5 yıl 11 gün olmuş
Aracı 13 ocak 2018 de istanbul tamaş dan teslim alıp ankaraya dönmüstüm
Bu beş yılda sıfır hata / error / arıza kodu extra masrafsız 87k km yol gittik.
Tek mini sorun
4 şifreli bijondan birinin dişleri kırıldı(neyseki tornasız çıktı)
Onu normal bijona cevirdim. (3 sifreli ile yola devam )
Buda aslında kullanıcı hatası sayılabilir.
Çünkü 2-3 kez kıslık yazlık degisimi sırasında normal bijona göre %50 daha az NM ile sıkılması ve tabanca ile deggil elle manuel sıkıp sökmek lazım ken kural dışı tabancalı sıkma sökme oldu
Ee birde bir yaz tatilinde dağ basında patlayan lastik degisimi sonucu güc/denge merkezinin optimal uygulanamadığı L tipi bijon anahtarıyla
Sökme sıkma yapınca birde tam sıkıldımı diye ayağımla üstüne abanınca bu şifreli bijonların disleri zorlanıp kırılabiliyor.
Belki o günkü değisimde kendim hasar verdim sifrelinin dişlerine?
Neyse sonucta 5 yılı devirdik
Eger vw ?
Bu kasa Merceseler gibi 10 yıl bozulmazlık üzerine üretim gerceklestirdiyse 5 yıl daha rahatız
10 yıl sıfır hata ile tık demeyen 90 ların mercedesleri
W201 ve W124 kasa
190 E ve 200 E