yaltintass
Yeni Üye
Öncelikle ülkemize geçmiş olsun, umarım siz ve sevdikleriniz iyilerdir.
Aracım 2016 Golf 1.2 TSI manuel 100k' km'ye yeni girdi.
İlk önce farklı bir ses çıkarmaya başlamıştı önemsemedim, ardından özellikle yokuşlarda zorlanmaya başladı akabinde ilk hata olan EPC ışığı yaktı, kontak aç kapa yapınca hata söndü.
Yağ eksilttiğini farkedip yağ eklemesini sağladık akabinde memlekete giderken Balıkesir otobanda seyir halindeyken gaz yemeyip stop etti, çekiciyle balıkesir vw yetkili servise çekildi.
4 buji ve sırasıyla hata veren tüm ateşleme bobinleri değişti. Arızanın giderildiğini söylediler, gidip aracı teslim aldım.
Daha İzmir'e girmeden yine epc yaktı ve performans düşüklüğü başladı.
Arabayı memlekete bırakmıstım, fırsat bulup dönünce tekrar sanayiye götürdüm.
Araç cihaza bağlandı ve piston arızası gösterdiğini söylediler ayrıca bujilerden biri yağlanmıs. Açıp bakacağız 50'bine kadar yolu var dendi.
Bugün başka bir usta baktı, kompresyon ölçümü yapıldı. 1.zayıf çıktı, subap yanması olmus olabilir açıp bakacağız dedi.
Telefonla görüştüğüm bir usta segman kırılması olmus olabilir diyor.
Çok kararsız kaldım, başına gelen veya bir çözümü olan yardımcı olursa çok sevinirim.
Aracım 2016 Golf 1.2 TSI manuel 100k' km'ye yeni girdi.
İlk önce farklı bir ses çıkarmaya başlamıştı önemsemedim, ardından özellikle yokuşlarda zorlanmaya başladı akabinde ilk hata olan EPC ışığı yaktı, kontak aç kapa yapınca hata söndü.
Yağ eksilttiğini farkedip yağ eklemesini sağladık akabinde memlekete giderken Balıkesir otobanda seyir halindeyken gaz yemeyip stop etti, çekiciyle balıkesir vw yetkili servise çekildi.
4 buji ve sırasıyla hata veren tüm ateşleme bobinleri değişti. Arızanın giderildiğini söylediler, gidip aracı teslim aldım.
Daha İzmir'e girmeden yine epc yaktı ve performans düşüklüğü başladı.
Arabayı memlekete bırakmıstım, fırsat bulup dönünce tekrar sanayiye götürdüm.
Araç cihaza bağlandı ve piston arızası gösterdiğini söylediler ayrıca bujilerden biri yağlanmıs. Açıp bakacağız 50'bine kadar yolu var dendi.
Bugün başka bir usta baktı, kompresyon ölçümü yapıldı. 1.zayıf çıktı, subap yanması olmus olabilir açıp bakacağız dedi.
Telefonla görüştüğüm bir usta segman kırılması olmus olabilir diyor.
Çok kararsız kaldım, başına gelen veya bir çözümü olan yardımcı olursa çok sevinirim.