- Katılım
- 10 Nis 2019
- Mesajlar
- 964
- Tepkime puanı
- 1,138
- Konum
- ankara
- İsim
- recep
- Araç
- Golf 7 TDİ Highline manuel
Selamlar hayırlı günler..
Cuma günü akşam araç soğukken zor çalıştı yaklaşık 10 saniye sonra çalıştı araç titreşimli ve gürültülü sonrasında ekranda motor sorunu ikazı yandı..
Obd kabloyu bağladım hata P0674 00 4.silindirin ısıtması sorunlu 140 binde araç sanayiyi gezdim herkes bosch satmaya çalışıyor. Neredeyse aynı rakama Beru Orjinal ürün buldum çıkanda beru 4 adet olmuşken takım aldım resimde göreceğiniz üzere çok kötü yanmış ve kafaları dökülmeye başlamış .. Bence 100 binde bir ısıtmalarda değişmeli iyi çıkar kötü çıkar risk uçları dökülür sökerken kırılır bir sürü sıkıntı..
Motor 80 derecede iken buji yuvasına yağ sıkıp çıkardım biraz zorladı, Etrafını temizleyin çıkarmadan süpürgenin ucuna bahçe hortumu uyarladım bir karış ne varsa söktü ..
Araç geç çalışıyorsa ısıtmalar önemli rol oynuyor. Değişecekse mutlaka takım değişmeli bence, far ampülü vs.. gibi reziztans ısıtıcı sonuçta çalışma saati mevzusu ..
iyi akşamlar.
Cuma günü akşam araç soğukken zor çalıştı yaklaşık 10 saniye sonra çalıştı araç titreşimli ve gürültülü sonrasında ekranda motor sorunu ikazı yandı..
Obd kabloyu bağladım hata P0674 00 4.silindirin ısıtması sorunlu 140 binde araç sanayiyi gezdim herkes bosch satmaya çalışıyor. Neredeyse aynı rakama Beru Orjinal ürün buldum çıkanda beru 4 adet olmuşken takım aldım resimde göreceğiniz üzere çok kötü yanmış ve kafaları dökülmeye başlamış .. Bence 100 binde bir ısıtmalarda değişmeli iyi çıkar kötü çıkar risk uçları dökülür sökerken kırılır bir sürü sıkıntı..
Motor 80 derecede iken buji yuvasına yağ sıkıp çıkardım biraz zorladı, Etrafını temizleyin çıkarmadan süpürgenin ucuna bahçe hortumu uyarladım bir karış ne varsa söktü ..
Araç geç çalışıyorsa ısıtmalar önemli rol oynuyor. Değişecekse mutlaka takım değişmeli bence, far ampülü vs.. gibi reziztans ısıtıcı sonuçta çalışma saati mevzusu ..
iyi akşamlar.