Öncelikle merhaba,2004 leon aracımın tüm bakımları yapıldı,
karter değişti
karter muhafaza takıldı
Fren balataları değişti
debriyaj seti değişti
EGR valfi değişti
motor yağ, şanzıman yağı, fren debriyaj hidroliği değişti
bujiler değişti
akis körüğü değişti
V kayış değişti
işlemler sonrası sanayi çıkışı;
aracım dururken hararet yükseliyor yürüdüğümde geri 90 a düşüyordu hemen sanayiye döndüm ve;
termostat kütüğü
termostat
termostat müşürü
fan müşürü değişti sorun çözülmedi,
akabinde fark ettik ki peteğin 4 te 3 ü soğuk , eski sahibi petek tıkayıcı atmış petekte delinme olduğu için bu da hem genleşma tankı geri dönüş hortumunu tıkamış hemde peteğin 4/3 ünü tıkamış...
ön petek değişimi sonucu sorunlar düzeldi derken başımın belası olan 2 haftalık aracım yeni sürprizler yaptı.....
sanayi çıkışı aracı hız sabitlemeye aldığımda motor arıza lambası yanıp yanıp söndü ve teklemeye başladı sağ çektim ustamı geri aradım stop edip 5 dk bekle çalıştır dedi dediğini yaptığımda tekleme gitti fakat arıza lambası yanıyordu. yolda ilerlerken EPC lambasınıda yaktı.
Bana sorunun ya emme manifoldundan hava aldığını yada bobin arızası olabileceğini söyledi.
bende sinirle ve bu kadar para harcamış sıfıra inmişken inceldiği yerden kopsun dedim.
Eve vardığımın ertesi günü hiç bir arıza lambası yanmıyordu .tamamen sorunsuzdu. biraz kullanımdan sonra ise motor arıza ve epc yi yakıyor, bi çalıştırmamda hiç bir arıza lambası yanmıyor... tamamen git gel akıllı. bi hiç bi sorun yok diyor bi epc ve motor arıza yanıyor.
hız sabitlemeye aldığım anda arıza lambası yanıp yanıp sönüyor yada sabit giderken gazdan ayağımı çektiğimde epc lambasını yakabiliyor.
kafayı sıyırdım sıyıracam. araç yerine bela aldık sanırm...
evet semptomlar ve tepkiler bunlar. Fikri olan varsa açığım arkadaşlar.
fikri olan başına gelen varsa yardımlarını rica ederim.
karter değişti
karter muhafaza takıldı
Fren balataları değişti
debriyaj seti değişti
EGR valfi değişti
motor yağ, şanzıman yağı, fren debriyaj hidroliği değişti
bujiler değişti
akis körüğü değişti
V kayış değişti
işlemler sonrası sanayi çıkışı;
aracım dururken hararet yükseliyor yürüdüğümde geri 90 a düşüyordu hemen sanayiye döndüm ve;
termostat kütüğü
termostat
termostat müşürü
fan müşürü değişti sorun çözülmedi,
akabinde fark ettik ki peteğin 4 te 3 ü soğuk , eski sahibi petek tıkayıcı atmış petekte delinme olduğu için bu da hem genleşma tankı geri dönüş hortumunu tıkamış hemde peteğin 4/3 ünü tıkamış...
ön petek değişimi sonucu sorunlar düzeldi derken başımın belası olan 2 haftalık aracım yeni sürprizler yaptı.....
sanayi çıkışı aracı hız sabitlemeye aldığımda motor arıza lambası yanıp yanıp söndü ve teklemeye başladı sağ çektim ustamı geri aradım stop edip 5 dk bekle çalıştır dedi dediğini yaptığımda tekleme gitti fakat arıza lambası yanıyordu. yolda ilerlerken EPC lambasınıda yaktı.
Bana sorunun ya emme manifoldundan hava aldığını yada bobin arızası olabileceğini söyledi.
bende sinirle ve bu kadar para harcamış sıfıra inmişken inceldiği yerden kopsun dedim.
Eve vardığımın ertesi günü hiç bir arıza lambası yanmıyordu .tamamen sorunsuzdu. biraz kullanımdan sonra ise motor arıza ve epc yi yakıyor, bi çalıştırmamda hiç bir arıza lambası yanmıyor... tamamen git gel akıllı. bi hiç bi sorun yok diyor bi epc ve motor arıza yanıyor.
hız sabitlemeye aldığım anda arıza lambası yanıp yanıp sönüyor yada sabit giderken gazdan ayağımı çektiğimde epc lambasını yakabiliyor.
kafayı sıyırdım sıyıracam. araç yerine bela aldık sanırm...
evet semptomlar ve tepkiler bunlar. Fikri olan varsa açığım arkadaşlar.
fikri olan başına gelen varsa yardımlarını rica ederim.