Kötü(iyi) Niyet Garantisi(zliği)


apranaxi

Katılımcı Üye
 
Katılım
3 Tem 2021
Mesajlar
652
Tepkime puanı
505
Konum
Ankara
İsim
BatuHAN
Beyler tarih 14.04.2022 tarihinde yetkili servis ile dsg için görüşmem de iyi niyetin bittiğini söyledi. Fiyat çıkardı 11 bintl sadece kavrama değişecek. Şimdi 20 bin olmuştur.

Araç gırtlağa kadar yetkili servis bakımlı

Aracın bakımı geldi. (1.4 tsi 140 hp)

Sizce yetkilinden çıkmalı mı ?
Çıkmamalı mı ?

Sarımsaklamalı mı
Sarımsaklamamalı mı :)
 

Bence bunu iletişimle halletmeye çalışın. Servis danışmamınız ile aranız iyiyse her şekilde halleder. Gerekirse doğuş oto / genel merkeze mail atın.
 
Beyler tarih 14.04.2022 tarihinde yetkili servis ile dsg için görüşmem de iyi niyetin bittiğini söyledi. Fiyat çıkardı 11 bintl sadece kavrama değişecek. Şimdi 20 bin olmuştur.

Araç gırtlağa kadar yetkili servis bakımlı

Aracın bakımı geldi. (1.4 tsi 140 hp)

Sizce yetkilinden çıkmalı mı ?
Çıkmamalı mı ?

Sarımsaklamalı mı
Sarımsaklamamalı mı :)
Sorunun cevabı ilk cümlede saklı, garanti süresi bittikten sonra bakımlarda servise götürmek bana göre gereksiz.
 
Burada daha once de yazildi.Eskisi gibi iyi niyet garantisi yokmus artik.Boyle bir beklentiyle yetkili servise gidiyorsaniz,artik gitmeyin..

Edit: Şimdi başka bir ortamda gördüm, geçen ay iyi niyet garantisinden yararlanan olmuş.Buradan anladığım,tamamen serviste çalışan adamın
yaklaşımına göre iş şekilleniyor.Bir şey ya vardır ya yoktur böyle yaparak insanları kullanıyorlar aslında.
Şimdi buna gören adam servisten cıkmıyor.İşi düşünce hani benim iyi niyet garantim?..
 
Son düzenleme:
Burada daha once de yazildi.Eskisi gibi iyi niyet garantisi yokmus artik.Boyle bir beklentiyle yetkili servise gidiyorsaniz,artik gitmeyin..

Edit: Şimdi başka bir ortamda gördüm, geçen ay iyi niyet garantisinden yararlanan olmuş.Buradan anladığım,tamamen serviste çalışan adamın
yaklaşımına göre iş şekilleniyor.Bir şey ya vardır ya yoktur böyle yaparak insanları kullanıyorlar aslında.
Şimdi buna gören adam servisten cıkmıyor.İşi düşünce hani benim iyi niyet garantim?..
Buyur işte sorun bu. Ona var bana neden yok.
 
hocam zaten 8 yaşında araçta , zamanla aşınan ve biten parçaya garanti verilmemesi çok doğal.
 
hocam zaten 8 yaşında araçta , zamanla aşınan ve biten parçaya garanti verilmemesi çok doğal.
Evet bu 4 yaşındada aynı 14 yaşındada aynı bizim derdimiz var olan birşey varsa adamına göre değil herkese yaptırmak, yararlandırmak.
Bugün bana yarın sana:)
 
2015 Passat için yararlananlar var
Şef nasıl oluyor ne yapmak lazım muzdaribim bu konuda yaptırmak istiyorum.
Şöyle aracı yetkiliden çıkarmak istemiyorum açıkçası 500 fazla verip garantili yaptırmak mantıklı.
Ama bu iyi niyetten faydalananlar varken aynı durumda benim faydalanamam koyuyor. Derdim bu..
 
Şef nasıl oluyor ne yapmak lazım muzdaribim bu konuda yaptırmak istiyorum.
Şöyle aracı yetkiliden çıkarmak istemiyorum açıkçası 500 fazla verip garantili yaptırmak mantıklı.
Ama bu iyi niyetten faydalananlar varken aynı durumda benim faydalanamam koyuyor. Derdim bu..
Hocam pek tavsiye verilecek bir durum gibi değil açıkçası.Devamlı gittiğiniz servisse orda genellikle muhattap olduğunuz bir danışman varsa
onunla çözebilirsiniz ancak.Genel merkezle de görüşmeyi deneyebilirsiniz.

Lakin şu bir gerçek ''iyi niyet garantisi'' adı üstünde.Zorunlu değil buna.
 
Şöyle aracı yetkiliden çıkarmak istemiyorum açıkçası 500 fazla verip garantili yaptırmak mantıklı.
Ama bu iyi niyetten faydalananlar varken aynı durumda benim faydalanamam koyuyor. Derdim bu..
Herhangi bir bakım onarım için özel servislere güveniniz yoksa ve dediğiniz gibi 500 fazla verip yetkilide yaptırabilecekseniz, özel servise kıyasla verdiğiniz ekstra ücretle güven, huzur +2 yıl parça işçilik garantisi satın almış olacaksınız. DSG gibi yüksek maliyet gerektiren işler için önce iyi niyet indirimiyle alakalı direkt Doğuş ile görüşüp ondan sonra karar vermenizde fayda var. Bu tarz görüşmelerde biraz talepkâr olup istediğini alan çok kullanıcı var.
 
Hocam 500 km de partikül hatası - arızası veren fiat araçlar varmış. yanlış yakıtı kullanmışsın diye kullanıcı hatası deyip geri yollamışlar. kavramaya garanti veren başka marka duymadım. kavrama aşınan parça ve tamamen kullanım alışkanlıkları ile paralel. ilk iki yılda bile garantiden değişmesi bence sisteme iyi niyet adını veriyor.
 
Güzel yorumlarınıZ için teşekkür ederim elinize yüreğinize sağlık
 
Koreliler veriyor mesela.Dsg gibi adı çıkan bi şansıman da bi zahmet versin.
Kullanım şeklinden öte daha yepyeni alınan araçlar patladı.
Dsg sürüşü için özel bir eğitimden mi geçmemiz gerekiyor araba almak için? Diğerlerinde bu kadar hata yoksa ve Doğuş da
kronik sorunu artık kabullenmişse bence savunulacak yanları yok.
Zamanla daha düzeldi ama bu bir gerçek.Şikayetler daha az
 

En az 7 yaşındaki bir arabaya ben firma olsam garanti uygulamam. Kavrama bir sarf malzemesi sonuçta kullanıma bağlı olarak ömrü oldukça değişebiliyor.
 

Geri
Üst Alt