2017 Golf 1.4 TSİ 125 HP Dsg Hakkında


Alparslançalık

Yeni Üye
Katılım
5 Eki 2022
Mesajlar
7
Tepkime puanı
3
Konum
Türkiye
Merhaba dostlar, formda yeniyim. 2017 Golf 1.4 TSİ Dsg hıglıne almayı düşünüyorum. Bu konuda görüşleriniz, arabanın kronik sorunları vs hakkında bilgilendirirmisiniz? Çok teşekkür ediyorum
 

Merhabalar,

Ben 45bin km'de 125'lik dsg araç almıştım, termostat aldığımda sorunluydu. Başka araçlardada olduğunu duydum.
Birde temelde çok sert ve bilinçsiz kullanılmış araçlarda 70-80bin km üstü dsg kavramasının ömrünü bitirmeye yakın olma ihtimali var. Mekatronik sorunu gibi sorunlar sanıyorum gen2 dsglerde daha nadir bir durum 2017 dsg ise gen2'dir diye tahmin ediyorum.

Onlar haricinde bildiğim duyduğum pek sorun yok, 122lik versiyonlarda olan bazı sorunlarda zaten yeni versiyon olan 125'liklerde mevcut değil

Aracın kondisyonunu iyi tutmak adına 30binde bir orjinal buji değişimi yapmanız iyi olacaktır. Çok masraflı araçlar değiller genel olarak
 
Merhabalar,

Ben 45bin km'de 125'lik dsg araç almıştım, termostat aldığımda sorunluydu. Başka araçlardada olduğunu duydum.
Birde temelde çok sert ve bilinçsiz kullanılmış araçlarda 70-80bin km üstü dsg kavramasının ömrünü bitirmeye yakın olma ihtimali var. Mekatronik sorunu gibi sorunlar sanıyorum gen2 dsglerde daha nadir bir durum 2017 dsg ise gen2'dir diye tahmin ediyorum.

Onlar haricinde bildiğim duyduğum pek sorun yok, 122lik versiyonlarda olan bazı sorunlarda zaten yeni versiyon olan 125'liklerde mevcut değil

Aracın kondisyonunu iyi tutmak adına 30binde bir orjinal buji değişimi yapmanız iyi olacaktır. Çok masraflı araçlar değiller genel olarak
gen2 2014 6. ay sonrası çıkan modellerde var 2018 ve sonrasında gen3 var diye biliyorum.
motor olarak 122lik 125lik diye sorun sınıfı ayrımı yapılmaz. dsg kullanım şeklinden dolayı baskı bitiminden kaynaklı sorun yaratır.
ör: motor olarak 122likler zincirli, 125likler kayışlıdır.
 
gen2 2014 6. ay sonrası çıkan modellerde var 2018 ve sonrasında gen3 var diye biliyorum.
motor olarak 122lik 125lik diye sorun sınıfı ayrımı yapılmaz. dsg kullanım şeklinden dolayı baskı bitiminden kaynaklı sorun yaratır.
ör: motor olarak 122likler zincirli, 125likler kayışlıdır.
ben de 2018 dsg var hocam bende ki de gen3 olan versiyon mu
 
gen2 2014 6. ay sonrası çıkan modellerde var 2018 ve sonrasında gen3 var diye biliyorum.
motor olarak 122lik 125lik diye sorun sınıfı ayrımı yapılmaz. dsg kullanım şeklinden dolayı baskı bitiminden kaynaklı sorun yaratır.
ör: motor olarak 122likler zincirli, 125likler kayışlıdır.
Selamlar hocam ea111 ile ea211 motorlar ortak oldukları kadar farklı parçalarada sahipler, o yüzden kronikleride birebir değil, çözülmüş sorunlar var, yeni parçalarla gelen farklı sorunlar var. Sizin dediğiniz gibi en basitinden zincir kayış farkı gibi. O yüzden ayrım yapmak gayet doğru bir durum malesef. İyidir/kötüdür o bambaşka bir konu başlığı

Dsg konusunda motor ayrımı yaparak bir yorumda bulunmadım, tamamen kullanıcıya bağlı bir durum :)

Dq200 dsg'de gen1 , 2 ayrı modele sahip, eski araçlarda gelenler ve sonrasında mk7 ile gelmeye başlayanlar, 2017 ortasından itibarende gen2 olarak adlandırılan modelle gelir, gen2 aslında 3. revizyon oluyor isimlendirme işi karmaşıklaştırmış. Sanıyorum gen3 ise son gelen mk7.5 araçlarda var.
 
Cevaplarınız için çok teşekkür ederim fikirlerinizi dikkate alacağım, ben bir de şey duydum bagaj kısmına su sızdırma/paslanma gibi doğruluğu var mıdır
 
Arkadaşlar cevapladığınız için teşekkürler, 2007 Honda Civic FD6mı sattım, 2017 golf nasip olmadı, 2018’ini aldım 😅 golf ailesine bende katıldım, herkese kazasız belasız hayırlı yolculuklar diliyorum
 
Arkadaşlar cevapladığınız için teşekkürler, 2007 Honda Civic FD6mı sattım, 2017 golf nasip olmadı, 2018’ini aldım 😅 golf ailesine bende katıldım, herkese kazasız belasız hayırlı yolculuklar diliyorum
Hayırlı olsun, o zaman soru gelsin honda mı golf mü? Bakın civic mi golf mü değil, honda mı golf mü😅?
 
Golf 7-7.5 ile gelen 122/125’lik motor epey sorunsuz gibi görünüyor şimdilik. Daha yüksek güçlere bile dayanabiliyor. Sakin kullanıldı ise Dsg’nin kavrama gibi yıpranan parçaları dışında rahatça 100.000+ daha binersiniz diye düşünüyorum.

Kavrama ise yüne kullancıya bağlı. 50.000de bitiren de var 250.000de orjinal kavraması ile devam eden de.
 
Hayırlı olsun, o zaman soru gelsin honda mı golf mü? Bakın civic mi golf mü değil, honda mı golf mü😅?
Uzun süredir forma giremedim kusura bakmayın, valla ikisininde tadı farklı 😂 ama turbo benzinin çekişi beni cezbetti 😂😂 atmosferikten sonra
Golf 7-7.5 ile gelen 122/125’lik motor epey sorunsuz gibi görünüyor şimdilik. Daha yüksek güçlere bile dayanabiliyor. Sakin kullanıldı ise Dsg’nin kavrama gibi yıpranan parçaları dışında rahatça 100.000+ daha binersiniz diye düşünüyorum.

Kavrama ise yüne kullancıya bağlı. 50.000de bitiren de var 250.000de orjinal kavraması ile devam eden de.

hayırlı olsun hocam bende 2011 fd6 dan 2013 golf e geçmiştim
Sağolun kazasız belasiz sürüşler diliyorum 😅
 

Golf 7-7.5 ile gelen 122/125’lik motor epey sorunsuz gibi görünüyor şimdilik. Daha yüksek güçlere bile dayanabiliyor. Sakin kullanıldı ise Dsg’nin kavrama gibi yıpranan parçaları dışında rahatça 100.000+ daha binersiniz diye düşünüyorum.

Kavrama ise yüne kullancıya bağlı. 50.000de bitiren de var 250.000de orjinal kavraması ile devam eden de.
İnşallah sikintisiz uzun süre kullanırız, çok teşekkür ederim
 

Geri
Üst Alt