silvershadow
Emekli
- Katılım
- 6 May 2015
- Mesajlar
- 8,996
- Tepkime puanı
- 1,341
- İsim
- Murat İNCİ
DSG'nin yukarı doğru meyilli yolda hareket ederken geri kaçırma yaptığını konusu doğru.
Buna ilişkin uyarı kullanıcı kılavuzunda mevcut
Park manevrası sonunda aracı terk edeceğimiz zaman vitesi N'ye alıp Park Frenini çekmeli ve sonra P'ye alıp kontağı kapatmalı. Bu sıralama izlenirse aracın ağırlık yükü frenlere biniyor. Kavrama boşta kalıyor. Bu durumda aracınızı binip calistirdigimizda veya dur kalkta N'de bekleyip D'ye aldığımızda yarım veya 1 karış kadar kayma yapmasının nedeni de budur. Şayet aracınızı her daim D'de kullanır, trafikte N'ye almazsak veya park ederken D'den P'ye alarak emniyet kemerini cikartirsak, hareket ettiğimizde bu kayma olmuyor.
Fakat buna karşın içi rahat etmeyenler N'ye alıp Park Freni çekip park edebilirler. D'de iken böyle bir kayma mevcut değil ve konu servise taşıyacak bir olumsuzluk da değil.
benzeri bir kayma yaşadıysanız bu yöntemi deneyin sorun olmadığını deneyimleyeceksiniz.
Buna ilişkin uyarı kullanıcı kılavuzunda mevcut
Park manevrası sonunda aracı terk edeceğimiz zaman vitesi N'ye alıp Park Frenini çekmeli ve sonra P'ye alıp kontağı kapatmalı. Bu sıralama izlenirse aracın ağırlık yükü frenlere biniyor. Kavrama boşta kalıyor. Bu durumda aracınızı binip calistirdigimizda veya dur kalkta N'de bekleyip D'ye aldığımızda yarım veya 1 karış kadar kayma yapmasının nedeni de budur. Şayet aracınızı her daim D'de kullanır, trafikte N'ye almazsak veya park ederken D'den P'ye alarak emniyet kemerini cikartirsak, hareket ettiğimizde bu kayma olmuyor.
Fakat buna karşın içi rahat etmeyenler N'ye alıp Park Freni çekip park edebilirler. D'de iken böyle bir kayma mevcut değil ve konu servise taşıyacak bir olumsuzluk da değil.
benzeri bir kayma yaşadıysanız bu yöntemi deneyin sorun olmadığını deneyimleyeceksiniz.