Sorunlar silsilesi


cannn3715

Üye
Katılım
23 Kas 2022
Mesajlar
46
Tepkime puanı
19
Konum
kayseri
İsim
cavit
Araç
seat
Öncelikle merhaba,2004 leon aracımın tüm bakımları yapıldı,
karter değişti
karter muhafaza takıldı
Fren balataları değişti
debriyaj seti değişti
EGR valfi değişti
motor yağ, şanzıman yağı, fren debriyaj hidroliği değişti
bujiler değişti
akis körüğü değişti
V kayış değişti

işlemler sonrası sanayi çıkışı;
aracım dururken hararet yükseliyor yürüdüğümde geri 90 a düşüyordu hemen sanayiye döndüm ve;

termostat kütüğü
termostat
termostat müşürü
fan müşürü değişti sorun çözülmedi,
akabinde fark ettik ki peteğin 4 te 3 ü soğuk , eski sahibi petek tıkayıcı atmış petekte delinme olduğu için bu da hem genleşma tankı geri dönüş hortumunu tıkamış hemde peteğin 4/3 ünü tıkamış...

ön petek değişimi sonucu sorunlar düzeldi derken başımın belası olan 2 haftalık aracım yeni sürprizler yaptı.....

sanayi çıkışı aracı hız sabitlemeye aldığımda motor arıza lambası yanıp yanıp söndü ve teklemeye başladı sağ çektim ustamı geri aradım stop edip 5 dk bekle çalıştır dedi dediğini yaptığımda tekleme gitti fakat arıza lambası yanıyordu. yolda ilerlerken EPC lambasınıda yaktı.

Bana sorunun ya emme manifoldundan hava aldığını yada bobin arızası olabileceğini söyledi.

bende sinirle ve bu kadar para harcamış sıfıra inmişken inceldiği yerden kopsun dedim.
Eve vardığımın ertesi günü hiç bir arıza lambası yanmıyordu .tamamen sorunsuzdu. biraz kullanımdan sonra ise motor arıza ve epc yi yakıyor, bi çalıştırmamda hiç bir arıza lambası yanmıyor... tamamen git gel akıllı. bi hiç bi sorun yok diyor bi epc ve motor arıza yanıyor.

hız sabitlemeye aldığım anda arıza lambası yanıp yanıp sönüyor yada sabit giderken gazdan ayağımı çektiğimde epc lambasını yakabiliyor.

kafayı sıyırdım sıyıracam. araç yerine bela aldık sanırm...

evet semptomlar ve tepkiler bunlar. Fikri olan varsa açığım arkadaşlar.

fikri olan başına gelen varsa yardımlarını rica ederim.
 
Geçmiş olsun hocam.

Bu işlemler aracınızı aldığınız andan itibaren var mıydı? Yoksa bu işlemlerden sonra mı ortaya çıkmaya başladı.
Bayağı da bir işlem yapılmış çünkü aracınıza.

Usta faktörü de önemli olabiliyor bazı durumlarda. Yanlış yada hatalı montaj ve parça uyumsuzluğu da az da olsa bir etken olabilir.

Geçmişte yanlış yapılmış birşeyler vardır belki bunları bulmak da mesele.

Aracı yeni almış olduğunuz için de geçmişine dair pek bilgi de olmuyor elbette.

Forumuzda Golf 4 kullanan sayısı az olduğu için benzer problemlerle karşılaşıp yönlendirecek kişi sayısı da az sanırım.

Ben de Kayseri'deyim, işini hakkıyla yapan ve işten anlayan usta yok ! demek istemiyorum ama varsa da azdır ya da bana denk gelmedi diyeyim, umarım arızanın kaynağını bulursunuz temennimi dile getirmekten başka bir sözüm kalmıyor geriye.
 
Öncelikle merhaba,2004 leon aracımın tüm bakımları yapıldı,
karter değişti
karter muhafaza takıldı
Fren balataları değişti
debriyaj seti değişti
EGR valfi değişti
motor yağ, şanzıman yağı, fren debriyaj hidroliği değişti
bujiler değişti
akis körüğü değişti
V kayış değişti

işlemler sonrası sanayi çıkışı;
aracım dururken hararet yükseliyor yürüdüğümde geri 90 a düşüyordu hemen sanayiye döndüm ve;

termostat kütüğü
termostat
termostat müşürü
fan müşürü değişti sorun çözülmedi,
akabinde fark ettik ki peteğin 4 te 3 ü soğuk , eski sahibi petek tıkayıcı atmış petekte delinme olduğu için bu da hem genleşma tankı geri dönüş hortumunu tıkamış hemde peteğin 4/3 ünü tıkamış...

ön petek değişimi sonucu sorunlar düzeldi derken başımın belası olan 2 haftalık aracım yeni sürprizler yaptı.....

sanayi çıkışı aracı hız sabitlemeye aldığımda motor arıza lambası yanıp yanıp söndü ve teklemeye başladı sağ çektim ustamı geri aradım stop edip 5 dk bekle çalıştır dedi dediğini yaptığımda tekleme gitti fakat arıza lambası yanıyordu. yolda ilerlerken EPC lambasınıda yaktı.

Bana sorunun ya emme manifoldundan hava aldığını yada bobin arızası olabileceğini söyledi.

bende sinirle ve bu kadar para harcamış sıfıra inmişken inceldiği yerden kopsun dedim.
Eve vardığımın ertesi günü hiç bir arıza lambası yanmıyordu .tamamen sorunsuzdu. biraz kullanımdan sonra ise motor arıza ve epc yi yakıyor, bi çalıştırmamda hiç bir arıza lambası yanmıyor... tamamen git gel akıllı. bi hiç bi sorun yok diyor bi epc ve motor arıza yanıyor.

hız sabitlemeye aldığım anda arıza lambası yanıp yanıp sönüyor yada sabit giderken gazdan ayağımı çektiğimde epc lambasını yakabiliyor.

kafayı sıyırdım sıyıracam. araç yerine bela aldık sanırm...

evet semptomlar ve tepkiler bunlar. Fikri olan varsa açığım arkadaşlar.

fikri olan başına gelen varsa yardımlarını rica ederim.
Ustanızı değiştirin...

Arabanın sorununa değil de bolgenizde guvenilir işinin ehli adam gibi adam usta bulmaya çalsın...

Yoksa haybeye daha coook parça değişir ve sorunlar bitmez tecrübe ettiğim için yazıyorum...
 
merhaba;
başımıza gerçekten bela adık, çok ciddi paralar harcadım gerçekten. Son arıza sebebiyle de

4 bobin hella marka olarak değişti,
emme manifold contası değişti,
maf sensörü değişti

özetle toplamda değişen parçalar ve yapılan işlemler;

4 bobin değişti
4 buji değişti
motor yağ değişti
şanzıman yağ değişti
hidrolik yağ değişti
antifiriz değişti
hava filtresi değişti
yağ filtresi değişti
polen filtresi değişti
aks körükleri değişti
v kayış değişti
fren balataları değişti
debriyaj baskı balata değişti
karter değişti
maf sensörü değişti
emme manifold contası değişti
motor üst kulak değişti
şanzıman alt-üst kulak değişti
dış ısı sensörü değişti
egr valfi değişti
radyatör değişti
termostat kütüğü değişti
termostat müşürü değişti
termostat değişti
fan müşürü değişti
genleşme bidonu değişti
sente kontrolü yapıldı

daha unuttuklarım vardır arada.

her sorunu hallettik derken bunda da 2000-3500 devir arası giderken çok sert şekilde tekleme yapıyor ara ara. ama 5 km lik yolda 3 kere yapıyor en az. Arıza kaydı bırakmadığı motor arıza ışığı yanmadığı için bulamıyoruz da neden yaptığını. Artık usta acıdı halime "yeter harcama artık arıza lambası yanar eninde sonunda o zaman bakarız" dedi ama bildiğin öne atıp çekiyor öyle aşırı tekliyor , yüksek devirde sabit giderken sorun olmuyor düşük devirde yapıyor bu sorunu. (not: hem benzin hem lpg de yapıyor bu durumu)
 
Son düzenleme:

Geri
Üst Alt