EsXi
Üye
Öncelikle herkese selamlar, dün aracımla yolda giderken 5. viteste 120-130 KM/H aralığında giderken devir birden 2500'den 1900'e düştü. Bu düşüş milisaniyelik oldu, o esnada araç yığıldı ve birkaç milisaniye sonra kendine geldi. Bunun ardından bugün aynı şeyi şehir içinde 30-40 KM/H aralığında giderken tekrardan yaptı ardından DPF temizlemek için rölanti devrini 1000'e çıkarttı. Eve geldiğimde rölanti devrinin tam 800 olmadığını fark ettim. Rölantide dururken çok az gaz verdiğimde (DPF temizlerken) 1050 devirde ayağımı gazdan çektiğimde ufak bir sarsıntı yapıyor. Aracı aldığımdan bu yana yakıtımı hep BP'den aldım. Aracım 37.000 KM'de. Temmuz ayının sonunda aracımı bakıma götürdüğümde akünün değişmesi gerektiğini arızalı olduğunu söylediler. Bu durumun aküyle doğrudan bir ilgisi olabilir mi? Sizden fikir almadan tekrardan servise gitmek istemiyorum zira aracı her servise bırakışımda araçta başka bir kusur buluyorum. Değerli yorumlarınızı bekliyorum.
Rölantideyken böyle;
DPF temizlerken rölantisi ise;
Akü ile ilgili servisin verdiği arıza çıktısını şuraya bırakıyorum;
Ayağımı gaz pedalından çektikten sonra aracın verdiği tepkiyi şuradan görebilirsiniz;
Tık
Dipnot: Araç herhangi bir arıza lambası yakmıyor. Araçta herhangi bir yazılım yok.
Rölantideyken böyle;
DPF temizlerken rölantisi ise;
Akü ile ilgili servisin verdiği arıza çıktısını şuraya bırakıyorum;
Ayağımı gaz pedalından çektikten sonra aracın verdiği tepkiyi şuradan görebilirsiniz;
Tık
Dipnot: Araç herhangi bir arıza lambası yakmıyor. Araçta herhangi bir yazılım yok.
Son düzenleme: