silvershadow
Emekli
- Katılım
- 6 May 2015
- Mesajlar
- 8,996
- Tepkime puanı
- 1,342
- İsim
- Murat İNCİ
Bugün servise gittim...İzlenimlerim:
....Tam randevu saatinde gittim. Ben Volkswagen amblemli fincandan kahve içerken 15 dakika sonra aracın başında taleplerimi sıraladım
- çizgiler benim, Yanıtlar servis sorumlusunun replikleridir.
1.
-Aracımı kesinlikle burada yıkamayın.
Yanıt: Elbette nasıl isterseniz; fakat bir nedeni var mı?
-Evet Var.. Nedeni: Servise aracımı getirdiğimde yıkandıktan sonra Daha 500 Km.'deyken artık kendisiyle birlikte yaşamak zorunda kaldığımı sandığım ama bereket versin Boya koruma yaptırınca görüntüsü çok dikkatli bakmayı gerektiren kaputtaki boyuna bir çizgi... Bu bana yeterli dahasını istemiyorum. O günden beri kendim yıkıyorum..
2.
- Zaman zaman boş viteste veya viteste ansızın çoşup anlık tüketimde 30-40 litreleri gösterdiğini aktardım...
Son zamanlarda artması servis vakti yaklaştığından canımı sıkmaya yetmedi...
Yanıt : yol bilgisayarının gösterge yazılımlarıyla birlikte tekrar yükleneceğini söylediler.
3.
Sürücü tarafındaki silecek lastiğinin tek tarafının süpürmediğini söyleyince bir hayli şaşırdılar..
İlk Yanıt: Başlangıçta gelseydiniz olurdu ama bunlar bildiğiniz gibi sarf malzemeleri sayıldığından belli bir kilometreden sonra maalesef garanti kapsamı dışında..
Fakat hazırlıklıydım Tarık Hocam sağolsun...[mentioned]M.L.Crassus[/mentioned]
Benim sağlam yanıtım:
-Bu sizin de bildiğiniz gibi kronik bir sorun, İnternette Youtube'da yerli yabancı pek çok video ve şikayet var. Ben keyfimi kaçırmamak için üzerine gitmedim ama araç daha 5700 km.de ve nasıl kullanıldığını anlamak pek güç olmasa gerek... Bende bugüne kadar; yıkama hariç, ki onun da taşeronlara yaptırıldığından doğrudan sorumlusu olmadığınızı bildiğimden; hiçbir memnuniyetsizlik yaratmayan Vosmer'e olumsuz bir geri bildirimim olmadı ve bundan sonra da memnuniyetsizlik bildirmeyi istemem.. Ama Konu sizi aşarsa olmadı ben Doğuş'a yazarım sizden alacağım yanıtı..
Yanıt: Ben bir çalışma yapayım. Size döneceğim. Eğer sonuç olumsuzsa yine de değiştirelim mi?
-Bana ne kadar mal olur?
Yanıt: Yaklaşık olarak 90 TL
-Gerek yok..
'Yerse...' yaptıklarını düşünüyorum...
4.
-Geçen gün park etmeye çalışırken sürttüğüm için Aracın alt kısmının lifte çıkartıldığında bir fotoğrafını istiyorum.
Yanıt: Elbette hatta fotoğrafı mail adresinize de atabiliriz.
5.
-Polen filitresi temizse değiştirilmesin
Yanıt: Kontrol ederiz gerek yoksa değiştirmeyiz.
6. İş emrini dikkatlice okuduktan sonra imza attım
Servis sorumlusu bana 481 TL fiyat çıkarttı. Buna %5'lik on line randevu indirimi dahil
-Zaman konusunda sınırlamam bulunmuyor.
Kontrolleri dikkatli yapılsın yeter.
Bu arada elbette onlara söylemedim ama silecek sıvısını yeni doldurmuştum...
İnşallah bunu sarfların içerisine dahil ederler de elime düşerler...
saatinde Volkswagenim.com'da yeni fark ettiğim bir özellik...
R'sızım şu an serviste ve hangi durumda ve neleri talep etmişim iş emrini online takip edebiliyorum.
İlk yıllık periyodik bakımın Yetkili Servis Notları:
1. Aracımı yıkatmadan teslim ettiler..
2. yol bilgisayarının gösterge yazılımlarıyla birlikte tekrar yüklendi ama değişen bir şey yok gözlemlediğim ilk kilometrelerde.
Hemen aradım çok uzaklaşmadan Siz takip etmeye devam edin dendi. Olmazsa biraz takip edip tekrar gideceğim. Önümüzdeki hafta gittiğimde cihaz bağlanarak teste çıkacağız..
3. Silecekler ücretsiz olarak değiştirildi. Garanti kapsamında değil de Vosmer'in jesti olarak dendi.
4. Aracın sürttüğüm alt kısmında dikkate alınmayacak kadar küçük bir iz varmış..
5.Polen filtresi tertemizmiş değiştirilmedi .
6. 468 TL fatura ödedim.
*Saat 16:00'da araç teslime hazır diyerek haber verdiler...
*16:30'da teslim aldım.
*Yapılan işlemlerin ayrıntılı dökümü ektedir.
* Silecek sıvısı tamamen dolu da olsa içerisine eklenen yarım litrelik antifriz sıvısı varmış o faturaya eklendi.
sileceklerin eskilerini teslim ederken bunları diğerleriyle değiştirebilirsiniz zaman içerisinde dendi.
Hava filtresine baktım tertemizdi...
....Tam randevu saatinde gittim. Ben Volkswagen amblemli fincandan kahve içerken 15 dakika sonra aracın başında taleplerimi sıraladım
- çizgiler benim, Yanıtlar servis sorumlusunun replikleridir.
1.
-Aracımı kesinlikle burada yıkamayın.
Yanıt: Elbette nasıl isterseniz; fakat bir nedeni var mı?
-Evet Var.. Nedeni: Servise aracımı getirdiğimde yıkandıktan sonra Daha 500 Km.'deyken artık kendisiyle birlikte yaşamak zorunda kaldığımı sandığım ama bereket versin Boya koruma yaptırınca görüntüsü çok dikkatli bakmayı gerektiren kaputtaki boyuna bir çizgi... Bu bana yeterli dahasını istemiyorum. O günden beri kendim yıkıyorum..
2.
- Zaman zaman boş viteste veya viteste ansızın çoşup anlık tüketimde 30-40 litreleri gösterdiğini aktardım...
Son zamanlarda artması servis vakti yaklaştığından canımı sıkmaya yetmedi...
Yanıt : yol bilgisayarının gösterge yazılımlarıyla birlikte tekrar yükleneceğini söylediler.
3.
Sürücü tarafındaki silecek lastiğinin tek tarafının süpürmediğini söyleyince bir hayli şaşırdılar..
İlk Yanıt: Başlangıçta gelseydiniz olurdu ama bunlar bildiğiniz gibi sarf malzemeleri sayıldığından belli bir kilometreden sonra maalesef garanti kapsamı dışında..
Fakat hazırlıklıydım Tarık Hocam sağolsun...[mentioned]M.L.Crassus[/mentioned]
Benim sağlam yanıtım:
-Bu sizin de bildiğiniz gibi kronik bir sorun, İnternette Youtube'da yerli yabancı pek çok video ve şikayet var. Ben keyfimi kaçırmamak için üzerine gitmedim ama araç daha 5700 km.de ve nasıl kullanıldığını anlamak pek güç olmasa gerek... Bende bugüne kadar; yıkama hariç, ki onun da taşeronlara yaptırıldığından doğrudan sorumlusu olmadığınızı bildiğimden; hiçbir memnuniyetsizlik yaratmayan Vosmer'e olumsuz bir geri bildirimim olmadı ve bundan sonra da memnuniyetsizlik bildirmeyi istemem.. Ama Konu sizi aşarsa olmadı ben Doğuş'a yazarım sizden alacağım yanıtı..
Yanıt: Ben bir çalışma yapayım. Size döneceğim. Eğer sonuç olumsuzsa yine de değiştirelim mi?
-Bana ne kadar mal olur?
Yanıt: Yaklaşık olarak 90 TL
-Gerek yok..
'Yerse...' yaptıklarını düşünüyorum...
4.
-Geçen gün park etmeye çalışırken sürttüğüm için Aracın alt kısmının lifte çıkartıldığında bir fotoğrafını istiyorum.
Yanıt: Elbette hatta fotoğrafı mail adresinize de atabiliriz.
5.
-Polen filitresi temizse değiştirilmesin
Yanıt: Kontrol ederiz gerek yoksa değiştirmeyiz.
6. İş emrini dikkatlice okuduktan sonra imza attım
Servis sorumlusu bana 481 TL fiyat çıkarttı. Buna %5'lik on line randevu indirimi dahil
-Zaman konusunda sınırlamam bulunmuyor.
Kontrolleri dikkatli yapılsın yeter.
Bu arada elbette onlara söylemedim ama silecek sıvısını yeni doldurmuştum...
İnşallah bunu sarfların içerisine dahil ederler de elime düşerler...
saatinde Volkswagenim.com'da yeni fark ettiğim bir özellik...
R'sızım şu an serviste ve hangi durumda ve neleri talep etmişim iş emrini online takip edebiliyorum.
İlk yıllık periyodik bakımın Yetkili Servis Notları:
1. Aracımı yıkatmadan teslim ettiler..
2. yol bilgisayarının gösterge yazılımlarıyla birlikte tekrar yüklendi ama değişen bir şey yok gözlemlediğim ilk kilometrelerde.
Hemen aradım çok uzaklaşmadan Siz takip etmeye devam edin dendi. Olmazsa biraz takip edip tekrar gideceğim. Önümüzdeki hafta gittiğimde cihaz bağlanarak teste çıkacağız..
3. Silecekler ücretsiz olarak değiştirildi. Garanti kapsamında değil de Vosmer'in jesti olarak dendi.
4. Aracın sürttüğüm alt kısmında dikkate alınmayacak kadar küçük bir iz varmış..
5.Polen filtresi tertemizmiş değiştirilmedi .
6. 468 TL fatura ödedim.
*Saat 16:00'da araç teslime hazır diyerek haber verdiler...
*16:30'da teslim aldım.
*Yapılan işlemlerin ayrıntılı dökümü ektedir.
* Silecek sıvısı tamamen dolu da olsa içerisine eklenen yarım litrelik antifriz sıvısı varmış o faturaya eklendi.
sileceklerin eskilerini teslim ederken bunları diğerleriyle değiştirebilirsiniz zaman içerisinde dendi.
Hava filtresine baktım tertemizdi...
Moderatör tarafında düzenlendi: