2015 Golf 7 1.2 tsi triger ne zaman değiştirmeliyim


okaraca84

Yeni Üye
Katılım
23 Şub 2023
Mesajlar
5
Tepkime puanı
1
Konum
Eskişehir
İsim
Onur
Araç
Golf 7
2015 golf 7 1.2 tsi aracım 68binde trigeri değiştirmelimiyim yada ne kadar daha götürür bilen arkadaşlar yazarsa sevinirim
 

Servislerde triger değişimi 180000 den 120000 km ye indi diye bilgi var forumda.
Bendede 2016 1.2 araba var.Ben 120 k km'den önce değiştirmem.
Biraz kullanım tarzinizada bağli triger değişimi,ekonomik durum ve iyi usta varsa değişim olabilir yada 2-3 yıl daha idare edilebilir.Ben degişim yaptırmazdim.
 
Servislerde triger değişimi 180000 den 120000 km ye indi diye bilgi var forumda.
Bendede 2016 1.2 araba var.Ben 120 k km'den önce değiştirmem.
Biraz kullanım tarzinizada bağli triger değişimi,ekonomik durum ve iyi usta varsa değişim olabilir yada 2-3 yıl daha idare edilebilir.Ben degişim yaptırmazdim.
Çok teşekür ederim verdiğiniz bilgi için
 
2015 golf 7 1.2 tsi aracım 68binde trigeri değiştirmelimiyim yada ne kadar daha götürür bilen arkadaşlar yazarsa sevinirim
Benim de 2014 1.2 58.000 km de değiştirmedim. Sanayideki ustam değişmesi gerektiğini belirtiyor yıldan dolayı, ama ben yetkili servisin yorumuna istinaden beklemekteyim.
 
2015 golf 7 1.2 tsi aracım 68binde trigeri değiştirmelimiyim yada ne kadar daha götürür bilen arkadaşlar yazarsa sevinirim
100.000 km idealdir. gün içi sıcaklık farkı yüksek olan bölgelerde yaşıyorsanız 100bin km daha alta çekebilirsiniz
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Yani pes cidden Vw grubunda fabrikasyon kayış üreticisi Continentaldir . Yani Vw fabrikasından çıkan her aracın triger kayışı v kayışı belirtilen markadır. Continentalın sitesinde bile yazar max depolama ömrü 5 yıldır diye . Bakınız depolama ömrü yani kullanılmadan saklana bilecek maximum ömrü 5 yıl onda da hava şartı nem sıvı teması olmaksızın . Siz hala diyorsunuz ki yanlış yönlendirmeyin malı üreten adam diyor ki paketinden çıkarmassan 5 yıl saklayabilirsin siz diyorsunuz ki motora takılı haldeki ürün 10 yılda geçse km si gelmediyse değişmez pess cidden .
 
Ben bu mevzuyu anlamadım triger seti üretildi dağıtıldı 3 yıl ömrü var dediniz. 1 yılı depoda ve dağıtımda geçti Vs. 2 yılda bir değiştireceksek bunu fren hidroliği gibi bir periyotta değiştirmemiz gerekiyor. Benim şahsi fikrim su pompası antifriz kaçırmadığı sürece ve araç (120.000) KM doldurmadıysa 7-8 yılda bir kez değiştirmemiz gerektiği yönünde. Belki bundan daha da fazla gider fakat yine de garanti olsun diye bence 7-8 yılda bir değiştirmek makbul olanıdır.

Antalya'lı meşhur ustanın bu konuda yorumu;
 
Şahsım olarak ben 100.000de bir değiştiriyorum. Bugün olmadı yarın olmadı sonraki gün oldu bugün bir tofaşın motoru bile 20binden aşağı çıkmıyor. Tedbir tedbirdir.Ben ürünlerin üzerinde gördüğümü , üreticilerin yaptığı açıklamalara istinaden söylüyorum yazıyorum. Araçlar bugün ucuz değil , işçilik ucuz hiç değil yedek parçalarda aynı şekilde . Burda herkesin kendi kanaati esastır . Herkesin lafı kendi malına geçer. Herkesin elide kendi cebine girer. bu kayış dediğimiz de oto lastiği dediğimizde aynı malzemeden yapılıyor . O halde biz kendimiz ile çelişiyoruz lastik alırken yılına bakıyoruz. ona da bakmamız lazım o halde . Video daki ustamız yetkili servisi boşverin diyor açık açık .Kandırmasınlar sizi diyor . O zaman niye herkes aman aracımın garantisi bozulmasın diye servise gidiyor , niye iyi niyet garantisi adı altında garanti uzatıp para ödüyoruz ki . Gidelim video daki ustamıza tüm memleketteki yetkili servislerde kapatsınlar ustamız iş yapsın ne güzelsin be Almanya ohh miss. Bu konu uzar uzar da gider .
 
çok çek kalmışsınız ustanız doğru demiş triger kayışlarının üzerinde veya kutularında belirtildiği gibi üretim tarihinden itibaren 3 yıllık ömrü vardır ileride daha büyük sorun yaşamak istemyiorsanız değiştirmenizi öneririm
3 yol raf ömrüdür çalışan aksama birşey olmaz min.120000 km
 
Trigeri gözle kontrol edin ben 5 yıl sonunda değiştirdiğimde sıfırdan farksızdı
 
1.2 tsi 2015 170 binde Dsg aracın trigerini 4 ay önce değiştirdik ne kayış ne rulmanlar en küçük sorun yoktu, Yeni kayışlar eskilere oranla dayanıklı teflonlu mumlu vs.. Kullanımla iklim koşullarına bağlı olarak değişse de en az 7 sene 150 bin km gider.
DSG sahipleri için söylüyorum trigerden önce mekatronik yağı değişimi ve tüpü sıktırsanlar oring yırtıksa değişsinler.. Her 100 binde bir..
 

Toyota ya da Opel bizi bağlamıyor.
Niye bağlamasın? Bunların da örneklemi az cok fikir verir

2010 ocak trafiğe çıkış chevy cruze km 66.000

GM kitap 10 yıl / 150.000 km diyor

Geldik 2023 marta

Yıldan kopacaksa ?
13 yıl 2 ay oldu triger kopmadı henüz.

Sektörde olana döngü / marj / sirkülasyon tabi max olmak zorunda

Doguş ? Onlarda sektörde
Seneye 120 bini 80 bine ceksinler ....sonra 50.000 bine.

Hatta her sabah tok karna triger degişmeli servislere başvurulmalı
 

Geri
Üst Alt