Golf 7 1.6 tdi turbo hybritletmek?


SBG

Yeni Üye
Katılım
30 Haz 2022
Mesajlar
5
Tepkime puanı
2
Konum
eyüpsultan
İsim
sinan burak gündüz
Araç
2015 GOLF 1.6 TDI BMT COMFORTLINE
2015 1.6 tdi comfortline golf sahibiyim. Stage 1 yazılımdan sonra aracın gidişinden çok memnunum. Son zamanlarda izlediğim videolar ve arkadaşımın cuprasına binmem sonrası arabayı daha da hızlandırma düşüncesi aklımda.

1449 turbonun fiyatları çok yüksek geldiği için kendi turbomu hybritletme düşüncesindeyim. Bir yerden 5800 fiyat aldım. Turbo bakımı hibritlenmesi + stage 3 yazılım fiyatı bu. aracın 200 hp civarında olması bekleniyor. egr dpf sonrası tabi.

karşılaşabileceğim sıkıntılar neler olur? daha önce yaptıran ve memnuniyet konusunda bana yardımcı olabilecek arkadaşlardan yorumları bekliyorum.
 

Sadece stage 3 yazılıma 5 ten kapı açıyorlar bildiğim.Aldığınız fiyata hybritlemesi yazılımın dahil olması bana biraz uygun geldi.Merdiven altı yerlerdense çok güvenmeyin derim.
 
2015 1.6 tdi comfortline golf sahibiyim. Stage 1 yazılımdan sonra aracın gidişinden çok memnunum. Son zamanlarda izlediğim videolar ve arkadaşımın cuprasına binmem sonrası arabayı daha da hızlandırma düşüncesi aklımda.

1449 turbonun fiyatları çok yüksek geldiği için kendi turbomu hybritletme düşüncesindeyim. Bir yerden 5800 fiyat aldım. Turbo bakımı hibritlenmesi + stage 3 yazılım fiyatı bu. aracın 200 hp civarında olması bekleniyor. egr dpf sonrası tabi.

karşılaşabileceğim sıkıntılar neler olur? daha önce yaptıran ve memnuniyet konusunda bana yardımcı olabilecek arkadaşlardan yorumları bekliyorum.
sadece 5000 tl den bahsediyorlar hibrit için stage 3 yazılım da 2500-3000 civarı montajı dp vs . bahsettiğiniz rakam çok uygun geldi bana bir bit yeniği olmasın bence güvenilir yerlerde tanınmış kişilere yaptırmanızı tavsiye ederim sonra başınız ağrımasın .
 
Standart mil yatakla ekstra fazla ısınma aşınma vs.. Aklımda seramik rulman ve Mevcut palleri değiştirip +3/5 ne varsa fazla kanatlı seri yapmak. Alt devir üst devir çok iyileşir + Mil sağlam olduğu için kafada ne olacak derdi olmaz Piyasadakiler palleri büyütüp alt deviri öldürüp bana pal büyütmek garantili bir işmiş gibi gelmiyor. Standart gövdeyi tornalamak vs.. Çok ciddi hesap işleri milimetrik .. birde vnt olunca.. bir ara yurt dışında yapan bir firma bulmuştum sök gönder gitsin gelsin gelmeyebilir de derken kaldı öyle benim iş.. :)
Temsili bir video - Pal kanat sayısı fazla olması erken kurumlanma dışında çok eksisi yok gibi duruyor.
 
Merhaba

1449 binicisiyim. 1.6 TDI turbonun hibritlenerek iyi bir sonuç elde edeni görmedim. Hibritli bir örnek araç kullanıp içine sinmeden yapmamalısın. 5.000 TL bütün işlemler de iyi bir fiyat değil. Turbonun sökülüp takilmasi 1.5000 TL. Doğru düzgün bir Hibirtlemeye ve yazılıma 3.500 TL değil 15.000 TL almalı. Stage 1 sevdiysen ve 1449 sana masraflı geliyorsa, en güzel yoldasın.
 
Merhaba

1449 binicisiyim. 1.6 TDI turbonun hibritlenerek iyi bir sonuç elde edeni görmedim. Hibritli bir örnek araç kullanıp içine sinmeden yapmamalısın. 5.000 TL bütün işlemler de iyi bir fiyat değil. Turbonun sökülüp takilmasi 1.5000 TL. Doğru düzgün bir Hibirtlemeye ve yazılıma 3.500 TL değil 15.000 TL almalı. Stage 1 sevdiysen ve 1449 sana masraflı geliyorsa, en güzel yoldasın.
Hocam yakın zamanda 1449 a geçtiyseniz yazılım ve fiyat bilgisi alabilir miyiz
 
Cevap yazan herkese tek tek teşekkürlerimi sunarım. Görüştüğümde turbo içi pal değişimi, turbo bakımı, yazılım ile yaklaşık 200hp civarı bir güç alınabileceği bilgisini verdiler. EGR+DPF fiyata dahil değil. 1244 standart turbonun yapılıp verim alınamaması gibi birçok yazı okudum. Değerli yorumlarınızda da o kanıya vardım. Stage 1 ile memnun kalmaya devam etmek zorundayız gibi :)




Sadece stage 3 yazılıma 5 ten kapı açıyorlar bildiğim.Aldığınız fiyata hybritlemesi yazılımın dahil olması bana biraz uygun geldi.Merdiven altı yerlerdense çok güvenmeyin derim.
sadece 5000 tl den bahsediyorlar hibrit için stage 3 yazılım da 2500-3000 civarı montajı dp vs . bahsettiğiniz rakam çok uygun geldi bana bir bit yeniği olmasın bence güvenilir yerlerde tanınmış kişilere yaptırmanızı tavsiye ederim sonra başınız ağrımasın .

Merdiven altı gibi bir yer durmuyor. Fiyat konusunda bir bilgim yoktu.

Standart mil yatakla ekstra fazla ısınma aşınma vs.. Aklımda seramik rulman ve Mevcut palleri değiştirip +3/5 ne varsa fazla kanatlı seri yapmak. Alt devir üst devir çok iyileşir + Mil sağlam olduğu için kafada ne olacak derdi olmaz Piyasadakiler palleri büyütüp alt deviri öldürüp bana pal büyütmek garantili bir işmiş gibi gelmiyor. Standart gövdeyi tornalamak vs.. Çok ciddi hesap işleri milimetrik .. birde vnt olunca.. bir ara yurt dışında yapan bir firma bulmuştum sök gönder gitsin gelsin gelmeyebilir de derken kaldı öyle benim iş.. :)
Temsili bir video - Pal kanat sayısı fazla olması erken kurumlanma dışında çok eksisi yok gibi duruyor.
Bilgiler için çok teşekkürler.

Merhaba

1449 binicisiyim. 1.6 TDI turbonun hibritlenerek iyi bir sonuç elde edeni görmedim. Hibritli bir örnek araç kullanıp içine sinmeden yapmamalısın. 5.000 TL bütün işlemler de iyi bir fiyat değil. Turbonun sökülüp takilmasi 1.5000 TL. Doğru düzgün bir Hibirtlemeye ve yazılıma 3.500 TL değil 15.000 TL almalı. Stage 1 sevdiysen ve 1449 sana masraflı geliyorsa, en güzel yoldasın.
Çok teşerkkürler. Maslakta 950 dolar fiyat aldım 1449 için. Taktırması yazılımı derken çok maliyetli şuanda bana göre.

Hocam yakın zamanda 1449 a geçtiyseniz yazılım ve fiyat bilgisi alabilir miyiz
Çıkma olmayacaksa. 20-25 lere ulaşabilir 1449 setup yapmak.
 
Ben de Ağustos ayında Clh octavia'mı 1449'a geçirdim. Ağustso ayında 16000 turboya, 2 bin montaj+ bakıma, 5000 de beyin ve dsg yazılımına verdim. Dpf Egr aktif olarak kullanıyorum 10000 kmdir. Masraf az değil gibi gözüküyor ancak 190 lık 320d leri rahat rahat geçince kesinlikle değdi diyorum:)
 
  • Beğen
Tepkiler: SBG

Geri
Üst Alt