğunu bilen yöneticilere sahip ülkelere en başta giremez de neyse...) Benim araçta gelişme nasıl oldu bilmiyorum, eğer bir haftaya kalmadan "Gereksiz yere 3 ay beklemeyim, Bana mı kalmış Doğuşu adam etmek" diye düşünen bir Doğuş müşterisi tarafından satın alındıysa vay halimize derim, başka bir şey demem. Nasıl olsa bir çok konuda sözün bittiği yerdeyiz. Bir eksik bir fazla ne farkeder...(diyeyim ve yöneticilerimizin hayal ettiği vatandaş tipi olayım...)

Şunu da ekleyeyim, yeni sipariş verdiğim araç ayıplı çıkarsa, ödeyeceğim paranın tam karşılığı değilse yine red ederim. Doğuş'un hayal ettiği müşteri tipi değilim çünkü, olmaya da hiç niyetim yok. Hayallerini bozduğumuz için Bizlere nasıl davrandıklarını hepimiz gördük, görüyoruz. Kendimiz için değil, bizden sonra gelecekler için, yani çocuklarımız için haklıysak hakkımıza sahip çıkmalıyız. Yani mesele medya cihazı değil...

Saygılar...
Cok guzel yazmissiniz hocam. Yeni siparisinizde geri gorus kamerasi varmiydi?

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 
@dtkorkmaz bu opsiyon artik opsiyon diyorum geri gorus kamerasi ile beraber geliyor bunun da bir ucreti var. En azindan forumda hep beraber boyle bir cikarim yaptik. Bence 3 ay bekleyip arabasiz kalmaktansa yeni siparis edecek arkadaslara ve appconnect altyapisi isteyen arkadaslara tavsiyem geri gorus kamerasi ekletmeleridir. Arac gelince de 1300 tl ile hatta ayarlanirsa aracla beraber siparis verin sasi kodu cikinca iscilik odemeden yaptirma ihtimaliniz olusur. Bu ozellik highline araclarda standart degil. Avrupa da da benzer bir durum mevcut ozellikle ingiltere ve iskocyada.

Suan sitede appconnect actıran bir ben varim galiba birde ismail32 hocam siparis etti. Sefik hocam da bekliyor apple cephesini.

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
aslında geri görüş kamerası ile appconnect arasındaki bağı bayilerin bilmesi lazım. appconnect konusundan biçok bayi habersiz.. biz söylüyoruz da haberleri oluyor. dün Doğuş'tan beni tekrar aradılar 22. hafta konusunu doğuş kendi bizzat söylüyor zaten. ama benim aracımda hiçbiri yok dediğimde geri dönüş yapacağız diyor..

yorumladığım kadarı ile Doğuş'un almanyaya da bi yaptırımı yok. sadece almanya  ne gönderirsek onu sat diyo galiba.. almanyanın bize bakış açısı ne onu öğrenmek lazım. madem başka yabancı ülkelerde de bu ayıp var.. bu dizel kadar olmasada küresel bi konu ve ayıp  demekki. biraz basına yansısa , yabancı basında da yer bulsa kuyrukları tutuşur.

ayrıca şöyle düşünelim doğuş gelen aracı sattı , bizde aldık , aldıktan sonra kıvranmamız doğuşu pek ırgalamıyor, yapacağı "en"  ! fazla o da "belki" almanyayı haberdar etmek.. sonrası almanya ne yap derse onu yapar.. parasını cebinden verip ünite değiştireceğini hiç sanmam. almanya ünite gönderse bile onun işçilik parasını almaya bakar..

ha ! satmadan önce , ben bunu almıyorum bunun appconecti yok dersek bu daha iyi , bu sefer doğuş almanyaya derki , " bak gönerdiğin aracı bu sebepten satamadım" 

o zaman doğuşu da bu işe ortak ederiz. almanya da belki rahatsız olur....

ama şuda var o aracı  sen almazsan bi başkasına 1000 lira düşüğüne satar , bizden başka herkes mutlu olur. işte bu üzücü..

 
Biz hayalimizi gerçekleştirdik sanırken, aslında Doğuş'un hayal ettiği müşteri tipi olup, onların hayallerini mi gerçekleştiriyoruz...?
Çok güzel yazmışsın hocam. Özellikle alıntıladığım cümle müthiş olmuş. Bu arada bu konu beni VW den tamamen soğuttu. Aracımı satışa çıkardım bile. Yeni durağım VAG grubu olmayacak artık. Mercedes ya da BMW düşünüyorum... 

 
dün teslimat sırasında, klasik soruyu sordular, süreçten memnun musunuz diye, çünkü benimle ilgilenen st dün teslimat sırasında yoktu, dedim ki evet arkadaşınız iyi niyetli, yardımsever biri, ondan yana şikayetim yok ama;

"öncelikle şunu söylemeliyim ki, 6,5' medya ekranıyla ilgili çok önemli bir problem var", şaşkınlıkla yüzüme bakıyordu, devam ettim, "bu medya cihazı 2 çeşit, ülkemize gönderilenler eğer geri görüş kamerası araçta yoksa eski model olarak gönderiliyor", "halbuki broşürde bile görseli olan model yeni olan" "üstelik bu konuyla ilgili tepeden dibe personelinizin en ufak bir fikri bile yok" söylendim durdum, o da haklısınızla başlayan cümleler kurdu... aradıklarında da bunu anlatacağım, kendi siparişim tesadüf eseri doğru gelmiş olsa da bu beni rahatlatmıyor...

 
Cok guzel yazmissiniz hocam. Yeni siparisinizde geri gorus kamerasi varmiydi?

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Yazımdaki düşüncelerimi desteklediğinize sevindim Hocam, teşekkür ederim.

Evet, ekledim opsiyonlara, imzamda KA1 olarak görünüyor.

Saygılar...

 
dün teslimat sırasında, klasik soruyu sordular, süreçten memnun musunuz diye, çünkü benimle ilgilenen st dün teslimat sırasında yoktu, dedim ki evet arkadaşınız iyi niyetli, yardımsever biri, ondan yana şikayetim yok ama;"öncelikle şunu söylemeliyim ki, 6,5' medya ekranıyla ilgili çok önemli bir problem var", şaşkınlıkla yüzüme bakıyordu, devam ettim, "bu medya cihazı 2 çeşit, ülkemize gönderilenler eğer geri görüş kamerası araçta yoksa eski model olarak gönderiliyor", "halbuki broşürde bile görseli olan model yeni olan" "üstelik bu konuyla ilgili tepeden dibe personelinizin en ufak bir fikri bile yok" söylendim durdum, o da haklısınızla başlayan cümleler kurdu... aradıklarında da bunu anlatacağım, kendi siparişim tesadüf eseri doğru gelmiş olsa da bu beni rahatlatmıyor...


SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

Tebrikler hocam. Dogus kendini uyanik sanıp ama cahiliyette 1 numara oldugu icin bence cezalandirma yontemi de boyle olmali. Simdi onlar bu konuda bilgisizlikten ötürü bazı kullanıcıların canını sıkmış ise dogusun ve ilgisiz personelinin canını sıkan şeyler uzerinden gitmek gerekiyor. Ornek vereyim ilk arac tesliminden sonra aradıklarında mükemmel demeyi kesinlikle. Servisten çıktığınızda mükemmel demeyin. Bu is basit gözüksede canlarını çok yakıyor. Türkiye gibi yönetilen bir ülkede de bir insanın canı yanmadan(başına gelmeden) harekete gecmiyor.

Vesselam.

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 
hocalarım bu 19A kodu eski media sistemi mi oluyor ben arac siparişi vericem bu konu kafamı karıştırdı çünkü bu konuyu bilmiyorum anlatırsanız sevinirim.

1.4 tsı dsg  highline arac için geri görüş kamerası ekletmek istedim st multi media sisteminin değişmesi gerektiğini söyledi o zaman bu aracın media sistemi 19A kodlu mu ??

 
hocalarım bu 19A kodu eski media sistemi mi oluyor ben arac siparişi vericem bu konu kafamı karıştırdı çünkü bu konuyu bilmiyorum anlatırsanız sevinirim.1.4 tsı dsg  highline arac için geri görüş kamerası ekletmek istedim st multi media sisteminin değişmesi gerektiğini söyledi o zaman bu aracın media sistemi 19A kodlu mu ??
Highline ile verilebiliyor diyin gerekirse yaninda golf konfigurator u actirip gosterin. Hepimiz oyle aldik.

SM-N910C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

 

Bu iş çok üzdü herkesi.inşallah bu problem hakkımız olduğu yönde olumlu olarak sonuçlanır.

 

Geri
Üst Alt